
Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (361)
- Manažerské kurzy (100)
- Projektové řízení (5)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (63)
- Obchod a prodejní dovednosti (49)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (46)
- Konference a veletrhy (2)
- Marketingové kurzy (13)
- Účetní a daňové kurzy (109)
- Finanční kurzy (72)
- Systémy řízení a ISO (2)
- Právo a legislativa (31)
- Sport, umění a ostatní kurzy (14)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Jablonského 639/4, 170 00 Praha 7
Kontakty
- Tel.: 606 610 126
- E-mail: studiow@pp.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1021931458/5500, Raiffeisenbank
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Obchodní dovednosti
Určeno pro manažery, obchodníky i nákupčí, kteří mají zájem seznámit se s účinným způsobem ovlivňování ceny. Obsah: * Tréninkový seminář se… |
Určeno pro zkušenější obchodní konzultanty, account manažery a obchodní poradce, kteří hledají nové užitečné formy vzájemně výhodné spolupráce a… |
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář… |
Obsah: * Obecný výklad o uzavírání smluv v obchodních vztazích * Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy * Změny a doplňky smluv *… |
Cíl: Prezentovat základní principy jednání nákupčích s dodavateli a prezentované principy procvičit v následujícím videotréninku. Obsah: * Význam a… |
Určeno pro obchodníky, pro něž je dobrá komunikace základem úspěchu. Cíl: * Získat know–how, jak správně komunikovat * Vyzkoušet si praktické… |
Manažerské pohledy na vyhodnocení prodeje. Minutový manažer pro obchodního ředitele. Určeno pro obchodní ředitele, ředitele obchodních divizí a… |
Obsah: * Obchodní smlouvy s mezinárodním prvkem * Kolize právních řádů * Zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním * Úprava zahraničně… |
Určeno pro všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů. Cíl: Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich… |
Určeno pro všechny, kteří prosazují své názory, postoje, postupy, prezentují nebo mají zájem zvýšit svou osobní úspěšnost. Cíl: * Naučit se jasně… |
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:… |
Určeno pro obchodníky, kteří potřebují získat více sebejistoty v jejich náročné profesi. Pro ty, kteří se chtějí zdokonalit a vyzkoušet si, jaké jim… |
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k… |
Určeno pro obchodníky či podnikatele, jejichž pracovní nasazení vyžaduje časté vyjednávání s obchodními partnery. Cíl: * Posílit sebedůvěru a… |
Určeno pro manažery, řídící pracovníky a všechny, kteří se podílejí na tvorbě a kalkulacích cen. Obsah: * Seminář důsledně vychází ze zásady, že… |
Obsah: * Ukazatele klíčového zákazníka (výkazy, rozdělení, Paretovo pravidlo) * Sestavení business planu pro zákazníka/resellera - motivace… |
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při jednání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete vědět,… |
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při vyjednávání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete… |
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr… |
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat… |
Určeno pro manažery a pracovníky starající se přímo či nepřímo o klienty, pracovníky oddělení služeb klientům z obchodního a výrobního sektoru a… |
ROLE OBCHODNÍHO MANAŽERA * Role prodejce x role poradce (neprodáváme – pomáháme koupit) PRINCIPY VEDENÍ OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ * Emocionální a informační… |
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE * slovní, mimoslovní a hlasové ovlivňování * nástroje účinné komunikace * význam a techniky aktivního naslouchání KOMUNIKACE PO… |
CÍL: * zvýšení jistoty a sebedůvěry nákupčích při jednání s dominantními dodavateli * zefektivnění překonávání námitek dodavatelů OBSAH: VYJEDNÁVÁNÍ… |
CÍLE TRÉNINKU * Porozumět proč lidé pracují – proč pracuji já * Identifikovat osobní hodnoty – hodnoty týmu – firmy a jejich vliv na dynamiku práce *… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- BEZPEČNOST PRÁCE A ZÁVODNÍ PREVENTIVNÍ PÉČE
- CELNĚ SCHVÁLENÉ URČENÍ, NAKLÁDÁNÍ SE ZBOŽÍM NACHÁZEJÍCÍM SE POD CELNÍM DOHLEDEM A POUŽÍVÁNÍ CELNÍCH DOKLADŮ
- AKTUÁLNÍ PRACOVNĚPRÁVNÍ PŘEDPISY pro zaměstnavatele
- ANALÝZA KONKURENČNÍHO POSTAVENÍ FIRMY NA TRHU a tržních příležitostí
- ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní
- AUTORSKÝ ZÁKON a licenční smlouvy
- CENNÉ PAPÍRY v účetnictví podnikatelů
- CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ - 2denní
- CO MÁ ZNÁT A UMĚT VEDOUCÍ SKLADU
- ČESKÉ ÚČETNÍ STANDARDY v praxi
- DAŇ Z PŘÍJMŮ SPLATNÁ A ODLOŽENÁ, REZERVA NA DAŇ Z PŘÍJMŮ
- DAŇ Z PŘÍJMŮ ZE ZÁVISLÉ ČINNOSTI pro začínající mzdové účetní
- DAŇOVÁ KONTROLA v praxi a správa daní a poplatků
- DAŇOVÉ DOPADY CHYBNĚ UZAVŘENÝCH SMLUV
- DAŇOVÉ ODPISY PŘI POŘIZOVÁNÍ MAJETKU včetně leasingu
- DIAGNOSTICKÉ METODY POUŽITELNÉ PŘI VÝBĚRU ZAMĚSTNANCŮ
- EFEKTIVNÍ PREZENTACE - 2denní
- DLOUHODOBÝ MAJETEK - pořizování, oceňování, odpisování, finanční leasing, pronájem
- EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční
- DOVOLENÁ NA ZOTAVENOU A PŘEKÁŽKY V PRÁCI
- EKONOMIKA A ÚČETNICTVÍ pro asistentky, sekretářky a recepční
- DPH - řešení praktických příkladů dodávek zboží a služeb v rámci EU a do a ze třetích zemí
- DŮCHODOVÉ POJIŠTĚNÍ pro začínající mzdové účetní
- EFEKTIVNÍ DELEGOVÁNÍ ÚKOLŮ aneb jak účinně přenášet úkoly a pravomoci na jinou osobu
- EVIDENČNÍ LISTY DŮCHODOVÉHO POJIŠTĚNÍ pro začínající mzdové účetní