Obsah kurzu Určeno pro: Kurz je určen pro ty, kteří již znají základy asertivního způsobu komunikace a cítí potřebu dalšího zdokonalení ve využívání… |
I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého… |
Vyjednávání je součástí každodenní reality, a to nejen v obchodě. Uvědomujete si důležitost správné taktiky při vyjednávání? Vyjednávání má určité… |
Naše výrobky a služby mají výborné parametry - ty ale bohužel zákazníka nezajímají. My potřebujeme prezentovat užitek, který z nich má. Jak to… |
Zvládnutí námitek je obtížná obchodní disciplína - jenže právě ta baví úspěšné obchodníky, protože jsou kořením obchodních jednání. "4 kroky ke… |
Tento kurz je zameraný na zvládnutie riešení základných problémov pri návrhu štruktúry objektovo-orientovaného dátového modelu softwarových aplikácií… |
Cíl: Získat znalosti i dovednosti v efektivní komunikaci. Bez komunikace to nejde - jak být tedy v komunikaci pohotový a mít rychlé odpovědi? Tipy a… |
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma… |
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se… |
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a… |
Jak členství v Evropské unii působí na hospodářskou politiku země. Modely obchodu a investic mezi členskými zeměmi. Vliv rozšíření Evropské unie na… |
Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším… |
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů… |
Občas nastanou situace, který většina lidí nerada řeší, ale je nutné je správě vyřešit a mít tyto situace pod svoji kontrolou. Jedná se o situace… |
Obsah kurzu / workshopu Rozdíl mezi budováním klasické a start up společnosti. Budování z vlastních peněz nebo pomocí investorů a úskalí obou… |
510 vyučovacích hodin 4 rekvalifikační kurzy najednou 4 osvědčení s celostátní platností 15 300,- Kč Požadavky: maturita Závěrečná zkouška:… |
Rekvalifikační kurzy jsou ideální pro všechny, kteří chtějí začít s technikami: modeláž nehtů akrylem a gelem, manikúra, pedikúra, nail art a AirBrush… |
Jedná sa o dvojdenný tréning určený primárne pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových predajcov, pracovníkov prvého kontaktu so… |
Cieľ aktivity Vystupovanie obchodníka navonok reprezentuje firmu, vytvára pozitívny dojem o podniku u obchodných partnerov. Cieľom je osvojenie… |
Cieľ aktivity Tréning predstavuje prvý stupienok zdokonaľovania sa obchodníkov, ktorí využívajú vo svojej praxi telefonické dojednávanie… |
Vstupní znalosti Věk nad 18 let, střední odborné vzdělání Zaměření Absolventi kurzu získají oprávnění k řízení motorového vozíku a zároveň si… |
Se zásobami je prý jenom samé trápení – management nás nutí je snižovat, ale když chybí, je oheň na střeše. Někdy to vypadá tak, že „dva je málo, ale… |
Umíte sebejistě komunikovat, efektivně se domluvit a spolupracovat? U nás se naučíte a vyzkoušíte: Jak dosáhnout hodnotného výsledku v… |
Požadavky: základní vzdělání Závěrečná zkouška: rekvalifikační zkouška Certifikát: osvědčení s celostátní platností |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte… |
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Popis kurzu Jak má vypadat optimální sklad a efektivní procesy v něm.Obsah kurzu Řízení skladového hospodářství a souvisejících procesů Význam skladového… |
Popis kurzu Jak má vypadat optimální sklad a efektivní procesy v něm.Obsah kurzu Řízení skladového hospodářství a souvisejících procesů Význam skladového… |
Vybíráte nové zaměstnance do firmy? Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje… |
Objevte sílu otázky a koučovací přístup v komunikaci. Kdo se ptá, vede rozhovor. Kdo se umí správně ptát, je ve výhodě. "Nikdy nebudeme mít odpověď… |
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své… |
Cíle kurzu Seminář vám pomůže pochopit základní principy sítě LinkedIn. Ukážeme vám, jak využít různé možnosti, které tato síť nabízí, pomůže vám také… |
Cíle kurzu Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte bát. Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním telefonickém kontaktu. Natrénujete využití otázek pro… |
MISTR je pozice mezi dvěma „mlýnskými“ kameny – jedním kamenem je vyšší vedení se svými požadavky a druhým kamenem je pracovní tým, který má své… |
Obsah kurzu Určeno pro: Kurz je určen pro ty, kteří již znají základy asertivního způsobu komunikace a cítí potřebu dalšího zdokonalení ve využívání… |
Obsah kurzu Bojujete s cenou? Stále vás zákazníci srovnávají s konkurencí? Odmítají vaše nabídky s tím, že jste příliš drazí? Získejte příjem, který si… |
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto… |
Už víte, kým jste, v čem je firma dobrá a jaká je její přidaná hodnota. Máte už osloveného zákazníka a nyní k němu vyrážíte na obchodní jednání. Na co… |
Jednání se vyvíjí dobře, zákazník projevuje zájem - přesto se nám nedaří ho přimět k poslednímu kroku. Jak úspěšně zvládnout závěr obchodního jednání… |
První kontakt se zákazníkem - sjednání schůzky po telefonu. Pro motivaci obchodníka je důležité, aby neztrácel svou motivaci a energii zbytečným… |
Novela zákona č. 312/2002 Sb. přinesla významnou změnu v oblasti vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Přijďte na seminář, který… |
Cíle školení: Obsah školení: Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra co říkám, jak to říkám a čím to říkám Empatie - vcítění se do pozice… |
Školu už jsme opustili dávno a někdy si nejsme jisti správností formulace nebo gramatickým jevem? Vyhněme se zbytečným pravopisným chybám a nevhodným… |
Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit… |
Po absolvování kurzu efektivní komunikace ve firmě získáte, informace o tom, jakými způsoby nejlépe komunikovat. Naučíte se komunikovat s lidmi v celé… |