Navyšování prodeje aneb jak získat ještě více

Kurzem vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto svojí pozornost na zákazníky, které již máte a kteří mají pozitivní zkušenosti s vašimi produkty a službami. Co vše vám přinese aktivní práce se stávající databází klientů? Jak o ně dále pečovat, prohlubovat s nimi vztah a současně zvyšovat výnosnost každého klienta?

Obsah:

  • Co vše nám pomůže navýšit prodej u stávajících zákazníků?
  • Rozdíly mezi termíny cross-seling a up-seling
  • Práce s klíčovými zákazníky
  • Identifikace správných lidí a rolí
  • Jak se zorientovat ve struktuře organizace?
  • Kde můžu hledat další potenciál?
  • Jak se dostat k dalším příležitostem?
  • Praktický nácvik a modelové situace

Rozsah: 1 den

Navyšování prodeje aneb jak získat ještě více

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a jedna ? Součet zapište číslicemi.