Cíle kurzu Změřte to, co má skutečně smysl. Kurz vás naučí vybrat správná KPI pro různé typy oddělení – od výroby přes obchod až po marketing – a ukáže… |
Cíle kurzu Změřte to, co má skutečně smysl. Kurz vás naučí vybrat správná KPI pro různé typy oddělení – od výroby přes obchod až po marketing – a ukáže… |
Komentář k ustanovením zákona týkajících se intrakomunitárních dodávek zboží a služeb, u každého případu vysvětlení místa plnění, povinnosti přiznat… |
Komentář k ustanovením zákona týkajících se intrakomunitárních dodávek zboží a služeb, u každého případu vysvětlení místa plnění, povinnosti přiznat… |
I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého… |
Vyjednávání je součástí každodenní reality, a to nejen v obchodě. Uvědomujete si důležitost správné taktiky při vyjednávání? Vyjednávání má určité… |
Naše výrobky a služby mají výborné parametry - ty ale bohužel zákazníka nezajímají. My potřebujeme prezentovat užitek, který z nich má. Jak to… |
Zvládnutí námitek je obtížná obchodní disciplína - jenže právě ta baví úspěšné obchodníky, protože jsou kořením obchodních jednání. "4 kroky ke… |
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se… |
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a… |
Jak členství v Evropské unii působí na hospodářskou politiku země. Modely obchodu a investic mezi členskými zeměmi. Vliv rozšíření Evropské unie na… |
Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším… |
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů… |
Občas nastanou situace, který většina lidí nerada řeší, ale je nutné je správě vyřešit a mít tyto situace pod svoji kontrolou. Jedná se o situace… |
Obsah kurzu / workshopu Rozdíl mezi budováním klasické a start up společnosti. Budování z vlastních peněz nebo pomocí investorů a úskalí obou… |
510 vyučovacích hodin 4 rekvalifikační kurzy najednou 4 osvědčení s celostátní platností 15 300,- Kč Požadavky: maturita Závěrečná zkouška:… |
Rekvalifikační kurzy jsou ideální pro všechny, kteří chtějí začít s technikami: modeláž nehtů akrylem a gelem, manikúra, pedikúra, nail art a AirBrush… |
Jedná sa o dvojdenný tréning určený primárne pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových predajcov, pracovníkov prvého kontaktu so… |
Cieľ aktivity Vystupovanie obchodníka navonok reprezentuje firmu, vytvára pozitívny dojem o podniku u obchodných partnerov. Cieľom je osvojenie… |
Cieľ aktivity Tréning predstavuje prvý stupienok zdokonaľovania sa obchodníkov, ktorí využívajú vo svojej praxi telefonické dojednávanie… |
Vstupní znalosti Věk nad 18 let, střední odborné vzdělání Zaměření Absolventi kurzu získají oprávnění k řízení motorového vozíku a zároveň si… |
Se zásobami je prý jenom samé trápení – management nás nutí je snižovat, ale když chybí, je oheň na střeše. Někdy to vypadá tak, že „dva je málo, ale… |
Umíte sebejistě komunikovat, efektivně se domluvit a spolupracovat? U nás se naučíte a vyzkoušíte: Jak dosáhnout hodnotného výsledku v… |
Požadavky: základní vzdělání Závěrečná zkouška: rekvalifikační zkouška Certifikát: osvědčení s celostátní platností |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Popis kurzu Máte už jako obchodníci pár zkušeností, ale ne vždy se Vám daří podle Vašich představ? Náš praktický trénink je tu pro všechny, kteří… |
Obsah kurzu Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím (vnitrounijní i mimounijní obchod). Cílem semináře je vydefinovat… |
Obsah kurzu Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím (vnitrounijní i mimounijní obchod). Cílem semináře je vydefinovat… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Popis kurzu Jak udržet rovnováhu mezi jistotou dodávek a efektivitou kapitálu.Obsah kurzu Evergreen skladů - jak velké zásoby mít, abychom nezastavili… |
Popis kurzu Jak proměnit sklad v efektivní a štíhlý proces.Obsah kurzu Základní principy a filozofie LEAN. Přehled klíčových nástrojů štíhlé logistiky.… |
Dobrý obchodník ví, jak vést prodejní jednání a umí se zákazníkem správně mluvit. Úspěšný obchodník nedělá chyby, které vedou ke zbytečně… |
Vybíráte nové zaměstnance do firmy? Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje… |
Školenie „Nákup a obchodné právo“ je navrhnuté tak, aby vám pomohlo zvládnuť aplikáciu obchodného práva, právnych predpisov Slovenskej republiky… |
Školenie „Nákup a obchodné právo“ je navrhnuté tak, aby vám pomohlo zvládnuť aplikáciu obchodného práva, právnych predpisov Slovenskej republiky… |
Chcete-li naplno využít potenciálu vašich nových obchodníků, poskytněte jim nástroje a dovednosti, které potřebují k tomu, aby byli efektivní, a… |
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením… |
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto… |
Už víte, kým jste, v čem je firma dobrá a jaká je její přidaná hodnota. Máte už osloveného zákazníka a nyní k němu vyrážíte na obchodní jednání. Na co… |
Jednání se vyvíjí dobře, zákazník projevuje zájem - přesto se nám nedaří ho přimět k poslednímu kroku. Jak úspěšně zvládnout závěr obchodního jednání… |
První kontakt se zákazníkem - sjednání schůzky po telefonu. Pro motivaci obchodníka je důležité, aby neztrácel svou motivaci a energii zbytečným… |
Školu už jsme opustili dávno a někdy si nejsme jisti správností formulace nebo gramatickým jevem? Vyhněme se zbytečným pravopisným chybám a nevhodným… |