Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění! Ukázkový výstup zde.… |
Úvod Loajální zákazník je cílem každého obchodníka. Víte však, jak je důležité rozlišovat mezi spokojeností zákazníka a jeho loajalitou? Umíte při… |
Úvod Zvládnutí všech složitostí obchodního vyjednávání by mělo patřit ke standardní výbavě všech špičkových obchodníků. Prostřednictvím našeho e… |
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé… |
Jste nespokojeni se svou současnou životní/pracovní situací a chcete ji změnit? Máte pocit, že jste pod neustálým časovým tlakem? Seminář Vám umožní… |
Kurz “Prezentace” je zaměřen na praktický nácvik komunikačních a prezentačních dovedností a jejich využití při vedení obchodního jednání. V anglické… |
Kurz je zaměřen na zlepšování vztahů se zákazníky, což je založeno na principu přesného vnímání a napňování jejich potřeb. Účastníci si osvojí… |
Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka. Co se… |
Získání nového zákazníka Cenové jednání & Vytvoření přidané hodnoty Key Account Management Rentabilizace nerentabilních zákazníků Prodejní… |
Přesvědčivá a profesionální prezentace je předpokladem pro úspěšné prosazení nových návrhů, produktů či služeb. Není uměním jen něco vytvořit, ale… |
Psychologie prodeje Předpoklady, ze kterých psychologie prodeje od CZ KOUČINK vychází:1) Podle analýz úspěšnosti prodejců je prokázáno, že cca 80… |
Sociální kompetence je vedle odborných znalostí a znalostí metod klíčovou kvalifikací úspěšné spolupráce s externími klienty stejně jako i s kolegy… |
Na tomto školení dostanete základní informace které jsou potřeba pro práci realitního makléře. Kurz trvá 2 dni. První den jsou informace právní a… |
Školení na míru pro vaši firmu a společnost. Školení prodejních dovedností má společný základ a tím je všeobecný postup v obchodním jednání. Dál… |
Podstata a cíle organizací. Rozpornost cílů jednotlivých zainteresovaných skupin. Hlavní rysy národní, regionální a místní ekonomiky. Úloha státu a… |
Cílem tréninku je především rozvinout schopnost účastníku spolupracovat s osobami z odlišných národních kultur a porozumět jejich zvyklostem a chování… |
Cílem programu je zvýšit prezentační dovednosti obchodníků se zvláštním důrazem na přesvědčivou obsahovou i formální stránku prezentace za použití… |
Nabídka akreditovaných kurzů Ministerstvem vnitra ČR Kurzy akreditované Radou celoživotního vzdělávání ZČU - kurzy "na míru": Možnosti a způsoby… |
Pomoc s vyjednáním lepší ceny při nákupu dražších nemovitostí, automobilů apod. Zastupování top manažerů při vyjednávání o platu a dalších požitcích… |
Cíl kurzu Naučíte se, jak řídit úkoly a priority v době informačního přetížení tak, aby byly v souladu se zájmy organizace, týmu i jednotlivce. O… |
Akademie pro manažery, kteří řídí prodej 8-měsíční akademie Akademie je sestavena tak, aby účastníkům přinesla jak lepší porozumění roli manažera a… |
Cílem každého dobrého obchodníka je uzavřít obchod. Tento kurz Vás provede jednotlivými kroky, které vedou k uzavření obchodu. Kurz je zaměřen na… |
Cieľ kurzu Školenie je najrýchlejšia forma, ako sa naučiť efektívne a bez prípravy hovoriť na poradách, schôdzach, pri obchodných jednaniach, vo… |
Naše kurzy jsou ideální jak pro úplně začátečníky, tak i pro ty, co potřebují více praxe. Zaměřujeme se především na praxi a zakládáme si na… |
Kurz Nail art je ideální pro všechny, kteří chtějí oživit klasickou francii něčím netradičním. Jednoduchá linie, jedné lístečky a krásné - perfektní… |
Cílová skupina: Zájemce o zvýšení kvalifikace Popis kurzu: Absolvent se může uplatnit v útvarech zásobování nebo odbytu v podnikatelských subjektech… |
Určeno řídícím pracovníkům, obchodníkům, ekonomům, kalkulantům a plánovačům společností provádějících služby v těžebních a pěstebních činnostech. |
Za 5 týdnů budete psát obchodní korespondenci na úrovni, upravíte svůj tón a styl, Vaše poznámky a memoranda budou uspořádané, zvládnete písemné… |
V kurzu se studenti naučí vše potřebné k tomu, aby mohli efektivně využívat jazyk na pracovišti – e-mailing, telefonování, videokonferencing, jednání… |
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
Cílem bakalářského studijního oboru Informační technologie je vychovávat odborníky schopné navrhovat, vytvářet a provozovat informační systémy… |
Cílem tohoto kursu je popsat a pochopit realitní trh v širších souvislostech jako specifický trh, popsat pojmové vyjádření, ukázat vývojové trendy a… |
Cíl školení Je prezentování návrhů či nabídka produktů a služeb důležitou součástí Vaší kariéry? Nebudeme Vám slibovat, že z Vás uděláme dokonalého… |
Charakteristika kvalifikační doklad s celostátní platností - akreditace MŠMT mezinárodní certifikace IES (International Education Society, London) VŠ… |
Efektivní telemarketing pro pracovníky obchodních oddělení |
Prezentační dovednosti. Tvorba profesionálních prezentací (obchod a marketing) |
Znáte ten pocit, když před náročným úkolem nevíte, jak přesně reagovat na případné dotazy, otázky apod.? V tomto případě je ideální si projít tímto… |
Občas nastanou situace, který většina lidí nerada řeší, ale je nutné je správě vyřešit a mít tyto situace pod svoji kontrolou. Jedná se o situace… |
Tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy - sledování a analýza procesů… |
510 vyučovacích hodin 4 rekvalifikační kurzy najednou 4 osvědčení s celostátní platností 15 300,- Kč Požadavky: maturita Závěrečná zkouška:… |
zdarma učebnice, pomůcky Požadavky: vyučen Závěrečná zkouška: rekvalifikační zkouška Certifikát: osvědčení s celostátní platností |
Dealer je fyzickou osobou, jejíž profesí je vyvolat zájem o zboží na příslušném odběratelském stupni, vytvořit kontakt s potenciálním odběratelem na… |
PŘÍNOS: * zvládnutí pravidel obchodní korespondence v angličtině * rozšíření slovní zásoby, osvojení si frazeologie * zdokonalení formy a… |
PŘÍNOS: * osvojení si základů péče o zákazníka * zvládnutí asertivních technik v komunikaci se zákazníky * získání větší jistoty a… |
Získat nové dovednosti, tolik nezbytné při řešení reklamací a stížností vedoucí k udržení zákazníka a zlepšit odolnost účastníků semináře vůči stresu… |
Cieľ aktivity Obchodníci z tréningu odchádzajú s pripravenou individuálnou prezentáciou firmy a jej produktového portfólia. V prvej fáze tréningu… |
Trojdenný tréning určený primárne pre obchodných manažérov, obchodných zástupcov, manažérov predaja, reprezentantov spoločností, obchodníkov. Cieľ… |
Obchodování nás provází takřka na každém kroku našeho života. Nezáleží na tom, jestli jste obchodníkem – profesionálem, nebo potřebujete JENOM… |
Popis tréninku Tento trénink je určen pro ty z vás, kteří chtějí a potřebují správně zacházet s telefonem. Základní myšlenka a cíl tréninku je… |