Obchod a prodejní dovednosti

Všechny kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 201250 - chcete vidět všech 75523 kurzů zaregistrujte se
Obsah kurzu Určeno pro:  Kurz je určen pro ty, kteří již znají základy asertivního způsobu komunikace a cítí potřebu dalšího zdokonalení ve využívání…
I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého…
Vyjednávání je součástí každodenní reality, a to nejen v obchodě. Uvědomujete si důležitost správné taktiky při vyjednávání? Vyjednávání má určité…
Naše výrobky a služby mají výborné parametry - ty ale bohužel zákazníka nezajímají.  My potřebujeme prezentovat užitek, který z nich má. Jak to…
Zvládnutí námitek je obtížná obchodní disciplína - jenže právě ta baví úspěšné obchodníky, protože jsou kořením obchodních jednání. "4 kroky ke…
Tento kurz je zameraný na zvládnutie riešení základných problémov pri návrhu štruktúry objektovo-orientovaného dátového modelu softwarových aplikácií…
Cíl: Získat znalosti i dovednosti v efektivní komunikaci. Bez komunikace to nejde -  jak být tedy v komunikaci pohotový a mít rychlé odpovědi? Tipy a…
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma…
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se…
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a…
Jak členství v Evropské unii působí na hospodářskou politiku země. Modely obchodu a investic mezi členskými zeměmi. Vliv rozšíření Evropské unie na…
Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším…
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů…
Občas nastanou situace, který většina lidí nerada řeší, ale je nutné je správě vyřešit a mít tyto situace pod svoji kontrolou. Jedná se o situace…
Obsah kurzu / workshopu   Rozdíl mezi budováním klasické a start up společnosti. Budování z vlastních peněz nebo pomocí investorů a úskalí obou…
510 vyučovacích hodin 4 rekvalifikační kurzy najednou 4 osvědčení s celostátní platností 15 300,- Kč Požadavky: maturita Závěrečná zkouška:…
Rekvalifikační kurzy jsou ideální pro všechny, kteří chtějí začít s technikami: modeláž nehtů akrylem a gelem, manikúra, pedikúra, nail art a AirBrush…
Jedná sa o dvojdenný tréning určený primárne pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových predajcov, pracovníkov prvého kontaktu so…
Cieľ aktivity Vystupovanie obchodníka navonok reprezentuje firmu, vytvára pozitívny dojem o podniku u obchodných partnerov. Cieľom je osvojenie…
Cieľ aktivity Tréning predstavuje prvý stupienok zdokonaľovania sa obchodníkov, ktorí využívajú vo svojej praxi telefonické dojednávanie…
Vstupní znalosti Věk nad 18 let, střední odborné vzdělání Zaměření Naučit se provádět výběr dodavatelů podle zadaných hledisek, nákup…
Vstupní znalosti Věk nad 18 let, střední odborné vzdělání Zaměření Absolventi kurzu získají oprávnění k řízení motorového vozíku a zároveň si…
Se zásobami je prý jenom samé trápení – management nás nutí je snižovat, ale když chybí, je oheň na střeše.  Někdy to vypadá tak, že „dva je málo, ale…
Umíte sebejistě komunikovat, efektivně se domluvit a spolupracovat? U nás se naučíte a vyzkoušíte:    Jak dosáhnout hodnotného výsledku v…
Požadavky: základní vzdělání Závěrečná zkouška: rekvalifikační zkouška Certifikát: osvědčení s celostátní platností
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte…
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a…
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Popis kurzu Jak má vypadat optimální sklad a efektivní procesy v něm.Obsah kurzu Řízení skladového hospodářství a souvisejících procesů Význam skladového…
Popis kurzu Jak má vypadat optimální sklad a efektivní procesy v něm.Obsah kurzu Řízení skladového hospodářství a souvisejících procesů Význam skladového…
Vybíráte nové zaměstnance do firmy?  Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje…
Objevte sílu otázky a koučovací přístup v komunikaci. Kdo se ptá, vede rozhovor. Kdo se umí správně ptát, je ve výhodě. "Nikdy nebudeme mít odpověď…
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své…
Cíle kurzu Seminář vám pomůže pochopit základní principy sítě LinkedIn. Ukážeme vám, jak využít různé možnosti, které tato síť nabízí, pomůže vám také…
Cíle kurzu Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte bát. Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním telefonickém kontaktu. Natrénujete využití otázek pro…
MISTR je pozice mezi dvěma „mlýnskými“ kameny – jedním kamenem je vyšší vedení se svými požadavky a druhým kamenem je pracovní tým, který má své…
Obsah kurzu Určeno pro:  Kurz je určen pro ty, kteří již znají základy asertivního způsobu komunikace a cítí potřebu dalšího zdokonalení ve využívání…
Obsah kurzu Bojujete s cenou? Stále vás zákazníci srovnávají s konkurencí? Odmítají vaše nabídky s tím, že jste příliš drazí? Získejte příjem, který si…
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto…
Už víte, kým jste, v čem je firma dobrá a jaká je její přidaná hodnota. Máte už osloveného zákazníka a nyní k němu vyrážíte na obchodní jednání. Na co…
Jednání se vyvíjí dobře, zákazník projevuje zájem - přesto se nám nedaří ho přimět k poslednímu kroku. Jak úspěšně zvládnout závěr obchodního jednání…
První kontakt se zákazníkem - sjednání schůzky po telefonu. Pro motivaci obchodníka je důležité, aby neztrácel svou motivaci a energii zbytečným…
Novela zákona č. 312/2002 Sb. přinesla významnou změnu v oblasti vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Přijďte na seminář, který…
Cíle školení: Obsah školení: Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra co říkám, jak to říkám a čím to říkám Empatie - vcítění se do pozice…
Školu už jsme opustili dávno a někdy si nejsme jisti správností formulace nebo gramatickým jevem? Vyhněme se zbytečným pravopisným chybám a nevhodným…
Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit…
Po absolvování kurzu efektivní komunikace ve firmě získáte, informace o tom, jakými způsoby nejlépe komunikovat. Naučíte se komunikovat s lidmi v celé…