Balance Management - zpětná vazba a situační vedení lidí / týmů

Základní info

 

Hodnocení pomocí Balance managementu je unikátní v tom, že je založeno na asociaci barev (CWAT - Colour Word Association Technique) a poskytuje tak nezkreslenou zpětnou vazbu na jednotlivé zaměstnance a týmy. Zároveň ukazuje potenciál k rozvoji a to, jak s danými lidmi dále pracovat.

Důležitou součástí výstupů je interpretace včetně konkrétních doporučení. Interpretace je vždy dělána individuálně s klientem v návaznosti na pozici daného zaměstnance a na situaci, ve které se nachází. S každým je třeba pracovat podle toho, co aktuálně řeší.


Možná použití (určitě jste si také někdy kladli podobné otázky):

  • Vedení zaměstnanců a získání zpětné vazby na ně – Co je pro daného člověka klíčové? Na co se mám zaměřit?
  • Získání informací o mém manažerském stylu – V čem jsem dobrý? Na co si mám dát pozor? Co jsou moje hlavní oblasti na rozvoj?
  • Měření konstelace v týmu – Co můj tým motivuje a co ho demotivuje? Jaké je v mém týmu komunikační klima? Jak členové týmu spolupracují? Je tým vhodně poskládaný?
  • Výběr vhodných kandidátů na určitou pozici – Který z těchto kandidátů má nejlepší dispozice pro dané místo? Kdo by se na tuto pozici nejlépe hodil?
  • Doplňování týmu o nového člena – Který z těchto kandidátů tým nejlépe doplní tak, aby tým fungoval skutečně jako tým?
  • Hodnocení dopadu rozvojových aktivit – Co vše se podařilo rozvojem týmu zlepšit? Jak se změnila motivace zaměstnanců a jak klíčové ukazatele, na které jsme se zaměřili?

 

Balance Management poskytuje řadu informací, které jsou pro zaměstnavatele důležité a se kterými je třeba pracovat. Níže naleznete ukázku několika málo z nich. Vždy je důležité přihlédnout ke stávajícímu stavu, tj. co s daným člověkem či s týmem řeším, co chci zlepšit, na co se zaměřit, v jaké situaci se nachází a hlavně pracovat s reportem jako celkem a nikoliv dílčími charakteristikami.

 

Skupina vlastností sebemotivace - proč není zaměstnanec angažovaný, loajální?

Obr 1 - kategorie Sebemotivace - z přehledu uvedených charakteristik nejvíce vyčnívá anažovanost - proč je tak nízká? Proč není daný zaměstananec loajální? S čím ve firmě nesouhlasí?

 

 Obr 2 - Zajímá Vás, jak jsou na tom dva Vaši zaměstnanci? Kdo se lépe hodí pro danou pozici?

 

Obr 3 - Jak funguje tým? Z obrázku je zřejmé, že dogmaticky a je patrné i to, co tým považuje za nejdůležitější. Komunikační klima je rozebráno velmi detailně na několik stránek, a to společně s motivací týmu, tj. tím, co tým motivuje či naopak stresuje.

 

 

Balance Management - zpětná vazba a situační vedení lidí / týmů

Vybraný termín:

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a osm ? Součet zapište číslicemi.