Pozitivní přístup k zákazníkům aneb jak na asertivitu

Základní info

Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve firmě, tak samozřejmě i o komunikaci s vašimi zákazníky. Často potřebujeme říct svůj názor, dohodnout se nebo prostě jen říci ne. Co tedy udělat pro svůj pozitivní přístup k ostatním? Jak zvládnout asertivitu jako svůj životní styl? Co vše vám asertivní přístup může přinést?

Obsah:

  • Co je asertivita a její pozitivní chápání?
  • Proč a kdy jednat asertivně
  • Asertivní přístup v komunikaci
  • Shostromovo dělení manipulátorů
  • Asertivita neslouží k manipulaci
  • Kroky k asertivní reakci
  • Asertivita jako životní styl
  • Klíčové asertivní techniky
  • Jak vidím sebe a přistupuji k ostatním?
  • Slušné a zdravé sebeprosazování
  • Praktický nácvik a modelové situace

Rozsah: 1-2 dny (dle rozsahu praktických cvičení)

Pozitivní přístup k zákazníkům aneb jak na asertivitu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a čtyři ? Součet zapište číslicemi.