Kde a jak získat nové zákazníky, aneb jak co nejlépe na nové akvizice

Kurzem vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je nedílnou součástí obchodních aktivit. Jde o jediný způsob, jak udržovat zisk společnosti v určité hladině. Jak tedy přijít k novým zákazníkům? Co udělat pro to, abychom plnili obchodní plány?

Obsah:

  • Kdo jsou naši zákazníci a jak uspokojujeme jejich potřeby?
  • Proč firmy přicházejí o klienty?
  • Jak co nejefektivněji získat nové zákazníky?
  • Oslovení nového klienta a navázání kontaktu
  • Struktura prvotního telefonátu
  • Komunikace a jednání se zákazníkem
  • Znalost zákazníků a péče o ně
  • Přidaná hodnota a služby navíc
  • Věrnostní programy a prohlubování vztahů

Obsah: 2 dny

Kde a jak získat nové zákazníky, aneb jak co nejlépe na nové akvizice

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a sedm ? Součet zapište číslicemi.