Via Survey

Základní info

  Via Survey

 

 Jde o velmi efektivní nástroj, který je zaměřený na poskytnutí zpětné vazby pro společnosti s více pobočkami, obchodními týmy či různorodou organizační strukturou. Ve velmi krátkém čase na základě dotazníku, který je založený na metodě CWAT (barvově-slovní asociační technika) a který zcela jasně a nezkresleně vystihuje postoje lidí vůči různým skutečnostem, řekne, se kterými oblastmi je dobré pracovat, co lidi motivuje k práci a jak vnímají produkty či firmu jako takovou.

  

1.    Cíl, účel

 Zjištění aktuální situace a srovnání poboček či oddělení v rámci:

  • firemního klimatu,
  • firemní kultury
  • vnímání produktů, produktových řadvnímání benefitů
  • přístupu k zákazníkům
  • zpětné vazby na řízení firmy

 Cílem je objektivní zjištění aktuální situace z pohledu zaměstnanců nebo třeba obchodních partnerů a nalezení klíčových oblastí, na které je třeba se zaměřit při dalším rozvoji společnosti a zaměstnanců.

 

2.    Nástroje a cesta

 Jak vypadá celkový proces, který je na 2-3 týdny od samého začátku po předání potřebných výstupů? Co vše je třeba udělat, abychom se dostali k cíli?

 1.  Definování parametrů, na které se zaměřuji – pojmenování produktů, produktových řad, interních benefitů, atributů firemní kultury, hodnot společnosti aj. nad rámec již definovaných oblastí definujících vnitřní klima ve společnosti:

 a.      KONFORMITA – Ochota dodržovat nastavená pravidla.

 b.      SPOLUPRÁCE – Ochota spolupracovat.

 c.      KOMUNIKACE – Ochota komunikovat a vyměňovat informace.

 d.      AMBICE – Touha prosadit se a dosáhnout úspěchu.

 e.      MOTIVACE – Vnitřní touha pracovat.

 f.       ROZVOJ – Ochota překonávat překážky a učit se nové.

 g.      ANGAŽOVANOST – Identifikování se s firmou.

 h.      ADAPTABILITA – Ochota přizpůsobit se, otevřenost ke změnám.

 i.       STRES – Tendence stresovat se.

 2. Distribuce on-line dotazníku pro zaměstnance na základě definovaných pozic dle organizační struktury (ve formě 1:N, tj. jeden zaměstnanec může být součástí pobočky a zároveň členem středního managementu).

 3.  Vyplnění on-line dotazníku ze strany zaměstnanců management nevyjímaje – časová náročnost dotazníku je cca 15 minut.

4.    Analýza dat & prezentace – v horizontu několika málo dnů po ukončení sběru dat následuje předání přehledných výstupů ve formě reportů a doporučení. Interpretace dat je postavena na principu SWOT analýzy.

 

 

3.    Forma výstupů, odlišnosti od jiných metod

 Velkou výhodou celé aktivity je jednoduchost, rychlost a transparentnost. Výstupy zahrnují:

 1.   Prezentace výsledků v přehledné podobě ve formě tabulek a grafů, ze kterých je na první pohled patrné, s čím pracovat a na co se zaměřit.

 

2.   Velká rychlost, tj. realizace v horizontu 2-3 týdnů je skutečně extrémně krátká a umožňuje tak managementu společnosti konat prakticky okamžitě.

3.   Naprostá objektivita – data nejsou zkreslena subjektem tazatele, lektora nebo kouče. Odpovědi jsou anonymní a výsledky jsou tedy maximálně vypovídající.

 4.  Snadná identifikace klíčových oblastí, které jsou na první pohled patrné na základě jasných a srozumitelných reportů.

 

4.    Shrnutí

Nástrojem Via Survey zjistíte ve velmi krátkém čase o společnosti, jejích produktech a celkové vnitřní atmosféře velmi cenné informace, díky kterým se můžete prakticky okamžitě zaměřit na klíčové oblasti. Na základě objektivních a zcela jednoznačných dat tak můžete pracovat primárně s tím, co dává smysl a má pro Vás vysokou prioritu.

 

 

 

Via Survey

Vybraný termín:

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a deset ? Součet zapište číslicemi.