Obchodní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 201250 - chcete vidět všech 76388 kurzů zaregistrujte se
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak využívat LinkedIn jako strategický nástroj pro vyhledávání kandidátů, budování employer brandu a propagaci…
Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni.  Podobný kurz na českém trhu dosud není…
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit…
Obsah kurzu Prezentování online může být výzvou, ale s vhodnými technikami můžete své vystoupení proměnit v nezapomenutelný zážitek. Naučte se, jak…
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky, kteří v rámci své profese uzavírají smlouvy v obchodních vztazích. Kurz vedený JUDr. Tomášem Ptáčkem se zaměřuje na…
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto…
Už víte, kým jste, v čem je firma dobrá a jaká je její přidaná hodnota. Máte už osloveného zákazníka a nyní k němu vyrážíte na obchodní jednání. Na co…
Jednání se vyvíjí dobře, zákazník projevuje zájem - přesto se nám nedaří ho přimět k poslednímu kroku. Jak úspěšně zvládnout závěr obchodního jednání…
První kontakt se zákazníkem - sjednání schůzky po telefonu. Pro motivaci obchodníka je důležité, aby neztrácel svou motivaci a energii zbytečným…
Úspěšný prodej není o náhodě, ale o schopnosti efektivně komunikovat, správně identifikovat potřeby zákazníka a umět přesvědčivě prezentovat svůj…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením…
Školu už jsme opustili dávno a někdy si nejsme jisti správností formulace nebo gramatickým jevem? Vyhněme se zbytečným pravopisným chybám a nevhodným…
Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit…
Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž…
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor…
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a…
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět…
Jaká je síla našich emocí? Proč jsou emoce motorem lidského chování? Proč v praxi uspěje lépe ten, kdo umí dobře vycházet s druhými, lépe spolupracovat…
Využijte vlastní potenciál a dosahujte svých cílů pomocí pozitivních návyků a zvládání emocí. Zvyšte kvalitu a efektivitu vztahů s druhými. CÍL …
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik…
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak využívat LinkedIn jako strategický nástroj pro vyhledávání kandidátů, budování employer brandu a propagaci…
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti…
Potřebujete prosadit svou myšlenku a zaujmout druhé? Prezentujete klientům návrhy řešení? Jste odborníci a předáváte informace laikům? Pracovní svět je…
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky, kteří v rámci své profese uzavírají smlouvy v obchodních vztazích. Kurz vedený JUDr. Tomášem Ptáčkem se zaměřuje na…
Obsah kurzu Určeno pro obchodní zástupce, manažery, nákupčí a všechny, kteří komunikují, prodávají nebo vyjednávají převážně po telefonu, emailu nebo…
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve…
Obchod. Zdá se, že je to jednoduchá lidská aktivita, kterou vykonávají lidé už po tisíce let. Jenže dnešní doba mění požadavky na firmy tak rychle, že…
„Nemám čas!“ „Nestíhám!“ „Kéž by měl den více hodin!“ Také máte pocit, že je čas spíše vaším nepřítelem než spojencem? Tento jednodenní seminář vás…
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní…
Kurz je zaměřen na podrobný rozbor motivačních prvků a jejich praktické využití v práci výkonného zaměstnance i manažera. Porozumění umění motivace…
Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a…
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
ÚVOD Kvalitní finanční řízení společnosti vyžaduje v dnešní době úzkou spolupráci všech manažerů bez ohledu na zastávanou funkci. U technicky…
MOTIVUJTE A PŘESVĚDČUJTE PROSTŘEDNICTVÍM PŘÍBĚHŮ PREZENTUJTE ZAJÍMAVĚ, EFEKTIVNĚ A PROFESIONÁLNĚ…
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi…
Cíle kurzu Na tomto semináři: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, …
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a…
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a…
Obsah kurzu Určeno pro obchodní zástupce, manažery, nákupčí a všechny, kteří komunikují, prodávají nebo vyjednávají převážně po telefonu, emailu nebo…
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky výrobních a obchodních společností, kteří se zabývají vykazováním údajů pro statistiku vnitrounijního pohybu zboží…
Komunikace je základem té správné spolupráce. Komunikace je jedinou cestou, jak porozumět ostatním a jak jim předat své myšlenky. Mnohdy se však…
Máte pocit, že námitky jsou špatné? Pak se mýlíte, protože od zákazníka dostáváte zpětnou vazbu, se kterou se dá pracovat. Námitka je totiž naopak…
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“…