Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (315)- Manažerské kurzy (73)
- Projektové řízení (4)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (47)
- Obchod a prodejní dovednosti (35)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (50)
- Konference a veletrhy (1)
- Marketingové kurzy (9)
- Účetní a daňové kurzy (109)
- Finanční kurzy (61)
- Systémy řízení a ISO (2)
- Právo a legislativa (15)
- Sport, umění a ostatní kurzy (13)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Jablonského 639/4, 170 00 Praha 7
Kontakty
- Tel.: +420 212 247 824
- E-mail: studiow@pp.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1021931458/5500, Raiffeisenbank
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Komunikační a prezentační dovednosti
| Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
| Určeno pro pracovníky, kteří vystupují na veřejnosti, prezentují výsledky své práce, projekty či výrobky, které chtějí prodat. Cíl: Seminář je… |
| Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky… |
| Transakční analýza (TA) odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům… |
| Určeno pro všechny, kteří chtějí zdokonalit svou schopnost dosáhnout svých cílů, kteří chtějí umět překonat počáteční odpor svých protějšků a… |
| Určeno pro všechny, kteří ve své práci řeší komunikační situace, které nejsou příjemné a přesto jsou někdy nevyhnutelné a chtějí mít „scénář“ zvládání… |
| Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:… |
| Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých… |
| Určeno pro manažery a všechny pracovníky, kteří chtějí zlepšit efektivní fungování své organizace a svůj přístup při společném řešení úkolů. Cíl:… |
| Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *… |
| Určeno pro všechny, kteří chtějí a potřebují mít přirozený hlasový projev, sebevědomě mluvit a zvládat veřejná vystoupení. Cíl: Kultivovaný mluvní… |
| Určeno pro všechny, pro něž je komunikace hlavním pracovním nástrojem a bývají vystaveni náročným komunikačním situacím. Cíl: Naučit účastníky… |
| Určeno pro recepční v hotelech všech kategorií. Cíl: * Osvojit si základní techniky komunikace * Naučit se zvládat stresové situace profesionálním… |
| Určeno pro všechny, kteří prosazují své názory, postoje, postupy, prezentují nebo mají zájem zvýšit svou osobní úspěšnost. Cíl: * Naučit se jasně… |
| Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:… |
| Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
| Cíl: Seznámit účastníky s metodami, díky nimž dokáží zdvořile, věcně, s úsměvem, zároveň však velmi důrazně prosadit své cíle. Obsah: * Efektivní… |
| Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe… |
| Určeno pro obchodníky, vyjednavače, manažery. Cíl: Cílem semináře je naučit se zvládat techniky vedoucí ke správnému odhadu partnera při jednání.… |
| Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat… |
| Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat… |
| Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické… |
| Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové… |
| OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na… |
| Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *… |
| Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo… |
| OBSAH * Hra Kdo jsem já kdo jsi ty ? hra, která umožní frekventantům uvědomit si úskalí komunikace a vzniku ohnisek komunikačních konfliktů v dané… |
| OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (… |
| CÍLE TRÉNINKU Trénink zaměřený zejména na praktický nácvik lektorských dovedností. * Seznámit se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání… |
| Cíle: * seznámit se ze základními principy, předpoklady a zásadami komunikace ve firmě, předávání si informací a týmové spolupráce, * sjednotit se s… |
| CÍL: Aby firma prosperovala, musí všichni zaměstnanci táhnout za jeden provaz. Což se ale neobejde bez dlouhodobé motivující vize, jasných strategií… |
| CÍLE TRÉNINKU * Prohloubit získané komunikační dovednosti. * Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty. * Naučit se… |
| Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- Rekodifikace účetnictví - 4. díl: Oběžná aktiva a dluhy + 21% DPH 11.12.2025
- Zákon o úřednících územních samosprávných celků a související právní předpisy aktuálně v roce 2025 2 900 Kč + 21% DPH 11.12.2025
- Inventarizace jako prvek účetnictví 2025/2026 2 300 Kč + 21% DPH 11.12.2025
- Zákoník práce – praktické dopady změn roku 2025 a očekávané změny pro rok 2026 2 300 Kč + 21% DPH 15.12.2025
- Zákoník práce – praktické dopady změn roku 2025 a očekávané změny pro rok 2026 2 300 Kč + 21% DPH 15.12.2025
- Účetní závěrka - právnické osoby 2 900 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Účetní závěrka - právnické osoby 2 900 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Aktuality a novinky ve zdaňování příjmů ze závislé činnosti pro rok 2025/2026 2 900 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Aktuality a novinky ve zdaňování příjmů ze závislé činnosti pro rok 2025/2026 2 900 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Změny ve mzdové a personální oblasti v roce 2025 a výhled na rok 2026 2 700 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Změny ve mzdové a personální oblasti v roce 2025 a výhled na rok 2026 2 700 Kč + 21% DPH 16.12.2025
- Daň z příjmů ze závislé činnosti v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 17.12.2025
- Daň z příjmů ze závislé činnosti v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 17.12.2025
- Důchodové pojištění v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 17.12.2025
- Důchodové pojištění v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 17.12.2025
- Zdravotní pojištění v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 18.12.2025
- Zdravotní pojištění v roce 2026 2 300 Kč + 21% DPH 18.12.2025
- Změny na mzdové účtárně a v personální oblasti v roce 2025 a očekávané změny pro rok 2026 2 700 Kč + 21% DPH 18.12.2025
- Změny na mzdové účtárně a v personální oblasti v roce 2025 a očekávané změny pro rok 2026 2 700 Kč + 21% DPH 18.12.2025
- Změny ve mzdovém účetnictví pro rok 2026 2 900 Kč + 21% DPH 19.12.2025
- Změny ve mzdovém účetnictví pro rok 2026 19.12.2025
- Jak správně fakturovat 2026 2 900 Kč + 21% DPH 6.1.2026
- Změny ve zdaňování mezd od roku 2026 a roční zúčtování záloh za rok 2025 2 900 Kč + 21% DPH 7.1.2026
- Změny ve zdaňování mezd od roku 2026 a roční zúčtování záloh za rok 2025 2 900 Kč + 21% DPH 7.1.2026
- Rekapitulace novinek ve mzdovém účetnictví pro rok 2026 1 800 Kč + 21% DPH 8.1.2026
