
Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (394)
- Manažerské kurzy (94)
- Projektové řízení (5)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (60)
- Obchod a prodejní dovednosti (48)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (41)
- Konference a veletrhy (2)
- Marketingové kurzy (13)
- Účetní a daňové kurzy (130)
- Finanční kurzy (95)
- Systémy řízení a ISO (2)
- Právo a legislativa (25)
- Sport, umění a ostatní kurzy (15)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Jablonského 639/4, 170 00 Praha 7
Kontakty
- Tel.: +420 212 247 824
- E-mail: studiow@pp.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1021931458/5500, Raiffeisenbank
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Obchodní dovednosti
Určeno pro manažery, obchodníky i nákupčí, kteří mají zájem seznámit se s účinným způsobem ovlivňování ceny. Obsah: * Tréninkový seminář se… |
Určeno pro zkušenější obchodní konzultanty, account manažery a obchodní poradce, kteří hledají nové užitečné formy vzájemně výhodné spolupráce a… |
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář… |
Obsah: * Obecný výklad o uzavírání smluv v obchodních vztazích * Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy * Změny a doplňky smluv *… |
Cíl: Prezentovat základní principy jednání nákupčích s dodavateli a prezentované principy procvičit v následujícím videotréninku. Obsah: * Význam a… |
Určeno pro obchodníky, pro něž je dobrá komunikace základem úspěchu. Cíl: * Získat know–how, jak správně komunikovat * Vyzkoušet si praktické… |
Manažerské pohledy na vyhodnocení prodeje. Minutový manažer pro obchodního ředitele. Určeno pro obchodní ředitele, ředitele obchodních divizí a… |
Obsah: * Obchodní smlouvy s mezinárodním prvkem * Kolize právních řádů * Zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním * Úprava zahraničně… |
Určeno pro všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů. Cíl: Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich… |
Určeno pro všechny, kteří prosazují své názory, postoje, postupy, prezentují nebo mají zájem zvýšit svou osobní úspěšnost. Cíl: * Naučit se jasně… |
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:… |
Určeno pro obchodníky, kteří potřebují získat více sebejistoty v jejich náročné profesi. Pro ty, kteří se chtějí zdokonalit a vyzkoušet si, jaké jim… |
Určeno pro obchodníky či podnikatele, jejichž pracovní nasazení vyžaduje časté vyjednávání s obchodními partnery. Cíl: * Posílit sebedůvěru a… |
Určeno pro manažery, řídící pracovníky a všechny, kteří se podílejí na tvorbě a kalkulacích cen. Obsah: * Seminář důsledně vychází ze zásady, že… |
Obsah: * Ukazatele klíčového zákazníka (výkazy, rozdělení, Paretovo pravidlo) * Sestavení business planu pro zákazníka/resellera - motivace… |
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při jednání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete vědět,… |
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při vyjednávání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete… |
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr… |
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat… |
Určeno pro manažery a pracovníky starající se přímo či nepřímo o klienty, pracovníky oddělení služeb klientům z obchodního a výrobního sektoru a… |
ROLE OBCHODNÍHO MANAŽERA * Role prodejce x role poradce (neprodáváme – pomáháme koupit) PRINCIPY VEDENÍ OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ * Emocionální a informační… |
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE * slovní, mimoslovní a hlasové ovlivňování * nástroje účinné komunikace * význam a techniky aktivního naslouchání KOMUNIKACE PO… |
CÍL: * zvýšení jistoty a sebedůvěry nákupčích při jednání s dominantními dodavateli * zefektivnění překonávání námitek dodavatelů OBSAH: VYJEDNÁVÁNÍ… |
CÍLE TRÉNINKU * Porozumět proč lidé pracují – proč pracuji já * Identifikovat osobní hodnoty – hodnoty týmu – firmy a jejich vliv na dynamiku práce *… |
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- Práce přesčas a ve svátek ve všech souvislostech aktuálně v roce 2025 1 800 Kč + 21% DPH 15.9.2025
- Webinář: Inventarizace majetku a závazků územních samosprávných celků 2025 2 300 Kč + 21% DPH 16.9.2025
- Opravy a technické zhodnocení majetku 2025 - daňový a účetní pohled 2 300 Kč + 21% DPH 17.9.2025
- Opravy a technické zhodnocení majetku 2025 - daňový a účetní pohled 2 300 Kč + 21% DPH 17.9.2025
- Time management 2025 - jak se vyhnout typickým chybám v sebeorganizaci 5 700 Kč + 21% DPH 17.9.2025
- Time management 2025 - jak se vyhnout typickým chybám v sebeorganizaci 5 700 Kč + 21% DPH 17.9.2025
- Webinář: DPH pro příspěvkové organizace a územně samosprávné celky 2025 2 300 Kč + 21% DPH 18.9.2025
- Rekodifikace účetnictví - 1. díl: Oceňování jako klíč ke správnému účetnímu zachycení 199 Kč + 21% DPH 18.9.2025
- Zákoník práce 2025: Flexibilní novela v praxi 3 200 Kč + 21% DPH 18.9.2025
- Zákoník práce 2025: Flexibilní novela v praxi 3 200 Kč + 21% DPH 18.9.2025
- Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele v roce 2025 a 2026 (JMHZ) 2 900 Kč + 21% DPH 19.9.2025
- Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele v roce 2025 a 2026 (JMHZ) 2 900 Kč + 21% DPH 19.9.2025
- MS Excel – kontingenční tabulky, analýza a zpracování dat aktuálně v roce 2025 3 900 Kč + 21% DPH 22.9.2025
- DPH u nemovitých věcí od 1. 7. 2025 2 300 Kč + 21% DPH 23.9.2025
- DPH u nemovitých věcí od 1. 7. 2025 2 300 Kč + 21% DPH 23.9.2025
- Zpracovaní osobních údajů z pohledu zaměstnavatele - aktuálně v roce 2025 a přehledně 2 300 Kč + 21% DPH 23.9.2025
- Zpracovaní osobních údajů z pohledu zaměstnavatele - aktuálně v roce 2025 a přehledně 2 300 Kč + 21% DPH 23.9.2025
- Základy pracovního práva pro manažery v roce 2025 3 200 Kč + 21% DPH 24.9.2025
- Základy pracovního práva pro manažery v roce 2025 3 200 Kč + 21% DPH 24.9.2025
- Webinář: Chytrý asistent pro vaše dokumenty: jak zrychlit práci s texty a jejich porozumnění v dnešní dynamické době 1 800 Kč + 21% DPH 25.9.2025
- Mzdové účetnictví pro příspěvkové organizace aktuálně pro rok 2026 2 900 Kč + 21% DPH 26.9.2025
- Mzdové účetnictví pro příspěvkové organizace aktuálně pro rok 2026 2 900 Kč + 21% DPH 26.9.2025
- Pracovní právo aktuálně v roce 2025 v kostce 26.9.2025
- Pracovní právo aktuálně v roce 2025 v kostce 26.9.2025
- Jak si usnadnit jednání s náročnými klienty a kolegy 5 700 Kč + 21% DPH 29.9.2025