
Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (361)
- Manažerské kurzy (100)
- Projektové řízení (5)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (63)
- Obchod a prodejní dovednosti (49)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (46)
- Konference a veletrhy (2)
- Marketingové kurzy (13)
- Účetní a daňové kurzy (109)
- Finanční kurzy (72)
- Systémy řízení a ISO (2)
- Právo a legislativa (31)
- Sport, umění a ostatní kurzy (14)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Jablonského 639/4, 170 00 Praha 7
Kontakty
- Tel.: 606 610 126
- E-mail: studiow@pp.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1021931458/5500, Raiffeisenbank
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Komunikační a prezentační dovednosti
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
Určeno pro pracovníky, kteří vystupují na veřejnosti, prezentují výsledky své práce, projekty či výrobky, které chtějí prodat. Cíl: Seminář je… |
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky… |
Transakční analýza (TA) odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům… |
Určeno pro všechny, kteří chtějí zdokonalit svou schopnost dosáhnout svých cílů, kteří chtějí umět překonat počáteční odpor svých protějšků a… |
Určeno pro všechny, kteří ve své práci řeší komunikační situace, které nejsou příjemné a přesto jsou někdy nevyhnutelné a chtějí mít „scénář“ zvládání… |
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:… |
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých… |
Určeno pro manažery a všechny pracovníky, kteří chtějí zlepšit efektivní fungování své organizace a svůj přístup při společném řešení úkolů. Cíl:… |
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *… |
Určeno pro všechny, kteří chtějí a potřebují mít přirozený hlasový projev, sebevědomě mluvit a zvládat veřejná vystoupení. Cíl: Kultivovaný mluvní… |
Určeno pro všechny, pro něž je komunikace hlavním pracovním nástrojem a bývají vystaveni náročným komunikačním situacím. Cíl: Naučit účastníky… |
Určeno pro recepční v hotelech všech kategorií. Cíl: * Osvojit si základní techniky komunikace * Naučit se zvládat stresové situace profesionálním… |
Určeno pro všechny, kteří prosazují své názory, postoje, postupy, prezentují nebo mají zájem zvýšit svou osobní úspěšnost. Cíl: * Naučit se jasně… |
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:… |
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
Cíl: Seznámit účastníky s metodami, díky nimž dokáží zdvořile, věcně, s úsměvem, zároveň však velmi důrazně prosadit své cíle. Obsah: * Efektivní… |
Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe… |
Určeno pro obchodníky, vyjednavače, manažery. Cíl: Cílem semináře je naučit se zvládat techniky vedoucí ke správnému odhadu partnera při jednání.… |
Cíl: * Uvědomit si, že i prostředí a vzhled pracovníků ovlivňuje vnímání celé firmy (hotelu) * Pochopit, jak vzhled ovlivňuje emoce lidí, se kterými… |
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat… |
Cíle: o Natrénovat zvyklosti z oblasti společenského chování a etikety. o Ovládnout metody efektivní komunikace při společenských stycích. o Posílit… |
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat… |
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické… |
Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové… |
OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na… |
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *… |
Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo… |
OBSAH * Hra Kdo jsem já kdo jsi ty ? hra, která umožní frekventantům uvědomit si úskalí komunikace a vzniku ohnisek komunikačních konfliktů v dané… |
OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (… |
CÍLE TRÉNINKU Trénink zaměřený zejména na praktický nácvik lektorských dovedností. * Seznámit se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání… |
Cíle: * seznámit se ze základními principy, předpoklady a zásadami komunikace ve firmě, předávání si informací a týmové spolupráce, * sjednotit se s… |
CÍL: Aby firma prosperovala, musí všichni zaměstnanci táhnout za jeden provaz. Což se ale neobejde bez dlouhodobé motivující vize, jasných strategií… |
CÍLE TRÉNINKU * Prohloubit získané komunikační dovednosti. * Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty. * Naučit se… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- BEZPEČNOST PRÁCE A ZÁVODNÍ PREVENTIVNÍ PÉČE
- CELNĚ SCHVÁLENÉ URČENÍ, NAKLÁDÁNÍ SE ZBOŽÍM NACHÁZEJÍCÍM SE POD CELNÍM DOHLEDEM A POUŽÍVÁNÍ CELNÍCH DOKLADŮ
- AKTUÁLNÍ PRACOVNĚPRÁVNÍ PŘEDPISY pro zaměstnavatele
- ANALÝZA KONKURENČNÍHO POSTAVENÍ FIRMY NA TRHU a tržních příležitostí
- ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní
- AUTORSKÝ ZÁKON a licenční smlouvy
- CENNÉ PAPÍRY v účetnictví podnikatelů
- CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ - 2denní
- CO MÁ ZNÁT A UMĚT VEDOUCÍ SKLADU
- ČESKÉ ÚČETNÍ STANDARDY v praxi
- DAŇ Z PŘÍJMŮ SPLATNÁ A ODLOŽENÁ, REZERVA NA DAŇ Z PŘÍJMŮ
- DAŇ Z PŘÍJMŮ ZE ZÁVISLÉ ČINNOSTI pro začínající mzdové účetní
- DAŇOVÁ KONTROLA v praxi a správa daní a poplatků
- DAŇOVÉ DOPADY CHYBNĚ UZAVŘENÝCH SMLUV
- DAŇOVÉ ODPISY PŘI POŘIZOVÁNÍ MAJETKU včetně leasingu
- DIAGNOSTICKÉ METODY POUŽITELNÉ PŘI VÝBĚRU ZAMĚSTNANCŮ
- EFEKTIVNÍ PREZENTACE - 2denní
- DLOUHODOBÝ MAJETEK - pořizování, oceňování, odpisování, finanční leasing, pronájem
- EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční
- DOVOLENÁ NA ZOTAVENOU A PŘEKÁŽKY V PRÁCI
- EKONOMIKA A ÚČETNICTVÍ pro asistentky, sekretářky a recepční
- DPH - řešení praktických příkladů dodávek zboží a služeb v rámci EU a do a ze třetích zemí
- DŮCHODOVÉ POJIŠTĚNÍ pro začínající mzdové účetní
- EFEKTIVNÍ DELEGOVÁNÍ ÚKOLŮ aneb jak účinně přenášet úkoly a pravomoci na jinou osobu
- EVIDENČNÍ LISTY DŮCHODOVÉHO POJIŠTĚNÍ pro začínající mzdové účetní