Vyhledat v nabídce této firmy

Služby této firmy

Firemní nabídka STUDIO W

  • TOP25
  • Adresa

  • Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5

  • Kontakty

  • Tel.: 261 212 833, 606 610 126
  • Fax: 261 212 808
  • E-mail: studiow@studiow.cz
  • Web:
  • Kontaktní osoba: klientský servis
  • IČ: 60490306
  • DIČ: CZ60490306
  • Č. účtu: 1926789329/0800, Česká spořitelna, a.s.

Výpis kurzů na míru EduCity

Komunikační a prezentační dovednosti

Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a…
Určeno pro pracovníky, kteří vystupují na veřejnosti, prezentují výsledky své práce, projekty či výrobky, které chtějí prodat. Cíl: Seminář je…
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky…
Určeno pro všechny, kteří chtějí zdokonalit svou schopnost dosáhnout svých cílů, kteří chtějí umět překonat počáteční odpor svých protějšků a…
Transakční analýza (TA) odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům…
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:…
Určeno pro všechny, kteří ve své práci řeší komunikační situace, které nejsou příjemné a přesto jsou někdy nevyhnutelné a chtějí mít „scénář“ zvládání…
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých…
Určeno pro manažery a všechny pracovníky, kteří chtějí zlepšit efektivní fungování své organizace a svůj přístup při společném řešení úkolů. Cíl:…
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *…
Určeno pro všechny, kteří chtějí a potřebují mít přirozený hlasový projev, sebevědomě mluvit a zvládat veřejná vystoupení. Cíl: Kultivovaný mluvní…
Určeno pro všechny, pro něž je komunikace hlavním pracovním nástrojem a bývají vystaveni náročným komunikačním situacím. Cíl: Naučit účastníky…
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:…
Určeno pro všechny, kteří prosazují své názory, postoje, postupy, prezentují nebo mají zájem zvýšit svou osobní úspěšnost. Cíl: * Naučit se jasně…
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k…
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a…
Cíl: Seznámit účastníky s metodami, díky nimž dokáží zdvořile, věcně, s úsměvem, zároveň však velmi důrazně prosadit své cíle. Obsah: * Efektivní…
Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe…
Určeno pro obchodníky, vyjednavače, manažery. Cíl: Cílem semináře je naučit se zvládat techniky vedoucí ke správnému odhadu partnera při jednání.…
Cíl: * Uvědomit si, že i prostředí a vzhled pracovníků ovlivňuje vnímání celé firmy (hotelu) * Pochopit, jak vzhled ovlivňuje emoce lidí, se kterými…
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat…
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat…
Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové…
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *…
Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo…
OBSAH * Hra Kdo jsem já kdo jsi ty ? hra, která umožní frekventantům uvědomit si úskalí komunikace a vzniku ohnisek komunikačních konfliktů v dané…
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické…
OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na…
OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (…
CÍLE TRÉNINKU Trénink zaměřený zejména na praktický nácvik lektorských dovedností. * Seznámit se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání…
CÍL: Aby firma prosperovala, musí všichni zaměstnanci táhnout za jeden provaz. Což se ale neobejde bez dlouhodobé motivující vize, jasných strategií…
CÍLE TRÉNINKU * Prohloubit získané komunikační dovednosti. * Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty. * Naučit se…
Cíle: * seznámit se ze základními principy, předpoklady a zásadami komunikace ve firmě, předávání si informací a týmové spolupráce, * sjednotit se s…
Cíle: o Natrénovat zvyklosti z oblasti společenského chování a etikety. o Ovládnout metody efektivní komunikace při společenských stycích. o Posílit…
Určeno pro recepční v hotelech všech kategorií. Cíl: * Osvojit si základní techniky komunikace * Naučit se zvládat stresové situace profesionálním…



Kontrola proti spamu. Kolik je devět a deset ? Součet zapište číslicemi.