
Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (358)
- Manažerské kurzy (96)
- Projektové řízení (6)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (58)
- Obchod a prodejní dovednosti (49)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (53)
- Marketingové kurzy (14)
- Účetní a daňové kurzy (117)
- Finanční kurzy (69)
- Systémy řízení a ISO (3)
- Právo a legislativa (30)
- Sport, umění a ostatní kurzy (14)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Jablonského 639/4, 170 00 Praha 7
Kontakty
- Tel.: 606 610 126
- E-mail: studiow@pp.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1021931458/5500, Raiffeisenbank
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Manažerské kurzy
Určeno pro manažery, podnikatele, vedoucí pracovních a projektových týmů a všechny, kteří vedou další zaměstnance. Cíl: * Seznámit se s možnostmi… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery a specialisty. Obsah: * Firemní kultura jako klíčový faktor výkonu organizace * Jaká jsou východiska… |
Vedení hodnotících rozhovorů je základní manažerskou technikou. Cílem je, aby podřízený po absolvování rozhovoru neztratil svoji motivaci, naopak, aby… |
Určeno pro vrcholový management, majitele a jednatele firem, personální manažery. Cíl: * Komplexní pojetí hodnocení manažerů * Zjištění možností,… |
Cíl: * Vydefinovat si způsobilosti manažerů * Naučit se indikovat způsobilosti manažerů * Naučit se hodnotit způsobilosti manažerů Obsah: * Co jsou… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení, majitele firem, personální manažery a specialisty. Cíl: Zvládnout zapracování nového zaměstnance.… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: * Seminář představí přínosy moderních manažerských přístupů a poskytne možnost k procvičení… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří jádro svých aktivit řeší týmovou spoluprací a k dosahování cílů a výsledků potřebují nejen sami sebe, ale i… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery, pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Popis pracovního místa a jeho úloha v organizaci (příklad… |
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:… |
Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční… |
Určeno pro koučované i manažerům - zadavatelům koučování pro své spolupracovníky. Seminář je zaměřen na pochopení principů účinnosti koučinku a nabízí… |
Cíl: * Naučit se techniky účinného jednání s lidmi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie * Schopnost rozpoznat… |
Určeno pro manažery, kteří chtějí zlepšit svůj přístup při vedení druhých, spolupráci s kolegy i se svými nadřízenými i svou pozici ve firmě. Přitom… |
Určeno pro manažery firem a organizací, kteří chtějí získat praktické inspirace pro zefektivnění vedení lidí k výkonu. Obsah: * Manažerské… |
Určeno pro manažery, kteří chtějí pracovat na rozvoji a integraci své osobnosti. Seminář je prohloubením a nadstavbou klasických kurzů time… |
Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit… |
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *… |
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář… |
Určeno pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v umění připravit a moderovat poradu, diskuzi, workshop či obchodní jednání s více lidmi. Cíl: *… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: Cílem semináře je prezentovat přínosy motivačního rozhovoru a principy jeho vedení. Účastníci… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace ve vyjednávání a komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat… |
Určeno pro projektové manažery, členy projektových týmů a TOP management společností. Cíl: Pochopit filozofii a prakticky zvládnout nástroje… |
Seminář se zabývá chybami z hlediska jazykové správnosti a vhodnosti. Obsah: Nejčastější chyby v mluveném a zvláště v psaném vyjadřování: * Nevhodně… |
Určeno pro manažery, vedoucí a další pracovníky, kteří si uvědomují, že se bez nových přístupů k informacím a ke komplexním úkolům v praxi v budoucnu… |
Obsah: * Revize normy ČSN 01 6910 z dubna 2007 – informace o provedených úpravách * Uplatnění možností, jež poskytují textové editory při zpracování… |
Určeno pro asistentky, výkonné asistentky, office manažery. Cíl: Seznámit se se zásadami organizace a přípravy pracovních setkání, vnitrofiremních… |
Určeno pro manažery, vedoucí oddělení, pracovníky reklamních agentur a farmaceutických firem, kteří komunikují se svými klienty o svých produktech a… |
Cíl: Asistentka zastupující výborně svého šéfa a fungující dokonale i v roli hostitelky. Obsah: * Charakteristika a rozdělení společenských akcí *… |
Obsah: * Příprava na výběrový rozhovor (popis pracovního místa, profil kandidáta, analýza písemných zdrojů - životopis, dotazník) * Fáze výběrového… |
Určeno pro manažery, kteří si chtějí osvěžit své dovednosti a získat přehled o nových přístupech ve vedení lidí, zajímají se o psychologickou stránku… |
Jistě nelze oddělit v běžném životě řeč těla od řeči slov. Naše slova či naše jednání řeč těla doprovází, nějak se tváříme, naše slova doprovázíme… |
Trénink je volným pokračováním semináře Řeč těla I. Je určen zejména těm, kteří chtějí získat více informací o neverbální komunikaci, případně pro ty,… |
Facility Management je moderním oborem, který ve vyspělých zemích začíná významně vstupovat do systémů řízení středních a velkých společností.… |
Určeno pro management a pracovníky nákupu, logistiky a zásobování. Cíl: Snížení nákladů, rizik a ztrát. Obsah: * Predikce potřeby nakupovaného… |
Cíl: * Porozumět sám sobě - porozumět ostatním * Uvědomit si různé typy chování a jejich vliv na pracovní styl - komunikaci - osobní život *… |
Cíl: * Zvýšit svoje vědomosti o financích a finančních institucích * Rozpoznat priority z pohledu financování aktivit kanceláře * Odlišovat druhy… |
Motto: „Čas nelze řídit, lze ho pouze lépe využívat“. Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli… |
Netradičně pojatý seminář pro získání pohody a klidu v období nabitém pracovními úkoly. Účastníci mohou přijít v neformálním a pohodlném oblečení.… |
Určeno pro asistentky, sekretářky a recepční, které se chtějí naučit lépe hospodařit s časem. Cíl: * Naučit se efektivněji organizovat čas sobě a… |
Cíl: Seznámit účastníky se základními principy koučovacího rozhovoru zaměřeného na motivaci koučovaných a naučit je používat motivaci v praxi.… |
Cíl: Uvědomit si různé typy osobností a jejich vliv na jednání a pracovní styl. Identifikovat vliv temperamentu na spolupráci v rovině pracovní i… |
Určeno pro všechny, kteří vedou další pracovníky. Cíl: Získat dovednosti pro efektivní využití zpětné vazby při vedení lidí. Obsah: * Zpětná… |
Cíl: * Naučit se pracovat s metodikou dotazníku MBTI * Naučit se využívat dotazníku v podnikové praxi * Sebepoznání Obsah: * Úvod do teorie… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří se zabývají výběrem zaměstnanců. Cíl: * Zlepšit přípravu na výběrový rozhovor * Zlepšit vedení výběrového… |
Cíl: Účastníci se seznámí se základy ukládání a uchovávání dokumentů – s důvody, legislativou, principy. Na tyto informace naváže výklad zaměřený na… |
Určeno pro obchodníky, vyjednavače, manažery. Cíl: Cílem semináře je naučit se zvládat techniky vedoucí ke správnému odhadu partnera při jednání.… |
Cíl: * Uvědomit si, že i prostředí a vzhled pracovníků ovlivňuje vnímání celé firmy (hotelu) * Pochopit, jak vzhled ovlivňuje emoce lidí, se kterými… |
Určeno pro manažery malých a středních firem, vedoucí pracovníky z velkých podniků a státních institucí. Cíl: Dvoudenní kurz je zaměřen na… |
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí pracovat na své schopnosti zacházet dobře s emocemi v jednání s… |
Cíl: Seznámit účastníky s pojmy z oblasti pracovního práva a povinnostmi zaměstnavatele při vedení personální agendy. Obsah: * Pracovní poměr a… |
Určeno pro manažery, kteří vedou lidi. Cíl: * Seznámit se s metodami, které mi umožní efektivně řídit podřízené * Naučit se správně motivovat,… |
Určeno pro manažery a personalisty zabývající se tvorbou a úpravami výkonového odměňování jednotlivých kategorií zaměstnanců a zvyšováním jeho… |
Určeno pro personální manažery a personalisty zabývající se odměňováním zaměstnanců a tvorbou systému zaměstnaneckých výhod podniku. Zaměstnanecké… |
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *… |
Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo… |
OBSAH Manažer v hotelovém provozu * Úloha a role manažera v hotelovém provozu * Manažer hotelu a firemní kultura v prostředí orientovaném na služby… |
OBSAH * Hra Kdo jsem já kdo jsi ty ? hra, která umožní frekventantům uvědomit si úskalí komunikace a vzniku ohnisek komunikačních konfliktů v dané… |
Cíle: o Natrénovat zvyklosti z oblasti společenského chování a etikety. o Ovládnout metody efektivní komunikace při společenských stycích. o Posílit… |
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické… |
OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na… |
OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (… |
CÍLE TRÉNINKU Trénink zaměřený zejména na praktický nácvik lektorských dovedností. * Seznámit se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání… |
1. Profesionální vzhled. Psychologické působení oděvu s přihlédnutím k historickému vývoji. Pracovník společnosti jako její „vývěsní štít“ – vhodné… |
CÍL: Aby firma prosperovala, musí všichni zaměstnanci táhnout za jeden provaz. Což se ale neobejde bez dlouhodobé motivující vize, jasných strategií… |
CÍLE TRÉNINKU * Prohloubit získané komunikační dovednosti. * Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty. * Naučit se… |
CÍLE TRÉNINKU * Seznámit účastníky se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání dospělých. * Poznat a rozšířit si základní znalosti o tom, jak… |
Cíle: * seznámit s principy týmové spolupráce * vysvětlit potřeby rozdílného přístupu vedoucího k týmu a ke členům týmu podle situace (vývojové fáze)… |
Obsah: * Image vlastní a firemní image – proč je dobré se image zabývat, co je jeho součástí a jak pracovat na svém úspěšném image * První kontakty… |
Cíle: * seznámit se ze základními principy, předpoklady a zásadami komunikace ve firmě, předávání si informací a týmové spolupráce, * sjednotit se s… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- Velká flexibilní novela zákoníku práce a další změny od roku 2025 2 700 Kč + 21% DPH 30.4.2025
- Velká flexibilní novela zákoníku práce a další změny od roku 2025 2 700 Kč + 21% DPH 30.4.2025
- Webinář: DPH 2025 v otázkách a odpovědích – přeshraniční transakce 2 300 Kč + 21% DPH 30.4.2025
- Pokročilé používání AI: Vytvořte si osobní AI asistenty a naučte se automatizovat 4 200 Kč + 21% DPH 5.5.2025
- AUTENTICKÝ LEADER: 3. díl - Emoční inteligence leadera při jednání a komunikaci 3 200 Kč + 21% DPH 6.5.2025
- Webinář: Specifika účtování příspěvkových organizací 2025 2 300 Kč + 21% DPH 6.5.2025
- Webinář: Sestavování vnitřních firemních předpisů, směrnic, pracovního řádu a jejich význam pro zaměstnavatele a zaměstnance dle parametrů pro rok 2025 2 300 Kč + 21% DPH 6.5.2025
- Change management - nástroje a praktické dovednosti pro efektivní řízení změn 5 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Change management - nástroje a praktické dovednosti pro efektivní řízení změn 5 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Archivace dat a ochrana osobních údajů pro personalisty a mzdové účetní – aktuálně v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Archivace dat a ochrana osobních údajů pro personalisty a mzdové účetní – aktuálně v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Co má znát a umět úspěšný projektový manažer 5 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Co má znát a umět úspěšný projektový manažer 5 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Webinář: Deriváty - klasifikace a účtování 2025 2 300 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Nehmotný a hmotný majetek v roce 2025 - účetní a daňové aspekty 2 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Nehmotný a hmotný majetek v roce 2025 - účetní a daňové aspekty 2 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Elektronizace pracovněprávních dokumentů a využívání elektronických podpisů v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Elektronizace pracovněprávních dokumentů a využívání elektronických podpisů v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Webinář: Stravování zaměstnanců 2025 1 690 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Dovolená a problémy ve výpočtech nároku a čerpání dovolené aktuálně v roce 2025 2 300 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Dovolená a problémy ve výpočtech nároku a čerpání dovolené aktuálně v roce 2025 2 300 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Síla ženského leadershipu aneb jak zůstat sama sebou a uspět v manažerské roli 11 400 Kč… + 21% DPH 15.5.2025
- Profesionální servis v maloobchodních prodejnách a službách 5 700 Kč + 21% DPH 15.5.2025
- Profesionální servis v maloobchodních prodejnách a službách 5 700 Kč + 21% DPH 15.5.2025
- Ovládněte LinkedIn s dvojnásobným Markeťákem roku 4 200 Kč + 21% DPH 16.5.2025