Výpis kurzů na míru EduCity

Manažerské kurzy

Zvládáte všechny pracovní úkoly v dostupném čase a kvalitě? Vyznáte se ve svých prioritách? Dokážete se řídit podle svých cílů? Máte nastavený systém…
Manažer je zaměstnanec, který zodpovídá za provoz firem a organizací. Jeho pracovní náplň může být rozdílná a na různých řídících úrovních, ale vždy…
Pracujete s týmem a nevíte, co ještě více udělat pro motivaci vašich kolegů? Jak je lépe motivovat? Navíc k tomu ještě v týmu skřípe předávání…
Součástí manažerské práce je také naučit se správně delegovat práci na své kolegy v týmu. Delegování je jedna z klíčových aktivit manažera. Správné…
Jste již zkušený manažer a chcete na sobě stále pracovat? K tomu, aby manažer vedl úspěšně svůj tým, nestačí být pouze specialistou ve svém oboru. Měl…
Víte, jaké možné systémy hodnocení zaměstnanců existují? Co takový systém firmě přináší? Máte ve firmě nastavený funkční systém hodnocení zaměstnanců…
Víte, co je vlastně zpětná vazba? Víte, k čemu slouží zpětná vazba? Proč je důležitá zpětná vazba? Máte nastaveny standardy hodnocení vaši lidí…
  Via Sales   Via Sales je nástroj pro obchodní ředitele, majitele firem a lidi odpovědné za obchod, který má za cíl rozvoj obchodních oddělení a…
  Via Survey    Jde o velmi efektivní nástroj, který je zaměřený na poskytnutí zpětné vazby pro společnosti s více pobočkami, obchodními týmy či…
  Hodnocení pomocí Balance managementu je unikátní v tom, že je založeno na asociaci barev (CWAT - Colour Word Association Technique) a poskytuje tak…
Firemní kultura je jakýmsi základním stavebním kamenem, na kterém vše ve firmě stojí. Je-li pevně usazen, pak i stavba nad ním je stabilní a odolá…
  V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? Mezi některými členy managementu probíhá méně komunikace a spolupráce, což snižuje efektivitu fungování…
  V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? Společnost plánuje změnu, do které je potřeba zapojit a motivovat tým.   Firmou kolují nejrůznější…
  V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT?     V týmu je napjatá atmosféra, opakují se konflikty. Neprobíhá spolupráce mezi některými členy…
Koučování či koučink. Slova, která většina lidí slyšela, ale málokdo si dovede pod tím něco konkrétního představit. A přitom jde o přirozenou lidskou…
Potkáváte se se situacemi jako: nevíme, jaké jsou prodejní priority, nevíme, jak najít nová odbytiště, zasekli jsme se v obchodě, obchod se nikam…
Manažer je zaměstnanec, který zodpovídá za provoz firem a organizací. Jeho pracovní náplň může být rozdílná a na různých řídících úrovních, ale vždy…
Občasné konflikty jsou součástí naší každodenní práce a většina lidí je nemá ráda. Dokážeme konflikty vždy správně vyřešit? Můžeme z konfliktů čerpat…
Hodnocení pomocí Balance managementu je unikátní v tom, že je založeno na asociaci barev a poskytuje tak nezkreslenou zpětnou vazbu na jednotlivé…



Kontrola proti spamu. Kolik je šest a devět ? Součet zapište číslicemi.