Obchodní vyjednávání - e-learningový balíček

e-kurz

Základní info

Úvod
Zvládnutí všech složitostí obchodního vyjednávání by mělo patřit ke standardní výbavě všech špičkových obchodníků. Prostřednictvím našeho e-learningového balíčku máte možnost prozkoumat klíčového kroky vyjednávací strategie, seznámit se s nejčastějšími taktikami klientů a připravit se náročné situace, ke kterým v obchodním vyjednávání dochází.

Cíle

  • Porozumět strategii obchodnímu vyjednávání a naučit se požadovaným dovednostem.
  • Naučit se klíčové techniky, které zefektivňují vyjednávání.
  • Mít každé vyjednávání pod kontrolou.
  • Pochopit a čelit destabilizačním technikám profesionálních nákupčí.
  • Přizpůsobit styl komunikace cílům vyjednávání.

Konkrétně budete schopni
Naučíte se rozlišovat prodej a vyjednávání, protože obě fáze obchodního jednání vyžadují jiné techniky a mají svou posloupnost. Ujasníte si, co vše spadá do vyjednávání a jak správně vyjednávání naplánovat či zahájit.

Získáte nové dovednosti, které Vám umožní vyrovnat se s nástrahami prodejního vyjednávání a lépe odhalit taktiky, které používají profesionální nákupčí.

Osvojíte si řadu asertivních technik a Vaše jednání s klientem se stane mnohem efektivnější a ziskovější. Budete lépe chápat potřeby zákazníka a jejich naplnění se stane pro Vás jednodušší a samozřejmější.

Pomocí nových nástrojů budete schopni Vaši komunikaci se zákazníkem více zaměřit na vyjednávací cíle. Zlepší se Vaše schopnost sebeprosazení a odhadu zákazníka.

Přidaná hodnota
Uvedené moduly jsou unikátní především díky systému, který vnáší do celého vyjednávacího procesu. Izolované dovednosti se tak stávají komplexní strategií, která přináší obchodníkům významné zisky při vyjednávání důležitých obchodů, nových dlouhodobých kontraktů či obnově ročních smluv.

Obchodníci také získají nové nástroje, které mohou využít v případě, kdy se setkají se silným partnerem či přímo s profesionálním nákupčím. Významným bonusem je také propojení vyjednávání a komunikace.

Cílem je využít všech možností k dosažení maximálního úspěchu. Obchodníci se naučí například metodu FRANC, která napomáhá k správnému vyhodnocení postojů zákazníka.

Cílová skupina
Ředitelé prodeje, vedoucí prodeje, vedoucí obchodu.

Délka
Cca 180 minut

Dostupné jazyky
Čeština, angličtina.

Obchodní vyjednávání - e-learningový balíček

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
1 500 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.