Popis tréninku
Tento trénink je určen pro ty z vás, kterým klienti volají přes telefon a potřebují vaše služby. Základní myšlenka a cíl tréninku je – komunikovat s jistotou a dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání s lidmi. Dvoudenní trénink poskytne každému účastníkovi odpovědi na to, co znamená efektivní komunikace, v čem spočívá síla naslouchání, jak probíhá telefonní rozhovor a jak ho zakončíme a jak řešit stížnosti a konflikty po telefonu.
Účastník po tréninku bude zvládat tyto dovednosti:
Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:
Většina času na tréninku je věnována procvičování ve dvou skupinkách po šesti účastnících, které povedou dva zkušení trenéři Darina Doškářová a Jaromír Pasker. Dělením do skupinek získáte více pohody a dostatek času minimálně čtyřikrát si vyzkoušet vlastní vystoupení. Můžete očekávat neformální přístup, příjemnou atmosféru, humor a nadhled.
Takže ….. pojďme komunikovat s jistotou.
Počet účastníků: maximální velikost skupiny je 12 osob, minimální počet účastníků pro realizaci tréninku je 7 osob.
OTEVŘENÝ TRÉNINK PASIVNÍ TELEMARKETING
Moravskoslezský kraj
česky