Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké… |
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |
Jste nespokojeni se svou současnou životní/pracovní situací a chcete ji změnit? Máte pocit, že jste pod neustálým časovým tlakem? Seminář Vám umožní… |
Umět správně vést obchodní rozhovor je základ pro úspěch každého prodeje. Obchodní talent není samozřejmostí a je potřeba jej stále oživovat a… |
Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je… |
První osobní kontakt se zákazníkem - víme jaký první dojem vytváříme? První dojem je jen jeden - druhou šanci nedostaneme. Čím jej můžeme ovlivnit?… |
Klíčová fáze jednání se zákazníkem - zjišťování potřeb. Jaké máme dávat otázky? Která otázka je ta správná? A lze se naučit naslouchání ? Co v… |
Úvod Být si vědom omezení, která vycházejí z role obchodního manažera v měnícím se prostředí, rozvíjet schopnost udržet neustálou pozornost při… |
Úvod Běžně sdílený názor týkající se úspěšného prodeje je, že: "Dobré výsledky v prodeji přímo souvisí s dovednostmi obchodníka". Poněkud odlišný názor… |
Kurz je zaměřen na podrobný rozbor motivačních prvků a jejich praktické využití v práci výkonného zaměstnance i manažera. Porozumění umění motivace… |
Účastníci kurzu rozvinou své dovednosti, které uplatní při obchodních jednáních za účelem zvýšení efektivity prodeje produktů společnosti. Procvičí si… |
Statistické techniky pro sběr a analýzu údajů. Plán sběru primárních a sekundárních údajů. Statistické veličiny z rozdělení četnosti. Předpovědi… |
Tvorba a výklad obchodních a kupních smluv. Zákonná ustanovení v oblasti ochrany spotřebitele. Vznik podnikatelského subjektu. Výběr typu… |
Cílem programu je rozvinout dovednosti účastníků profesionálně vyjednávat. Absolvování intenzivního vzdělávacího programu účastníkům umožní: • Osvojit… |
Kurz modeláž nehtů gelem je ideální pro všechny, kteří chtějí začít s technikou modeláže nehtů. Gelové nehty jsou krásné a jejich aplikace je rychlá.… |
Kurz je ideální pro všechny, kteří mají rádi kreativitu při zdobení nehtů. Technika Airbrush je výborný pomocník, přes šablony lze vytvořit krásné… |
Target Group: Sales and Product Team Goals & Target Practice: Gain a greater awareness of how to build trust and how different types of behaviours… |
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
Kurz je určen všem, kdo potřebují získat jistotu a pohotovost jak při řízeni, tak účasti na poradách. Cílem kurzu je rozšířit komunikační dovednosti… |
Kurz je určen pro manažery, obchodníky a těm, kteří chtějí porozumět problémům logistiky. Logistika je jedním z klíčových bodů každého výrobního… |
Znáte ten pocit, když před náročným úkolem nevíte, jak přesně reagovat na případné dotazy, otázky apod.? V tomto případě je ideální si projít tímto… |
Praxe proběhne pod dohledem bývalého ředitele hypermarketu Kaufland, zaměření na praxi Požadavky: maturita Závěrečná zkouška: rekvalifikační zkoušky… |
zdarma učebnice, pomůcky Požadavky: vyučen Závěrečná zkouška: rekvalifikační zkouška Certifikát: osvědčení s celostátní platností |
Popis tréninku Tento trénink je určen pro ty z vás, kterým klienti volají přes telefon a potřebují vaše služby. Základní myšlenka a cíl tréninku je… |
Popis tréninku Mít opratě svého pracovního a osobního života ve vlastních rukou. Díky tomu zažívat pocity uvolněnosti, rovnováhy a naplněnosti… |
Dvojdenný tréning určený primárne pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových predajcov, korporátnych vyjednávačov, pracovníkov štátnej a… |
Dvojdenný tréning primárne určený pre obchodných manažérov, obchodných zástupcov, manažérov predaja, reprezentantov spoločností, obchodníkov. Cieľ… |
Cieľ aktivity Kurz prepája individuálny vzhľad a vystupovanie obchodníka s firemnou kultúrou, ale zároveň vytvára obchodníkovi priestor na… |
Cieľ aktivity Cieľom kurzu je rozvýjať kreativitu obchodníkov pri príprave telefonických rozhovorov a ich realizácii, vrátane improvizácie. Vďaka… |
Vstupní znalosti .......... Věk nad 18 let , střední vzdělání s maturitou Zaměření Poznat metody a postupy řízení zásob, kontrolu… |
Vstupní znalosti .......... Věk nad 18 let, střední vzdělání s maturitou Zaměření Zvládnout procesy řízení a strategie nákupu, znát… |
Pracovní seminář k problematice sdělování údajů o obchodu mezi Českou republikou a ostatními členskými státy Evropského společenství se zaměřením na… |
Významnou konkurenční výhodou výrobních i obchodních firem je efektivně fungující logistika. To je podmíněno schopností diskutovat nad správnými věcmi… |
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Obsah kurzu Bojujete s cenou? Stále vás zákazníci srovnávají s konkurencí? Odmítají vaše nabídky s tím, že jste příliš drazí? Získejte příjem, který si… |
Obsah kurzu Bojujete s cenou? Stále vás zákazníci srovnávají s konkurencí? Odmítají vaše nabídky s tím, že jste příliš drazí? Získejte příjem, který si… |
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit základy telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Popis kurzu Dodavatelský audit jako způsob poznání dodavatele na jeho hřišti.Obsah kurzu Význam a cíle dodavatelských auditů (typy, příprava, plánování… |
Popis kurzu Jak udržet rovnováhu mezi jistotou dodávek a efektivitou kapitálu.Obsah kurzu Evergreen skladů - jak velké zásoby mít, abychom nezastavili… |
Proposed training structure (subject to precision according to client´s requirements): Purpose of etiquette and protocol rules in social and… |
OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI Cíle kurzu • Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách • Pochopíte… |
Prihláste sa na kurz „Predajné zručnosti“ a získajte neoceniteľné vedomosti a schopnosti, ktoré vás premenia na úspešného a sebavedomého predajcu… |
Prihláste sa na kurz „Predajné zručnosti“ a získajte neoceniteľné vedomosti a schopnosti, ktoré vás premenia na úspešného a sebavedomého predajcu… |
Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |