
Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (358)
- Manažerské kurzy (96)
- Projektové řízení (6)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (58)
- Obchod a prodejní dovednosti (49)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (53)
- Marketingové kurzy (14)
- Účetní a daňové kurzy (117)
- Finanční kurzy (69)
- Systémy řízení a ISO (3)
- Právo a legislativa (30)
- Sport, umění a ostatní kurzy (14)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Jablonského 639/4, 170 00 Praha 7
Kontakty
- Tel.: 606 610 126
- E-mail: studiow@pp.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1021931458/5500, Raiffeisenbank
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Účetní a daňové kurzy
Obsah: Během semináře budou účastníci seznámeni se zkušenostmi z praxe při aplikaci českých účetních standardů pro podnikatele s vazbou na daň z… |
Určeno pro vedoucí účetních oddělení, samostatné účetní, případně ekonomické manažery. Obsah: Obsah semináře bude upraven podle aktuálních změn v… |
Obsah: * Právní vymezení a klasifikace cenných papírů * Akcie * Účtování akcií klasifikovaných jako dlouhodobý finanční majetek * Účtování akcií k… |
Obsah: * Konstrukce základu daně z příjmů právnických osob * Obecná úprava daňových a nedaňových nákladů, ustanovení § 24 a § 25 zákona o daních z… |
Cíl: * Jednotlivé změny a jejich uplatnění v praxi * Další aktuální problémy praxe a jejich řešení Obsah: * Důvody přijetí změn v oblasti daně z… |
Určeno pro hlavní účetní a samostatné účetní. Obsah: * V průběhu tohoto semináře se budeme zabývat výpočtem základu daně z příjmů právnických i… |
Obsah: * Zavedení rovné daně, úprava základu daně (základu pro výpočet zálohy) a definice „superhrubého“ příjmu * Nové částky slevy na dani podle §… |
Určeno pro manažery, vedoucí ekonomických útvarů, pracovníky účtáren a daňových útvarů podniků, obchodníky firem a podnikatele - fyzické osoby,… |
Obsah: * Charakteristika daně * Zavedení rovné daně, úprava základu daně (základu pro výpočet zálohy) a definice „superhrubého“ příjmu * Nové částky… |
Určeno pro účetní, ekonomy všech subjektů. Obsah: * Seznámení se základními termíny, zásadami s vazbou na praxi * Účastníci daňového řízení * Daňová… |
Cíl: Seminář přiblíží na praktických příkladech tuzemské uplatňování DPH v roce 2008 a je určen především pokročilejším účetním. Obsah: * Předmět… |
Obsah: * Nájemní smlouvy * Smlouvy o dílo * Kupní smlouvy * Zprostředkovatelské smlouvy * Provize Celý seminář bude zaměřen vždy u každého typu… |
Obsah: * Pořízení majetku nákupem, vkladem, darem * Ocenění majetku a náklady související s pořízením * Nabytí majetku vkladem * Vklad fyzické osoby… |
Určeno pro mírně pokročilé a pokročilé účetní, ekonomy a vedoucí pracovníky podnikatelských subjektů. Obsah: * Základní vymezení majetku a… |
Obsah: * Přehled předpisů – informace o všech změnách přijatých v posledním období * Doby pojištění, náhradní a vyloučené doby pojištění, dobrovolné… |
Obsah: * Okruh pojištěných osob se zaměřením na poslední změny * Základní zásady vedení ELDP – upozornění na poslední úpravy Všeobecných zásad… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří vystavují, přijímají, zpracovávají, účtují doklady při fakturaci. Cíl: Seznámení s postupy a povinnými doklady… |
Určeno pro fakturanty a skladové účetní. Obsah: * Fakturace na základě objednávek, zakázek, smluv * Části obchodních smluv důležité pro fakturaci *… |
Určeno pro ekonomy, personalisty, pracovníky účtáren, odborové funkcionáře a všechny, kteří přicházejí do kontaktu s hospodařením s těmito fondy.… |
Obsah: Tento seminář je věnovaný účetní a daňové problematice přechodu z kalendářního roku na hospodářský rok a naopak, a to jak z pohledu právnické… |
Obsah: * Podpora výzkumu a vývoje adresná a plošná * Co je to výzkum a vývoj * Jak poznáme zda jde o výzkum a vývoj * Výklad prvku novosti * Manuály… |
Obsah: * Zákonná úprava inventarizací * Charakteristika inventarizace a inventur * Etapy inventarizace * Způsob oceňování inventarizovaného majetku a… |
Určeno pro finanční účetní a pokladní ve státní i podnikové sféře. Obsah: * Vymezení základních ustanovení týkajících se pracovních cest tuzemských… |
Určeno pro účetní a ekonomy všech subjektů. Obsah: * Zahájení kontroly * Protokol o zahájení kontroly * Termíny, daně, období * Příprava dokumentů… |
Určeno pro hlavní účetní a finanční ředitele podnikatelských subjektů, účetní a daňové poradce. Obsah: Zpracování příkladů z následujících oblastí… |
Určeno pro hlavní účetní, samostatné účetní, finanční ředitele. Obsah: V průběhu tohoto semináře bude věnovaná pozornost: * Kontrolním vazbám mezi… |
Obsah: Účinností nového zákona o nemocenském pojištění od 1. 1. 2009 přechází na zaměstnavatele povinnost vyplácet svým zaměstnancům v období prvních… |
Seminář je sestaven z nejčastějších chyb a omylů, které vedou k nesprávnému stanovení výše daňové povinnosti i nároku na odpočet DPH a následným… |
Cíl: Účastníci budou upozorněni na úskalí novelizovaných ustanovení a seznámeni s možnostmi jejich řešení pomocí směrnice ES. Velký prostor bude… |
Obsah: * Prameny právní úpravy včetně veškerých aktualit v oblasti nemocenského pojištění * Dávkový systém nemocenského pojištění * Způsob stanovení… |
Určeno pro účetní, podnikatele, pracovníky realitních kanceláří, soukromé osoby, které disponují nemovitostmi. Obsah: * Nemovitosti a daně z příjmů:… |
Obsah: Od 1. 1. 2009 je navržena účinnost poměrně rozsáhlé novely zákona o DPH, která přináší změny např. v následujících oblastech: * Územní… |
Obsah: * Přehled hlavních změn zejména v daních z příjmů pro rok 2009 * Změny v DPH * Rámcové změny v ostatních daních Výklad bude směřovat k… |
Obsah: Nový zákon o nemocenském pojištění: * Principy nového zákona * Výpočet denního vyměřovacího základu * Podmínky nároku na dávky * Nemocenské *… |
Obsah: * Postup při výpočtu průměrného výdělku, hrubá mzda (co je mzdou či platem), odpracovaná doba, rozhodné období, změna při sjednání mzdy s… |
Určeno pro ekonomy, finanční účetní a správce pohledávek. Obsah: * Novinky roku 2008 * Závazky pohledem roku 2008 * Pohledávky, jejich právní… |
Určeno pro pokladní a účetní všech podnikatelských subjektů. Obsah: * Směrnice pro pokladnu * Činnost pokladny a její vazba na účetnictví *… |
Obsah: * Aktuální výklad poskytování cestovních náhrad * Jednotlivé druhy náhrad při tuzemských a zahraničních pracovních cestách * Výpočet stravného… |
Obsah: Seminář se bude věnovat hlavním druhům zaměstnaneckých benefitů a jejich posuzování z pohledu daňových dopadů na straně zaměstnance a… |
Obsah: * Právní úkony v pracovněprávních vztazích * Pracovněprávní vztahy a rozdíly mezi nimi * Právní úprava vzniku, změn a skončení pracovního… |
Obsah: * Daňová soustava - přehled platné daňové legislativy * Základní znalosti problematiky silniční daně, daně z nemovitostí, daně z převodu… |
Obsah: V průběhu tohoto semináře bude pozornost věnovaná: * Operacím, na které nesmíme zapomenout před uzavřením daňové evidence (finanční leasing,… |
Určeno pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických útvarů s dobrou znalostí účetnictví. Obsah: * Obsah účetní závěrky – rozvaha, výsledovka, výkaz… |
Cíl: Stanovení hospodářského výsledku před zdaněním a jeho následné úpravy včetně praktických příkladů ve znění zákona o daních z příjmů platného pro… |
Určeno pro účetní, auditory, finanční a ekonomické pracovníky, kteří se potřebují seznámit se změnami v přehledu o peněžních tocích (cash flow).… |
Určeno pro: účetní podnikatelských subjektů. Obsah: Na semináři budou probrány souvztažnosti účtování na konkrétních příkladech s vazbou na daně z… |
Cíl: Vysvětlit rozdíl mezi opravou (daňově uznatelný náklad) a technickým zhodnocením (odpis v rámci investičního majetku za určitých podmínek).… |
Cíl: * Účetní a daňové doklady dle zákona o účetnictví, zákona o DPH a obchodního zákoníku * Legalizace účetních operací s vazbou na účetní a daňové… |
Určeno pro pracovníky, kteří zpracovávají účetní operace ve vztahu k zahraničí a zabývají se problematikou zahraničních pracovních cest. Obsah: *… |
Určeno pro účetní, ekonomické a daňové poradce i podnikatele. Obsah: Na praktických příkladech budou řešeny metodické postupy a principy účtování… |
Určeno pro účetní podnikatelských subjektů. Obsah: * Vymezení pojmu dotace * Dotace v právních předpisech * Rozhodnutí o poskytnutí dotace * Dotace… |
Obsah: * Vymezení pojmů materiál a zboží včetně novinek roku 2008 * Oceňování * Kdo může od roku 2008 použít způsob B účtování o zásobách * Účtování… |
Obsah: * Přehled právních předpisů vztahujících se k práci mzdové účetní * Agenda spojená s přijetím zaměstnance podle formy pracovněprávního vztahu… |
Určeno pro účetní, auditory, finanční, ekonomické a řídící pracovníky, kteří pracují s informačním a kontrolním systémem firmy. Obsah: Během tohoto… |
Obsah: Cílem semináře je získat základní přehled platné právní úpravy: * V oblasti důchodového pojištění (dávky důchodového pojištění, doby… |
Určeno pro zaměstnavatele (právnické i fyzické osoby), personalisty, mzdové účetní, ekonomy. Cíl: * Připomenutí možností, jak poskytnout… |
Určeno pro vedoucí pracovníky, právníky a referenty ekonomických, investičních útvarů a účtáren. Cíl: Seznámení se statistickými klasifikacemi a… |
Obsah: Tento seminář je zaměřen především na problematiku přechodu na IFRS a na analýzu hlavních rozdílů mezi IFRS a českými předpisy, které budou… |
Obsah: * Účast ve veřejném zdravotním pojištění – pojištěnci, specifika účasti cizinců, pojištěnci a plátci v EU * Plátci pojistného: zaměstnanci,… |
Obsah: * Částky slevy na dani podle § 35ba zákona o daních z příjmů a daňového zvýhodnění na dítě pro rok 2008, způsoby jejich prokazování u… |
Určeno pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických útvarů se znalostí podvojného účetnictví a daní. Cíl: Poskytnout účastníkům přehledné informace… |
Určeno pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických útvarů se znalostí podvojného účetnictví a daní. Cíl: * Na praktických příkladech ukázat a… |
Obsah: Problémové případy ve mzdovém účetnictví v r. 2008 * Upozornění na nejčastější chyby při nástupu zaměstnance – vhodná potvrzení a prohlášení *… |
Obsah: * Zásadní odlišnosti v systému tvorby účetních a daňových rezerv, chyby vzniklé uplatňováním účetních rezerv v základu daně * Tvorba a čerpání… |
Obsah: * Stanovení vyměřovacího základu zaměstnance – změny platné od 1. 1. 2008, odchylky ve stanovení vyměřovacího základu oproti sociálnímu… |
Určeno pro účetní zejména. Obsah: V průběhu semináře bude věnovaná pozornost účetní a daňové problematice pohledávek a závazků * Pohledávky (… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- Velká flexibilní novela zákoníku práce a další změny od roku 2025 2 700 Kč + 21% DPH 30.4.2025
- Velká flexibilní novela zákoníku práce a další změny od roku 2025 2 700 Kč + 21% DPH 30.4.2025
- Webinář: DPH 2025 v otázkách a odpovědích – přeshraniční transakce 2 300 Kč + 21% DPH 30.4.2025
- Pokročilé používání AI: Vytvořte si osobní AI asistenty a naučte se automatizovat 4 200 Kč + 21% DPH 5.5.2025
- AUTENTICKÝ LEADER: 3. díl - Emoční inteligence leadera při jednání a komunikaci 3 200 Kč + 21% DPH 6.5.2025
- Webinář: Specifika účtování příspěvkových organizací 2025 2 300 Kč + 21% DPH 6.5.2025
- Webinář: Sestavování vnitřních firemních předpisů, směrnic, pracovního řádu a jejich význam pro zaměstnavatele a zaměstnance dle parametrů pro rok 2025 2 300 Kč + 21% DPH 6.5.2025
- Change management - nástroje a praktické dovednosti pro efektivní řízení změn 5 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Change management - nástroje a praktické dovednosti pro efektivní řízení změn 5 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Archivace dat a ochrana osobních údajů pro personalisty a mzdové účetní – aktuálně v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Archivace dat a ochrana osobních údajů pro personalisty a mzdové účetní – aktuálně v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Co má znát a umět úspěšný projektový manažer 5 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Co má znát a umět úspěšný projektový manažer 5 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Webinář: Deriváty - klasifikace a účtování 2025 2 300 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Nehmotný a hmotný majetek v roce 2025 - účetní a daňové aspekty 2 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Nehmotný a hmotný majetek v roce 2025 - účetní a daňové aspekty 2 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Elektronizace pracovněprávních dokumentů a využívání elektronických podpisů v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Elektronizace pracovněprávních dokumentů a využívání elektronických podpisů v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Webinář: Stravování zaměstnanců 2025 1 690 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Dovolená a problémy ve výpočtech nároku a čerpání dovolené aktuálně v roce 2025 2 300 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Dovolená a problémy ve výpočtech nároku a čerpání dovolené aktuálně v roce 2025 2 300 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Síla ženského leadershipu aneb jak zůstat sama sebou a uspět v manažerské roli 11 400 Kč… + 21% DPH 15.5.2025
- Profesionální servis v maloobchodních prodejnách a službách 5 700 Kč + 21% DPH 15.5.2025
- Profesionální servis v maloobchodních prodejnách a službách 5 700 Kč + 21% DPH 15.5.2025
- Ovládněte LinkedIn s dvojnásobným Markeťákem roku 4 200 Kč + 21% DPH 16.5.2025