Služby této firmy
- Veřejné kurzy (220)
- Manažerské kurzy (93)
- Projektové řízení (2)
- Počítačové a IT kurzy (4)
- Komunikační a prezentační dovednosti (73)
- Obchod a prodejní dovednosti (54)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (35)
- Marketingové kurzy (8)
- Účetní a daňové kurzy (48)
- Finanční kurzy (52)
- Systémy řízení a ISO (3)
- Právo a legislativa (36)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5
Kontakty
- Tel.: 261 212 833, 606 610 126
- Fax: 261 212 808
- E-mail: studiow@studiow.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1926789329/0800, Česká spořitelna, a.s.
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Personalistika a osobnostní rozvoj
Obsah: * Dopad nálezu Ústavního soudu na koncepci zákoníku práce – možnost odchylovat se od zákona a vazba na občanský zákoník (zásadní změna, která… |
Obsah: * Práva a povinnosti podle zákoníku práce a zákona o dalších požadavcích na BOZP, prováděcí předpisy, nové nařízení vlády o podmínkách ochrany… |
Určeno pro personální manažery a všechny zájemce o psychologické testování osobnosti. Cíl: Získání informací o možnostech testování osobnosti při… |
Určeno pro vedoucí zaměstnance, zaměstnance personálních útvarů a účetní. Obsah: Seminář bude aktualizován podle novely zákoníku práce. Dovolená na… |
Obsah: * Strategický přístup ke vzdělávání * Fáze vzdělávacího cyklu a jejich vzájemné vazby * Obecné trendy a potřeby vzdělávání * Metody… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery a specialisty. Obsah: * Firemní kultura jako klíčový faktor výkonu organizace * Jaká jsou východiska… |
Vedení hodnotících rozhovorů je základní manažerskou technikou. Cílem je, aby podřízený po absolvování rozhovoru neztratil svoji motivaci, naopak, aby… |
Obsah: * Proč je nutné hodnotit účinnost vzdělávání * Bariéry hodnocení účinnosti vzdělávání * Úrovně hodnocení účinnosti vzdělávání - reakce… |
Určeno pro vrcholový management, majitele a jednatele firem, personální manažery. Cíl: * Komplexní pojetí hodnocení manažerů * Zjištění možností,… |
Cíl: * Vydefinovat si způsobilosti manažerů * Naučit se indikovat způsobilosti manažerů * Naučit se hodnotit způsobilosti manažerů Obsah: * Co jsou… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení, majitele firem, personální manažery a specialisty. Cíl: Zvládnout zapracování nového zaměstnance.… |
Určeno pro manažery firem a organizací, personální manažery a specialisty, manažery vzdělávání. Cíl: * Seznámit se s možnými přístupy k… |
Transakční analýza (TA) odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery, pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Popis pracovního místa a jeho úloha v organizaci (příklad… |
Určeno pro HR manažery a specialisty. Cíl: Prodiskutovat, získat praktické inspirace ke zvýšení prestiže a účinnosti managementu lidských zdrojů… |
Obsah: * Právní úprava kolektivních smluv v novém ZP, skupinové kolektivní smlouvy * Změna pravidel kolektivního vyjednávání od 1. 1. 2007 * Omezení… |
Určeno pro manažery, kteří chtějí pracovat na rozvoji a integraci své osobnosti. Seminář je prohloubením a nadstavbou klasických kurzů time… |
Cíl: * Zvládnout nároky komunikace v oblasti personalistiky * Posílit schopnosti prezentovat * Naučit se vyjednávat a argumentovat * Zvládnout… |
Určeno pro marketingové pracovníky a pracovníky reklamních a mediálních agentur. Cíl: * Získání základní orientace v reklamním právu * Seznámení se… |
Obsah: * Obecná ustanovení nového ZP týkající se odměňování * Definice mzdy, definice platu, definice odměny z dohod, nemzdová plnění * Minimální… |
Obsah: Účinností nového zákona o nemocenském pojištění od 1. 1. 2009 přechází na zaměstnavatele povinnost vyplácet svým zaměstnancům v období prvních… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace ve vyjednávání a komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat… |
Určeno pro manažery, vedoucí a další pracovníky, kteří si uvědomují, že se bez nových přístupů k informacím a ke komplexním úkolům v praxi v budoucnu… |
Určeno pro vedoucí zaměstnance, zaměstnance personálních útvarů a účetní. Obsah: * Vymezení pracovněprávních vztahů a jejich úprava * Dvoustranné… |
Určeno pro personalisty, bezpečnostní techniky, pracovníky mzdových útvarů a mzdové účetní, odborové funkcionáře a vedoucí manažery firem a organizací… |
Určeno pro personalisty, mzdové účetní, osoby pověřené agendou vyšetřování pracovních úrazů, zástupce pro BOZP a odborové funkcionáře. Obsah: *… |
Obsah: * Omezení pro získávání osobních údajů zaměstnanců a zájemců o zaměstnání podle nového zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti * Používání… |
Určeno pro manažery a majitele firem, personální manažery a specialisty. Cíl: Po absolvování semináře účastníci budou: * Vědět jaké nástroje… |
Obsah: Seminář se bude věnovat hlavním druhům zaměstnaneckých benefitů a jejich posuzování z pohledu daňových dopadů na straně zaměstnance a… |
(dříve pracovní kázeň, pracovní řád, odpovědnost zaměstnance za škodu) Obsah: * Co znamená opuštění pojmu „pracovní kázeň“ v novém ZP * Základní… |
Určeno pro podnikatele, personalisty, podnikové právníky a vedoucí pracovníky. Obsah: * Nový zákoník práce – charakteristika tohoto základního… |
Obsah: * Komplexní výklad právní úpravy a významné změny dle novely ZP * Posuzování směnnosti * Délka pracovní doby (změna podle novely u… |
Obsah: * Rozdíly oproti dřívějšímu zákoníku práce, změny, které přinesly novely zákoníku práce v roce 2008 * Pracovní poměr a pracovní smlouva, forma… |
Obsah: * Základní pracovněprávní předpisy pro práci vedoucích zaměstnanců při řízení podřízených (zákony, nařízení vlády, vnitřní předpisy a… |
Obsah: * Koncepce zákoníku práce – co je závislá práce, zásada „co není zakázáno, je dovoleno“ – kdy se lze od zákona odchýlit, vazba na občanský… |
Cíl: Na praktických příkladech ukázat a společně procvičit typické situace, novinky a změny v níže uvedených oblastech z hlediska pracovního práva.… |
Obsah: * Právní systém v České republice, působnost právních předpisů, jednotlivé právní obory * Jednotlivé druhy řízení (občanskoprávní,… |
Obsah: * Příprava na výběrový rozhovor (popis pracovního místa, profil kandidáta, analýza písemných zdrojů - životopis, dotazník) * Fáze výběrového… |
Jistě nelze oddělit v běžném životě řeč těla od řeči slov. Naše slova či naše jednání řeč těla doprovází, nějak se tváříme, naše slova doprovázíme… |
Trénink je volným pokračováním semináře Řeč těla I. Je určen zejména těm, kteří chtějí získat více informací o neverbální komunikaci, případně pro ty,… |
Určeno pro personální manažery, manažery jakosti, majitele firem, které vytvářejí, implementují, zdokonalují nebo revidují systém řízení jakosti dle… |
Cíl: * Porozumět sám sobě - porozumět ostatním * Uvědomit si různé typy chování a jejich vliv na pracovní styl - komunikaci - osobní život *… |
Motto: „Čas nelze řídit, lze ho pouze lépe využívat“. Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli… |
Netradičně pojatý seminář pro získání pohody a klidu v období nabitém pracovními úkoly. Účastníci mohou přijít v neformálním a pohodlném oblečení.… |
Obsah: * Přístupy firmy k oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků * Strategický přístup ke vzdělávání a rozvoji pracovníků * Vzdělávání v systému… |
Určeno pro asistentky, sekretářky a recepční, které se chtějí naučit lépe hospodařit s časem. Cíl: * Naučit se efektivněji organizovat čas sobě a… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří se zabývají výběrem zaměstnanců. Cíl: * Zlepšit přípravu na výběrový rozhovor * Zlepšit vedení výběrového… |
Obsah: * Strategický přístup k oblasti vzdělávání zaměstnanců * Cyklus vzdělávání zaměstnanců a jeho fáze * Příprava vzdělávacích projektů *… |
Cíl: Uvědomit si různé typy osobností a jejich vliv na jednání a pracovní styl. Identifikovat vliv temperamentu na spolupráci v rovině pracovní i… |
Cíl: * Naučit se pracovat s metodikou dotazníku MBTI * Naučit se využívat dotazníku v podnikové praxi * Sebepoznání Obsah: * Úvod do teorie… |
Určeno pro personální manažery a pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Průřez povinnostmi zaměstnavatele od přijetí nového zaměstnance až do… |
Určeno pro pracovníky oddělení PaM, mzdové účetní, personalisty, právníky, odborové funkcionáře. Obsah: * Co jsou vnitřní předpisy vydávané… |
Určeno pro manažery a personalisty zabývající se tvorbou a úpravami výkonového odměňování jednotlivých kategorií zaměstnanců a zvyšováním jeho… |
Obsah: * Formy péče o odborný rozvoj zaměstnanců podle zákoníku práce * Prohlubování kvalifikace, jeho znaky, financování, mzda při účasti na školení… |
Obsah: * Působnost inspekce práce v kontrole dodržování pracovněprávních předpisů, včetně předpisů o BOZP u zaměstnavatelů * Skutkové podstaty… |
Obsah: * Dopad nálezu Ústavního soudu na koncepci zákona – možnost odchylovat se od zákona a vazba na občanský zákoník (zásadní změna, která přináší… |
Určeno pro personální manažery a personalisty zabývající se odměňováním zaměstnanců a tvorbou systému zaměstnaneckých výhod podniku. Zaměstnanecké… |
Určeno pro zaměstnavatele (právnické i fyzické osoby), personalisty, mzdové účetní, ekonomy. Cíl: * Připomenutí možností, jak poskytnout… |
Obsah: 1. den: * Daňové souvislosti mezinárodního pronájmu pracovní síly a vysílání zaměstnanců * Mezinárodní smlouvy o zamezení dvojímu zdanění a… |
Obsah: Parlament ČR projednává návrh významné novely zákona, která podle vládního návrhu má přinést zejména * změny ve zprostředkování zaměstnání… |
Cíle: * seznámit s principy týmové spolupráce * vysvětlit potřeby rozdílného přístupu vedoucího k týmu a ke členům týmu podle situace (vývojové fáze)… |
Obsah: * Image vlastní a firemní image – proč je dobré se image zabývat, co je jeho součástí a jak pracovat na svém úspěšném image * První kontakty… |
Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční… |
CÍLE TRÉNINKU * Seznámit účastníky se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání dospělých. * Poznat a rozšířit si základní znalosti o tom, jak… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům 5 700 Kč + 21% DPH 25.4.2024
- Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům 5 700 Kč + 21% DPH 25.4.2024
- Komplikované případy ve mzdové účtárně v roce 2024 - přehledně a na praktických příkladech 2 700 Kč + 21% DPH 26.4.2024
- Komplikované případy ve mzdové účtárně v roce 2024 - přehledně a na praktických příkladech 2 700 Kč + 21% DPH 26.4.2024
- Účetní operace vyjádřené v cizích měnách z pohledu účetního, daňového 2 700 Kč + 21% DPH 26.4.2024
- Účetní operace vyjádřené v cizích měnách z pohledu účetního, daňového 2 700 Kč + 21% DPH 26.4.2024
- Vyjednávání ve specifických situacích pro nákupčí - 2denní 9 500 Kč + 21% DPH 29.4.2024
- Cenové vyjednávání pro nákupčí aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře 5 700 Kč + 21% DPH 29.4.2024
- Cenové vyjednávání pro nákupčí aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře 5 700 Kč + 21% DPH 29.4.2024
- Vyjednávání ve specifických situacích pro nákupčí - 2denní 9 500 Kč + 21% DPH 29.4.2024
- Komunikace s manažery, obchodními partnery a kolegy - trénink jednání a vystupování pro asistentky a recepční 5 700 Kč + 21% DPH 29.4.2024
- Komunikace s manažery, obchodními partnery a kolegy - trénink jednání a vystupování pro asistentky a recepční 5 700 Kč + 21% DPH 29.4.2024
- Vyjednávání s velkými a silnými dodavateli aneb David a Goliáš 5 700 Kč + 21% DPH 30.4.2024
- Manažer výroby 5 700 Kč + 21% DPH 30.4.2024
- Manažer výroby 5 700 Kč + 21% DPH 30.4.2024
- Vyjednávání s velkými a silnými dodavateli aneb David a Goliáš 5 700 Kč + 21% DPH 30.4.2024
- Trénink vyjednávání pro obchodníky 5 700 Kč + 21% DPH 2.5.2024
- Vedení lidí - jak jednat s lidmi v různých situacích - 2denní 11 400 Kč… + 21% DPH 2.5.2024
- Trénink vyjednávání pro obchodníky 5 700 Kč + 21% DPH 2.5.2024
- Vedení lidí - jak jednat s lidmi v různých situacích - 2denní 11 400 Kč… + 21% DPH 2.5.2024
- Jak napsat newsletter tak, aby neskončil v koši 5 700 Kč + 21% DPH 3.5.2024
- Jak napsat newsletter tak, aby neskončil v koši 5 700 Kč + 21% DPH 3.5.2024
- Obchodní, úřední a firemní korespondence 2 900 Kč + 21% DPH 6.5.2024
- Management a vedení lidí pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní 11 400 Kč… + 21% DPH 6.5.2024
- Obchodní, úřední a firemní korespondence 2 900 Kč + 21% DPH 6.5.2024