Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (315)- Manažerské kurzy (73)
- Projektové řízení (4)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (47)
- Obchod a prodejní dovednosti (35)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (50)
- Konference a veletrhy (1)
- Marketingové kurzy (9)
- Účetní a daňové kurzy (109)
- Finanční kurzy (61)
- Systémy řízení a ISO (2)
- Právo a legislativa (15)
- Sport, umění a ostatní kurzy (13)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Jablonského 639/4, 170 00 Praha 7
Kontakty
- Tel.: +420 212 247 824
- E-mail: studiow@pp.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1021931458/5500, Raiffeisenbank
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Ostatní kurzy
| Obsah: * Formality uskutečňované celními orgány EU * Celní dohled * Celní režimy * Ostatní celně schválená určení * Používání dokumentů v celním… |
| Určeno pro vedoucí pracovníky skladů výrobních a obchodních podniků. Cíl: Rozšíření kvalifikace pro výkon funkce vedoucího skladu. Obsah: *… |
| Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky… |
| Cíl: Získání přehledu a dovedností v oblasti ekonomie firmy. Obsah: * Stručné seznámení s platnou legislativou v oblasti účetnictví a daní *… |
| Určeno pro výrobní a obchodní společnosti realizující zahraniční obchod se zbožím, zejména pro manažery a pracovníky finančních, obchodních a celně-… |
| Určeno pro střední a vyšší management, vedoucí pracovníky zodpovědné za nákup, zásobování a distribuci. Obsah: * Obsah, metody a cíle logistického… |
| Seminář k problematice provádění celního řízení a uvádění údajů do celních prohlášení (JSD), kterými je navrhováno propuštění zboží do jednotlivých… |
| Určeno pro pracovníky zabývající se řízením provozních činností v průmyslových podnicích, pro vedoucí provozů a dále pro pracovníky, kteří se… |
| Určeno pro manažery nákupu, logistiky, finančních útvarů apod. Obsah: * Analýza procesů nákupních činností * Identifikace úzkých hrdel * Rozbor… |
| Seminář se zabývá chybami z hlediska jazykové správnosti a vhodnosti. Obsah: Nejčastější chyby v mluveném a zvláště v psaném vyjadřování: * Nevhodně… |
| Určeno pro kalkulanty a techniky strojírenských firem. Cíl: * Seznámit účastníky s jednoduchými v praxi ověřenými metodami pro výpočty norem… |
| Obsah: * Revize normy ČSN 01 6910 z dubna 2007 – informace o provedených úpravách * Uplatnění možností, jež poskytují textové editory při zpracování… |
| Určeno pro management a pracovníky podnikových logistických útvarů. Cíl: Tréninkový seminář zaměřený na postupy a metody pro: * Nalezení rizik… |
| Určeno pro asistentky, výkonné asistentky, office manažery. Cíl: Seznámit se se zásadami organizace a přípravy pracovních setkání, vnitrofiremních… |
| Cíl: Asistentka zastupující výborně svého šéfa a fungující dokonale i v roli hostitelky. Obsah: * Charakteristika a rozdělení společenských akcí *… |
| Určeno pro manažery a pracovníky útvarů nákupu a zásobování, marketingu a řízení jakosti. Cíl: Zvýšení úrovně kvality v procesech nákupní logistiky.… |
| Facility Management je moderním oborem, který ve vyspělých zemích začíná významně vstupovat do systémů řízení středních a velkých společností.… |
| Určeno pro management, pracovníky obchodu, manažery distribuční cesty (Channel Managers), produktové manažery (Produkt Managers), tj. všechny, kteří… |
| Určeno pro management a pracovníky nákupu, logistiky a zásobování. Cíl: Snížení nákladů, rizik a ztrát. Obsah: * Predikce potřeby nakupovaného… |
| Určeno pro pracovníky společností zabývajících se výrobou a obchodem s vybranými výrobky podléhajícími spotřebním daním a zbožím podléhajícím… |
| Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe… |
| Cíl: Účastníci se seznámí se základy ukládání a uchovávání dokumentů – s důvody, legislativou, principy. Na tyto informace naváže výklad zaměřený na… |
| Cíl: Seznámit účastníky s pojmy z oblasti pracovního práva a povinnostmi zaměstnavatele při vedení personální agendy. Obsah: * Pracovní poměr a… |
| Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr… |
| Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím se zaměřením na uplatňování celních předpisů. Obsah: * Základní pojmy… |
| Určeno pro subjekty obchodující s jinými členskými státy EU, celní deklaranty a ostatní osoby, které chtějí získat přehled o pravidlech statistického… |
| Cíl: Seznámit účastníky se základními pojmy dané oblasti, se základními pravidly a postupy určování původu zboží, způsoby prokazování původu zboží,… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- Rekodifikace účetnictví - 4. díl: Oběžná aktiva a dluhy + 21% DPH 11.12.2025
- Zákon o úřednících územních samosprávných celků a související právní předpisy aktuálně v roce 2025 2 900 Kč + 21% DPH 11.12.2025
- Inventarizace jako prvek účetnictví 2025/2026 2 300 Kč + 21% DPH 11.12.2025
- Zákoník práce – praktické dopady změn roku 2025 a očekávané změny pro rok 2026 2 300 Kč + 21% DPH 15.12.2025
- Zákoník práce – praktické dopady změn roku 2025 a očekávané změny pro rok 2026 2 300 Kč + 21% DPH 15.12.2025
- Účetní závěrka - právnické osoby 2 900 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Účetní závěrka - právnické osoby 2 900 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Aktuality a novinky ve zdaňování příjmů ze závislé činnosti pro rok 2025/2026 2 900 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Aktuality a novinky ve zdaňování příjmů ze závislé činnosti pro rok 2025/2026 2 900 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Změny ve mzdové a personální oblasti v roce 2025 a výhled na rok 2026 2 700 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Změny ve mzdové a personální oblasti v roce 2025 a výhled na rok 2026 2 700 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Daň z příjmů ze závislé činnosti v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 17.12.2025
- Daň z příjmů ze závislé činnosti v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 17.12.2025
- Důchodové pojištění v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 17.12.2025
- Důchodové pojištění v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 17.12.2025
- Zdravotní pojištění v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 18.12.2025
- Zdravotní pojištění v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 18.12.2025
- Změny na mzdové účtárně a v personální oblasti v roce 2025 a očekávané změny pro rok 2026 2 700 Kč + 21% DPH 18.12.2025
- Změny na mzdové účtárně a v personální oblasti v roce 2025 a očekávané změny pro rok 2026 2 700 Kč + 21% DPH 18.12.2025
- Změny ve mzdovém účetnictví pro rok 2026 2 900 Kč + 21% DPH 19.12.2025
- Změny ve mzdovém účetnictví pro rok 2026 19.12.2025
- Jak správně fakturovat 2026 2 900 Kč + 21% DPH 6.1.2026
- Změny ve zdaňování mezd od roku 2026 a roční zúčtování záloh za rok 2025 2 900 Kč + 21% DPH 7.1.2026
- Změny ve zdaňování mezd od roku 2026 a roční zúčtování záloh za rok 2025 2 900 Kč + 21% DPH 7.1.2026
- Rekapitulace novinek ve mzdovém účetnictví pro rok 2026 1 800 Kč + 21% DPH 8.1.2026
