
Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (358)
- Manažerské kurzy (96)
- Projektové řízení (6)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (58)
- Obchod a prodejní dovednosti (49)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (53)
- Marketingové kurzy (14)
- Účetní a daňové kurzy (117)
- Finanční kurzy (69)
- Systémy řízení a ISO (3)
- Právo a legislativa (30)
- Sport, umění a ostatní kurzy (14)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Jablonského 639/4, 170 00 Praha 7
Kontakty
- Tel.: 606 610 126
- E-mail: studiow@pp.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1021931458/5500, Raiffeisenbank
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Ostatní kurzy
Obsah: * Formality uskutečňované celními orgány EU * Celní dohled * Celní režimy * Ostatní celně schválená určení * Používání dokumentů v celním… |
Určeno pro vedoucí pracovníky skladů výrobních a obchodních podniků. Cíl: Rozšíření kvalifikace pro výkon funkce vedoucího skladu. Obsah: *… |
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky… |
Cíl: Získání přehledu a dovedností v oblasti ekonomie firmy. Obsah: * Stručné seznámení s platnou legislativou v oblasti účetnictví a daní *… |
Určeno pro výrobní a obchodní společnosti realizující zahraniční obchod se zbožím, zejména pro manažery a pracovníky finančních, obchodních a celně-… |
Určeno pro subjekty obchodující s jinými členskými státy EU, celní deklaranty a ostatní osoby, které chtějí získat přehled o pravidlech statistického… |
Určeno pro střední a vyšší management, vedoucí pracovníky zodpovědné za nákup, zásobování a distribuci. Obsah: * Obsah, metody a cíle logistického… |
Pracovní seminář k problematice provádění mezinárodní dopravy zboží a její provázanost na podmínky dodání při provádění zahraničního obchodu se zbožím… |
Seminář k problematice provádění celního řízení a uvádění údajů do celních prohlášení (JSD), kterými je navrhováno propuštění zboží do jednotlivých… |
Určeno pro pracovníky zabývající se řízením provozních činností v průmyslových podnicích, pro vedoucí provozů a dále pro pracovníky, kteří se… |
Určeno pro manažery nákupu, logistiky, finančních útvarů apod. Obsah: * Analýza procesů nákupních činností * Identifikace úzkých hrdel * Rozbor… |
Seminář se zabývá chybami z hlediska jazykové správnosti a vhodnosti. Obsah: Nejčastější chyby v mluveném a zvláště v psaném vyjadřování: * Nevhodně… |
Určeno pro kalkulanty a techniky strojírenských firem. Cíl: * Seznámit účastníky s jednoduchými v praxi ověřenými metodami pro výpočty norem… |
Obsah: * Revize normy ČSN 01 6910 z dubna 2007 – informace o provedených úpravách * Uplatnění možností, jež poskytují textové editory při zpracování… |
Obsah: Abeceda oblékání od hlavy až k patě * Klobouk nejen pro starší dámy * Střih a barva vlasů * Tvář - co nám o sobě prozradí * Neschovávej se do… |
Určeno pro management a pracovníky podnikových logistických útvarů. Cíl: Tréninkový seminář zaměřený na postupy a metody pro: * Nalezení rizik… |
Určeno pro asistentky, výkonné asistentky, office manažery. Cíl: Seznámit se se zásadami organizace a přípravy pracovních setkání, vnitrofiremních… |
Cíl: Seznámit účastníky se základními pojmy dané oblasti, se základními pravidly a postupy určování původu zboží, způsoby prokazování původu zboží,… |
Cíl: Asistentka zastupující výborně svého šéfa a fungující dokonale i v roli hostitelky. Obsah: * Charakteristika a rozdělení společenských akcí *… |
Určeno pro manažery a pracovníky útvarů nákupu a zásobování, marketingu a řízení jakosti. Cíl: Zvýšení úrovně kvality v procesech nákupní logistiky.… |
Facility Management je moderním oborem, který ve vyspělých zemích začíná významně vstupovat do systémů řízení středních a velkých společností.… |
Určeno pro management, pracovníky obchodu, manažery distribuční cesty (Channel Managers), produktové manažery (Produkt Managers), tj. všechny, kteří… |
Určeno pro management a pracovníky nákupu, logistiky a zásobování. Cíl: Snížení nákladů, rizik a ztrát. Obsah: * Predikce potřeby nakupovaného… |
Určeno pro pracovníky společností zabývajících se výrobou a obchodem s vybranými výrobky podléhajícími spotřebním daním a zbožím podléhajícím… |
Cíl: Účastníci se seznámí se základy ukládání a uchovávání dokumentů – s důvody, legislativou, principy. Na tyto informace naváže výklad zaměřený na… |
Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe… |
Cíl: Seznámit účastníky s pojmy z oblasti pracovního práva a povinnostmi zaměstnavatele při vedení personální agendy. Obsah: * Pracovní poměr a… |
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr… |
Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím se zaměřením na uplatňování celních předpisů po jejich změnách pro rok 2009.… |
1. Profesionální vzhled. Psychologické působení oděvu s přihlédnutím k historickému vývoji. Pracovník společnosti jako její „vývěsní štít“ – vhodné… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- Velká flexibilní novela zákoníku práce a další změny od roku 2025 2 700 Kč + 21% DPH 30.4.2025
- Velká flexibilní novela zákoníku práce a další změny od roku 2025 2 700 Kč + 21% DPH 30.4.2025
- Webinář: DPH 2025 v otázkách a odpovědích – přeshraniční transakce 2 300 Kč + 21% DPH 30.4.2025
- Pokročilé používání AI: Vytvořte si osobní AI asistenty a naučte se automatizovat 4 200 Kč + 21% DPH 5.5.2025
- AUTENTICKÝ LEADER: 3. díl - Emoční inteligence leadera při jednání a komunikaci 3 200 Kč + 21% DPH 6.5.2025
- Webinář: Specifika účtování příspěvkových organizací 2025 2 300 Kč + 21% DPH 6.5.2025
- Webinář: Sestavování vnitřních firemních předpisů, směrnic, pracovního řádu a jejich význam pro zaměstnavatele a zaměstnance dle parametrů pro rok 2025 2 300 Kč + 21% DPH 6.5.2025
- Change management - nástroje a praktické dovednosti pro efektivní řízení změn 5 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Change management - nástroje a praktické dovednosti pro efektivní řízení změn 5 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Archivace dat a ochrana osobních údajů pro personalisty a mzdové účetní – aktuálně v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Archivace dat a ochrana osobních údajů pro personalisty a mzdové účetní – aktuálně v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 12.5.2025
- Co má znát a umět úspěšný projektový manažer 5 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Co má znát a umět úspěšný projektový manažer 5 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Webinář: Deriváty - klasifikace a účtování 2025 2 300 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Nehmotný a hmotný majetek v roce 2025 - účetní a daňové aspekty 2 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Nehmotný a hmotný majetek v roce 2025 - účetní a daňové aspekty 2 700 Kč + 21% DPH 13.5.2025
- Elektronizace pracovněprávních dokumentů a využívání elektronických podpisů v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Elektronizace pracovněprávních dokumentů a využívání elektronických podpisů v roce 2025 2 700 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Webinář: Stravování zaměstnanců 2025 1 690 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Dovolená a problémy ve výpočtech nároku a čerpání dovolené aktuálně v roce 2025 2 300 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Dovolená a problémy ve výpočtech nároku a čerpání dovolené aktuálně v roce 2025 2 300 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Síla ženského leadershipu aneb jak zůstat sama sebou a uspět v manažerské roli 11 400 Kč… + 21% DPH 15.5.2025
- Profesionální servis v maloobchodních prodejnách a službách 5 700 Kč + 21% DPH 15.5.2025
- Profesionální servis v maloobchodních prodejnách a službách 5 700 Kč + 21% DPH 15.5.2025
- Ovládněte LinkedIn s dvojnásobným Markeťákem roku 4 200 Kč + 21% DPH 16.5.2025