Obchod a prodejní dovednosti

Všechny kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 150 - chcete vidět všech 75351 kurzů zaregistrujte se
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor…
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří…
Trénink obchodních zástupců v oblasti strategie prodeje a argumentace, velká část prodejců používá neefektivní a pro klienty nezajímavý prezentační…
Jako komunikační styl a strategie se asertivita liší od agrese i pasivity. Pro rozlišení těchto tří konceptů je důležité pochopit, jak se chovají ke…
Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s modelováním podnikových procesů v UML. Na kurzu se naučíte modelovat procesy tak, abyste…
Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s modelováním podnikových procesů v UML. Na kurzu se naučíte modelovat procesy tak, abyste…
Absolvent akreditovaného kurzu MŠMT „Dispečer logistiky“ je schopen vykonávat široké spektrum pozic v oblasti administrativy, obchodu, skladového…
Leadership Excellence for Senior Management To maximize performance and foster a healthy environment, senior managers must also motivate others,…
Providing Outstanding Customer Service This course offers practical tools and techniques to win clients, create loyal advocates for your business,…
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a…
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit komunikační nástroje a jejich využití  v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest, mimiky, řeči…
Co se v kurzu naučíte? Posluchač by měl po ukončení kurzu Pracovník mezinárodního obchodu samostatně zpracovat případ mezinárodního obchodu. Seznámí…
Cílem vzdělávacího kurzu Obchodní referent je, aby posluchač získal znalosti ze zahraničního či domácího obchodu, služeb, peněžnictví, agendy…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Poznejte lidi lépe, odhalte jejich potenciál Zkvalitníte nábor i adaptaci Identifikujete rozvojové potřeby Odhalíte silné stránky a potenciální…
Vyjednávání je jednou z klíčových aktivit nákupčích. Projdeme jednotlivé techniky vyjednávání od definice procesu komunikace až ke cvičením pro Vaši…
ChatGPT představuje pokročilou AI technologii, která může radikálně zefektivnit a zjednodušit procesy v oblasti firemního nákupu. Využití umělé…
Absolventi jsou kvalifikovaní středoškolští pracovníci, kteří zajišťují chod obchodní přepážky na poště, v pojišťovně nebo bance. Taktéž mohou…
Popis kurzu Jak vyjednávání řídit a dosáhnout potřebnéhoObsah kurzu Příprava na jednání – zdroje informací, ladění scénářů Psychologie vyjednávání …
Popis kurzu Distribuce, plánování dopravy, INCOTERMS, sklady, riziky, ...Obsah kurzu Procesní řízení distribuční logistiky Cíle a koncepce distribuční…
Tento intenzivní program je určen nejen těm, kdo prezentují, ale všem, kteří se chtějí posunout ve své komunikaci a stylu sebeprezentace ke své…
Zlepšete mezikulturní povědomí a znalosti, stejně jako schopnost přizpůsobit své komunikační chování a vhodně reagovat na kulturní rozdíly. V případě…
Osvojte si 5 základních dovedností efektivního vyjednavače! Cílem kurzu je osvojit si pět základních dovedností efektivního vyjednavače: příprava…
ÚVOD Jak v dnešní době získat a udržet zákazníka? Jak zefektivnit prodej?  Manažeři volají po „upgradu“ a „restartu“ svých obchodníků. Jak jim znovu…
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut?    …
Cíle kurzu Lidé na trhu práce se mění, stejně jako technologie. Dělejte personální marketing tak, abyste měli větší úspěšnost při náboru vhodných…
MISTR je pozice mezi dvěma „mlýnskými“ kameny – jedním kamenem je vyšší vedení se svými požadavky a druhým kamenem je pracovní tým, který má své…
Cíle kurzu Dopolední seminář pro všechny, kteří se sociální sítí LinkedIn začínají nebo jsou jen mírně pokročilí. Osvojíte si principy efektivní práce v…
Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky…
Cíl semináře Tím, jak hovoříte, světu o sobě vysíláte, kdo jste. V tom dobrém i špatném smyslu. Jakmile jsou slova zbytečná, polopravdivá…
Obsah kurzu Moto kurzu: „Od podavače k prodavači.“  Určeno pro:  Prodavače, prodejce, vedoucí prodejen, regionální manažery v maloobchodě.  Cíl: Seznámit…
Obsah kurzu Moto kurzu: „Od podavače k prodavači.“  Určeno pro:  Prodavače, prodejce, vedoucí prodejen, regionální manažery v maloobchodě.  Cíl: Seznámit…
1.česko - německý program MBA Cíle programu Politický vývoj v Evropě a globalizace trhů podstatně mění podmínky fungování podniků v novém prostředí…
Pro firmy, které nemají dostatek pracovníků a pro řadu lidí, kteří se rozvíjí individuálně, máme k dispozici individuální školení a otevřené kurzy.  …
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní…
Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů…
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že…
Poznejte své přednosti, zlepšujte kvality a zažívejte pracovní úspěch. Naučíme vás umění podnikání, vyjednávání a navazování vztahů. Vyjděte z …
Potřebujete rozhýbat svoji firmu, nastavit některé procesy v řízení a vedení Vaší firmy? Zvažujete externí konzultace, koučink či inspiraci "zvenčí"?…
Termín konání: 18.6.2021 9:00-13:00 živě on-line nebo kdykoli ze záznamu Lektor: TOMÁŠ LÍBAL Cena školení: 1850 Kč >> Více o školení najdete tady…
Produktovou manažerku Sašu čeká prezentace před managementem. Pojďme se na ni připravit.   Prezentace ve 3 krocích: 1. Příprava prezentace - jak…
Analýza zákazníka a příprava na jednání je prvním krokem obchodního jednání. Často tento krok podceňujeme a přitom nám může ušetřit spoustu energie.…
Účastník tréninku pochopí, proč je důležité upravit svůj obchodní mindset a aktivity, natrénuje, jak se správně ptát a identifikovat potřebu…
KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca deseti různých typů komunikačního prostoru Význam alokace lidí v prostoru "Demokratické" alokace Autoritativní…
Akreditovaný kurz Naučte se komunikovat efektivně (1-denní kurz) - podrobný program Podrobný obsah: KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca…
Základní informace k celému cyklu Kurz je rozdělen na dva samostatné celky, které na sebe navazují. V prvním cyklu (2 dny, obchodní proces) se…
Není možné přehlédnout, co máte na sobě.    Oblečení ovlivňuje váš úspěch. Zjistěte, které oděvy vám pomáhají, vytvořte si osobní styl, udělejte…
Přestaňte jen prodávat. Získejte srdce vašich klientů.   Jak svým chováním pozitivně ovlivňovat klienty a tvořit dobré obchodní vztahy? Objevte…