Vyhledat v nabídce této firmy

Služby této firmy

Firemní nabídka STUDIO W

  • TOP25
  • Adresa

  • Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5

  • Kontakty

  • Tel.: 261 212 833, 606 610 126
  • Fax: 261 212 808
  • E-mail: studiow@studiow.cz
  • Web:
  • Kontaktní osoba: klientský servis
  • IČ: 60490306
  • DIČ: CZ60490306
  • Č. účtu: 1926789329/0800, Česká spořitelna, a.s.

Výpis kurzů na míru EduCity

Manažerské kurzy

Určeno pro manažery, podnikatele, vedoucí pracovních a projektových týmů a všechny, kteří vedou další zaměstnance. Cíl: * Seznámit se s možnostmi…
Určeno pro majitele firem, personální manažery a specialisty. Obsah: * Firemní kultura jako klíčový faktor výkonu organizace * Jaká jsou východiska…
Vedení hodnotících rozhovorů je základní manažerskou technikou. Cílem je, aby podřízený po absolvování rozhovoru neztratil svoji motivaci, naopak, aby…
Určeno pro vrcholový management, majitele a jednatele firem, personální manažery. Cíl: * Komplexní pojetí hodnocení manažerů * Zjištění možností,…
Cíl: * Vydefinovat si způsobilosti manažerů * Naučit se indikovat způsobilosti manažerů * Naučit se hodnotit způsobilosti manažerů Obsah: * Co jsou…
Určeno pro manažery na všech stupních řízení, majitele firem, personální manažery a specialisty. Cíl: Zvládnout zapracování nového zaměstnance.…
Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: * Seminář představí přínosy moderních manažerských přístupů a poskytne možnost k procvičení…
Určeno pro všechny pracovníky, kteří jádro svých aktivit řeší týmovou spoluprací a k dosahování cílů a výsledků potřebují nejen sami sebe, ale i…
Určeno pro majitele firem, personální manažery, pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Popis pracovního místa a jeho úloha v organizaci (příklad…
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:…
Určeno pro koučované i manažerům - zadavatelům koučování pro své spolupracovníky. Seminář je zaměřen na pochopení principů účinnosti koučinku a nabízí…
Cíl: * Naučit se techniky účinného jednání s lidmi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie * Schopnost rozpoznat…
Určeno pro manažery, kteří chtějí pracovat na rozvoji a integraci své osobnosti. Seminář je prohloubením a nadstavbou klasických kurzů time…
Určeno pro manažery firem a organizací, kteří chtějí získat praktické inspirace pro zefektivnění vedení lidí k výkonu. Obsah: * Manažerské…
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *…
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář…
Určeno pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v umění připravit a moderovat poradu, diskuzi, workshop či obchodní jednání s více lidmi. Cíl: *…
Určeno pro manažery, kteří chtějí zlepšit svůj přístup při vedení druhých, spolupráci s kolegy i se svými nadřízenými i svou pozici ve firmě. Přitom…
Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: Cílem semináře je prezentovat přínosy motivačního rozhovoru a principy jeho vedení. Účastníci…
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace ve vyjednávání a komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat…
Určeno pro projektové manažery, členy projektových týmů a TOP management společností. Cíl: Pochopit filozofii a prakticky zvládnout nástroje…
Seminář se zabývá chybami z hlediska jazykové správnosti a vhodnosti. Obsah: Nejčastější chyby v mluveném a zvláště v psaném vyjadřování: * Nevhodně…
Určeno pro manažery, vedoucí a další pracovníky, kteří si uvědomují, že se bez nových přístupů k informacím a ke komplexním úkolům v praxi v budoucnu…
Určeno pro asistentky, výkonné asistentky, office manažery. Cíl: Seznámit se se zásadami organizace a přípravy pracovních setkání, vnitrofiremních…
Určeno pro manažery, vedoucí oddělení, pracovníky reklamních agentur a farmaceutických firem, kteří komunikují se svými klienty o svých produktech a…
Cíl: Asistentka zastupující výborně svého šéfa a fungující dokonale i v roli hostitelky. Obsah: * Charakteristika a rozdělení společenských akcí *…
Obsah: * Příprava na výběrový rozhovor (popis pracovního místa, profil kandidáta, analýza písemných zdrojů - životopis, dotazník) * Fáze výběrového…
Určeno pro manažery, kteří si chtějí osvěžit své dovednosti a získat přehled o nových přístupech ve vedení lidí, zajímají se o psychologickou stránku…
Jistě nelze oddělit v běžném životě řeč těla od řeči slov. Naše slova či naše jednání řeč těla doprovází, nějak se tváříme, naše slova doprovázíme…
Trénink je volným pokračováním semináře Řeč těla I. Je určen zejména těm, kteří chtějí získat více informací o neverbální komunikaci, případně pro ty,…
Facility Management je moderním oborem, který ve vyspělých zemích začíná významně vstupovat do systémů řízení středních a velkých společností.…
Určeno pro management a pracovníky nákupu, logistiky a zásobování. Cíl: Snížení nákladů, rizik a ztrát. Obsah: * Predikce potřeby nakupovaného…
Cíl: * Porozumět sám sobě - porozumět ostatním * Uvědomit si různé typy chování a jejich vliv na pracovní styl - komunikaci - osobní život *…
Motto: „Čas nelze řídit, lze ho pouze lépe využívat“. Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli…
Netradičně pojatý seminář pro získání pohody a klidu v období nabitém pracovními úkoly. Účastníci mohou přijít v neformálním a pohodlném oblečení.…
Určeno pro asistentky, sekretářky a recepční, které se chtějí naučit lépe hospodařit s časem. Cíl: * Naučit se efektivněji organizovat čas sobě a…
Cíl: Seznámit účastníky se základními principy koučovacího rozhovoru zaměřeného na motivaci koučovaných a naučit je používat motivaci v praxi.…
Určeno pro všechny, kteří vedou další pracovníky. Cíl: Získat dovednosti pro efektivní využití zpětné vazby při vedení lidí. Obsah: * Zpětná…
Určeno pro všechny pracovníky, kteří se zabývají výběrem zaměstnanců. Cíl: * Zlepšit přípravu na výběrový rozhovor * Zlepšit vedení výběrového…
Cíl: Uvědomit si různé typy osobností a jejich vliv na jednání a pracovní styl. Identifikovat vliv temperamentu na spolupráci v rovině pracovní i…
Cíl: * Naučit se pracovat s metodikou dotazníku MBTI * Naučit se využívat dotazníku v podnikové praxi * Sebepoznání Obsah: * Úvod do teorie…
Cíl: Účastníci se seznámí se základy ukládání a uchovávání dokumentů – s důvody, legislativou, principy. Na tyto informace naváže výklad zaměřený na…
Určeno pro obchodníky, vyjednavače, manažery. Cíl: Cílem semináře je naučit se zvládat techniky vedoucí ke správnému odhadu partnera při jednání.…
Cíl: * Uvědomit si, že i prostředí a vzhled pracovníků ovlivňuje vnímání celé firmy (hotelu) * Pochopit, jak vzhled ovlivňuje emoce lidí, se kterými…
Určeno pro manažery malých a středních firem, vedoucí pracovníky z velkých podniků a státních institucí. Cíl: Dvoudenní kurz je zaměřen na…
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí pracovat na své schopnosti zacházet dobře s emocemi v jednání s…
Cíl: Seznámit účastníky s pojmy z oblasti pracovního práva a povinnostmi zaměstnavatele při vedení personální agendy. Obsah: * Pracovní poměr a…
Určeno pro manažery, kteří vedou lidi. Cíl: * Seznámit se s metodami, které mi umožní efektivně řídit podřízené * Naučit se správně motivovat,…
Určeno pro manažery a personalisty zabývající se tvorbou a úpravami výkonového odměňování jednotlivých kategorií zaměstnanců a zvyšováním jeho…
Určeno pro personální manažery a personalisty zabývající se odměňováním zaměstnanců a tvorbou systému zaměstnaneckých výhod podniku. Zaměstnanecké…
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *…
Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo…
OBSAH * Hra Kdo jsem já kdo jsi ty ? hra, která umožní frekventantům uvědomit si úskalí komunikace a vzniku ohnisek komunikačních konfliktů v dané…
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické…
OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na…
OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (…
CÍLE TRÉNINKU Trénink zaměřený zejména na praktický nácvik lektorských dovedností. * Seznámit se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání…
1. Profesionální vzhled. Psychologické působení oděvu s přihlédnutím k historickému vývoji. Pracovník společnosti jako její „vývěsní štít“ – vhodné…
CÍL: Aby firma prosperovala, musí všichni zaměstnanci táhnout za jeden provaz. Což se ale neobejde bez dlouhodobé motivující vize, jasných strategií…
CÍLE TRÉNINKU * Prohloubit získané komunikační dovednosti. * Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty. * Naučit se…
Cíle: * seznámit s principy týmové spolupráce * vysvětlit potřeby rozdílného přístupu vedoucího k týmu a ke členům týmu podle situace (vývojové fáze)…
Obsah: * Image vlastní a firemní image – proč je dobré se image zabývat, co je jeho součástí a jak pracovat na svém úspěšném image * První kontakty…
Cíle: * seznámit se ze základními principy, předpoklady a zásadami komunikace ve firmě, předávání si informací a týmové spolupráce, * sjednotit se s…
Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční…
Cíle: o Natrénovat zvyklosti z oblasti společenského chování a etikety. o Ovládnout metody efektivní komunikace při společenských stycích. o Posílit…
Cíl: * Zvýšit svoje vědomosti o financích a finančních institucích * Rozpoznat priority z pohledu financování aktivit kanceláře * Odlišovat druhy…
CÍLE TRÉNINKU * Seznámit účastníky se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání dospělých. * Poznat a rozšířit si základní znalosti o tom, jak…
OBSAH Manažer v hotelovém provozu * Úloha a role manažera v hotelovém provozu * Manažer hotelu a firemní kultura v prostředí orientovaném na služby…
Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit…
Obsah: * Revize normy ČSN 01 6910 z dubna 2007 – informace o provedených úpravách * Uplatnění možností, jež poskytují textové editory při zpracování…



Kontrola proti spamu. Kolik je deset a devět ? Součet zapište číslicemi.