Workshop - práce s produkty a obchodníky

Kurzem vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Potkáváte se se situacemi jako: nevíme, jaké jsou prodejní priority, nevíme, jak najít nová odbytiště, zasekli jsme se v obchodě, obchod se nikam neposouvá atd.? Pokud ano, tak na základě zkušeností našich zákazníků jsme nově vytvořili nový a inovativní a hlavně interaktivní workshop, který vám umožní věci pojmenovat a výstupem z workshopu by měl být plán, na co se zaměřit a s čím pracovat.

 

Agenda:

 

  • Prezentace společnosti
  • Prioritizace v prodeji produktů – na koho a s čím se zaměřit
  • Chytlavá a zajímavá prezentace produktů s konkrétním zacílením
  • SWOT analýza
  • Segmentace zákazníků a na ně navázání preferovaných produktů
  • Prioritizace produktů a pojmenování jejich silných stránek – jak je skvěle prodat
  • Hledání nových trhů – použití metody 4C a jaké jsou možnosti
  • Práce s úspěšnými i neúspěšnými obchodními případy
  • Vytvoření systému podle systému SMART tak, abyste se měli hned o co opřít

 

Workshop - práce s produkty a obchodníky

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a deset ? Součet zapište číslicemi.