Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak využívat LinkedIn jako strategický nástroj pro vyhledávání kandidátů, budování employer brandu a propagaci… |
Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni. Podobný kurz na českém trhu dosud není… |
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit… |
Obsah kurzu Prezentování online může být výzvou, ale s vhodnými technikami můžete své vystoupení proměnit v nezapomenutelný zážitek. Naučte se, jak… |
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky, kteří v rámci své profese uzavírají smlouvy v obchodních vztazích. Kurz vedený JUDr. Tomášem Ptáčkem se zaměřuje na… |
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto… |
Už víte, kým jste, v čem je firma dobrá a jaká je její přidaná hodnota. Máte už osloveného zákazníka a nyní k němu vyrážíte na obchodní jednání. Na co… |
Jednání se vyvíjí dobře, zákazník projevuje zájem - přesto se nám nedaří ho přimět k poslednímu kroku. Jak úspěšně zvládnout závěr obchodního jednání… |
První kontakt se zákazníkem - sjednání schůzky po telefonu. Pro motivaci obchodníka je důležité, aby neztrácel svou motivaci a energii zbytečným… |
Úspěšný prodej není o náhodě, ale o schopnosti efektivně komunikovat, správně identifikovat potřeby zákazníka a umět přesvědčivě prezentovat svůj… |
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením… |
Školu už jsme opustili dávno a někdy si nejsme jisti správností formulace nebo gramatickým jevem? Vyhněme se zbytečným pravopisným chybám a nevhodným… |
Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit… |
Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž… |
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
Jaká je síla našich emocí? Proč jsou emoce motorem lidského chování? Proč v praxi uspěje lépe ten, kdo umí dobře vycházet s druhými, lépe spolupracovat… |
Využijte vlastní potenciál a dosahujte svých cílů pomocí pozitivních návyků a zvládání emocí. Zvyšte kvalitu a efektivitu vztahů s druhými. CÍL … |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak využívat LinkedIn jako strategický nástroj pro vyhledávání kandidátů, budování employer brandu a propagaci… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Potřebujete prosadit svou myšlenku a zaujmout druhé? Prezentujete klientům návrhy řešení? Jste odborníci a předáváte informace laikům? Pracovní svět je… |
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky, kteří v rámci své profese uzavírají smlouvy v obchodních vztazích. Kurz vedený JUDr. Tomášem Ptáčkem se zaměřuje na… |
Obsah kurzu Určeno pro obchodní zástupce, manažery, nákupčí a všechny, kteří komunikují, prodávají nebo vyjednávají převážně po telefonu, emailu nebo… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
Obchod. Zdá se, že je to jednoduchá lidská aktivita, kterou vykonávají lidé už po tisíce let. Jenže dnešní doba mění požadavky na firmy tak rychle, že… |
„Nemám čas!“ „Nestíhám!“ „Kéž by měl den více hodin!“ Také máte pocit, že je čas spíše vaším nepřítelem než spojencem? Tento jednodenní seminář vás… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Kurz je zaměřen na podrobný rozbor motivačních prvků a jejich praktické využití v práci výkonného zaměstnance i manažera. Porozumění umění motivace… |
Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
ÚVOD Kvalitní finanční řízení společnosti vyžaduje v dnešní době úzkou spolupráci všech manažerů bez ohledu na zastávanou funkci. U technicky… |
MOTIVUJTE A PŘESVĚDČUJTE PROSTŘEDNICTVÍM PŘÍBĚHŮ PREZENTUJTE ZAJÍMAVĚ, EFEKTIVNĚ A PROFESIONÁLNĚ… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi… |
Cíle kurzu Na tomto semináři: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, … |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Obsah kurzu Určeno pro obchodní zástupce, manažery, nákupčí a všechny, kteří komunikují, prodávají nebo vyjednávají převážně po telefonu, emailu nebo… |
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky výrobních a obchodních společností, kteří se zabývají vykazováním údajů pro statistiku vnitrounijního pohybu zboží… |
Komunikace je základem té správné spolupráce. Komunikace je jedinou cestou, jak porozumět ostatním a jak jim předat své myšlenky. Mnohdy se však… |
Máte pocit, že námitky jsou špatné? Pak se mýlíte, protože od zákazníka dostáváte zpětnou vazbu, se kterou se dá pracovat. Námitka je totiž naopak… |
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“… |