
Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (394)
- Manažerské kurzy (94)
- Projektové řízení (5)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (60)
- Obchod a prodejní dovednosti (48)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (41)
- Konference a veletrhy (2)
- Marketingové kurzy (13)
- Účetní a daňové kurzy (130)
- Finanční kurzy (95)
- Systémy řízení a ISO (2)
- Právo a legislativa (25)
- Sport, umění a ostatní kurzy (15)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Jablonského 639/4, 170 00 Praha 7
Kontakty
- Tel.: +420 212 247 824
- E-mail: studiow@pp.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1021931458/5500, Raiffeisenbank
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Ostatní kurzy
Obsah: * Formality uskutečňované celními orgány EU * Celní dohled * Celní režimy * Ostatní celně schválená určení * Používání dokumentů v celním… |
Určeno pro vedoucí pracovníky skladů výrobních a obchodních podniků. Cíl: Rozšíření kvalifikace pro výkon funkce vedoucího skladu. Obsah: *… |
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky… |
Cíl: Získání přehledu a dovedností v oblasti ekonomie firmy. Obsah: * Stručné seznámení s platnou legislativou v oblasti účetnictví a daní *… |
Určeno pro výrobní a obchodní společnosti realizující zahraniční obchod se zbožím, zejména pro manažery a pracovníky finančních, obchodních a celně-… |
Určeno pro střední a vyšší management, vedoucí pracovníky zodpovědné za nákup, zásobování a distribuci. Obsah: * Obsah, metody a cíle logistického… |
Seminář k problematice provádění celního řízení a uvádění údajů do celních prohlášení (JSD), kterými je navrhováno propuštění zboží do jednotlivých… |
Určeno pro pracovníky zabývající se řízením provozních činností v průmyslových podnicích, pro vedoucí provozů a dále pro pracovníky, kteří se… |
Určeno pro manažery nákupu, logistiky, finančních útvarů apod. Obsah: * Analýza procesů nákupních činností * Identifikace úzkých hrdel * Rozbor… |
Seminář se zabývá chybami z hlediska jazykové správnosti a vhodnosti. Obsah: Nejčastější chyby v mluveném a zvláště v psaném vyjadřování: * Nevhodně… |
Určeno pro kalkulanty a techniky strojírenských firem. Cíl: * Seznámit účastníky s jednoduchými v praxi ověřenými metodami pro výpočty norem… |
Obsah: * Revize normy ČSN 01 6910 z dubna 2007 – informace o provedených úpravách * Uplatnění možností, jež poskytují textové editory při zpracování… |
Určeno pro management a pracovníky podnikových logistických útvarů. Cíl: Tréninkový seminář zaměřený na postupy a metody pro: * Nalezení rizik… |
Určeno pro asistentky, výkonné asistentky, office manažery. Cíl: Seznámit se se zásadami organizace a přípravy pracovních setkání, vnitrofiremních… |
Cíl: Asistentka zastupující výborně svého šéfa a fungující dokonale i v roli hostitelky. Obsah: * Charakteristika a rozdělení společenských akcí *… |
Určeno pro manažery a pracovníky útvarů nákupu a zásobování, marketingu a řízení jakosti. Cíl: Zvýšení úrovně kvality v procesech nákupní logistiky.… |
Facility Management je moderním oborem, který ve vyspělých zemích začíná významně vstupovat do systémů řízení středních a velkých společností.… |
Určeno pro management, pracovníky obchodu, manažery distribuční cesty (Channel Managers), produktové manažery (Produkt Managers), tj. všechny, kteří… |
Určeno pro management a pracovníky nákupu, logistiky a zásobování. Cíl: Snížení nákladů, rizik a ztrát. Obsah: * Predikce potřeby nakupovaného… |
Určeno pro pracovníky společností zabývajících se výrobou a obchodem s vybranými výrobky podléhajícími spotřebním daním a zbožím podléhajícím… |
Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe… |
Cíl: Účastníci se seznámí se základy ukládání a uchovávání dokumentů – s důvody, legislativou, principy. Na tyto informace naváže výklad zaměřený na… |
Cíl: Seznámit účastníky s pojmy z oblasti pracovního práva a povinnostmi zaměstnavatele při vedení personální agendy. Obsah: * Pracovní poměr a… |
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr… |
Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím se zaměřením na uplatňování celních předpisů. Obsah: * Základní pojmy… |
Určeno pro subjekty obchodující s jinými členskými státy EU, celní deklaranty a ostatní osoby, které chtějí získat přehled o pravidlech statistického… |
Cíl: Seznámit účastníky se základními pojmy dané oblasti, se základními pravidly a postupy určování původu zboží, způsoby prokazování původu zboží,… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- Práce přesčas a ve svátek ve všech souvislostech aktuálně v roce 2025 1 800 Kč + 21% DPH 15.9.2025
- Webinář: Inventarizace majetku a závazků územních samosprávných celků 2025 2 300 Kč + 21% DPH 16.9.2025
- Opravy a technické zhodnocení majetku 2025 - daňový a účetní pohled 2 300 Kč + 21% DPH 17.9.2025
- Opravy a technické zhodnocení majetku 2025 - daňový a účetní pohled 2 300 Kč + 21% DPH 17.9.2025
- Time management 2025 - jak se vyhnout typickým chybám v sebeorganizaci 5 700 Kč + 21% DPH 17.9.2025
- Time management 2025 - jak se vyhnout typickým chybám v sebeorganizaci 5 700 Kč + 21% DPH 17.9.2025
- Webinář: DPH pro příspěvkové organizace a územně samosprávné celky 2025 2 300 Kč + 21% DPH 18.9.2025
- Rekodifikace účetnictví - 1. díl: Oceňování jako klíč ke správnému účetnímu zachycení 199 Kč + 21% DPH 18.9.2025
- Zákoník práce 2025: Flexibilní novela v praxi 3 200 Kč + 21% DPH 18.9.2025
- Zákoník práce 2025: Flexibilní novela v praxi 3 200 Kč + 21% DPH 18.9.2025
- Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele v roce 2025 a 2026 (JMHZ) 2 900 Kč + 21% DPH 19.9.2025
- Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele v roce 2025 a 2026 (JMHZ) 2 900 Kč + 21% DPH 19.9.2025
- MS Excel – kontingenční tabulky, analýza a zpracování dat aktuálně v roce 2025 3 900 Kč + 21% DPH 22.9.2025
- DPH u nemovitých věcí od 1. 7. 2025 2 300 Kč + 21% DPH 23.9.2025
- DPH u nemovitých věcí od 1. 7. 2025 2 300 Kč + 21% DPH 23.9.2025
- Zpracovaní osobních údajů z pohledu zaměstnavatele - aktuálně v roce 2025 a přehledně 2 300 Kč + 21% DPH 23.9.2025
- Zpracovaní osobních údajů z pohledu zaměstnavatele - aktuálně v roce 2025 a přehledně 2 300 Kč + 21% DPH 23.9.2025
- Základy pracovního práva pro manažery v roce 2025 3 200 Kč + 21% DPH 24.9.2025
- Základy pracovního práva pro manažery v roce 2025 3 200 Kč + 21% DPH 24.9.2025
- Webinář: Chytrý asistent pro vaše dokumenty: jak zrychlit práci s texty a jejich porozumnění v dnešní dynamické době 1 800 Kč + 21% DPH 25.9.2025
- Mzdové účetnictví pro příspěvkové organizace aktuálně pro rok 2026 2 900 Kč + 21% DPH 26.9.2025
- Mzdové účetnictví pro příspěvkové organizace aktuálně pro rok 2026 2 900 Kč + 21% DPH 26.9.2025
- Pracovní právo aktuálně v roce 2025 v kostce 26.9.2025
- Pracovní právo aktuálně v roce 2025 v kostce 26.9.2025
- Jak si usnadnit jednání s náročnými klienty a kolegy 5 700 Kč + 21% DPH 29.9.2025