Základní info
Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je nedílnou součástí obchodních aktivit. Jde o jediný způsob, jak udržovat zisk společnosti v určité hladině. Jak tedy přijít k novým zákazníkům? Co udělat pro to, abychom plnili obchodní plány?
Obsah:
- Kdo jsou naši zákazníci a jak uspokojujeme jejich potřeby?
- Proč firmy přicházejí o klienty?
- Jak co nejefektivněji získat nové zákazníky?
- Oslovení nového klienta a navázání kontaktu
- Struktura prvotního telefonátu
- Komunikace a jednání se zákazníkem
- Znalost zákazníků a péče o ně
- Přidaná hodnota a služby navíc
- Věrnostní programy a prohlubování vztahů
Obsah: 1-2 dny