Obchod a prodejní dovednosti

Všechny kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 251300 - chcete vidět všech 75236 kurzů zaregistrujte se
Seznámíte se s aspekty výrobní logistiky. Jakými způsoby zkrátit dobu zásobování výrobního procesu. Kurz výrobní logistika je určen pro všechny…
Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž…
Vstupní znalosti Věk nad 18 let a ukončené střední odborné vzdělání, základní znalosti obsluhy výpočetní techniky Zaměření Ovládat formy…
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor…
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit  základy telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků…
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Popis kurzu Nákupní marketing se vždy vyplatí!Obsah kurzu Výukové video inspirací a návodů, jak dělat nákupní marketing systematicky a opravdu dobře. Co…
Popis kurzu Audit = systémová cesta k vzájemnému porozumění a poznáníObsah kurzu Výukové video inspirací a návodů k tomu, jak se nejlépe připravit na…
Jaká je síla našich emocí? Proč jsou emoce motorem lidského chování? Proč v praxi uspěje lépe ten, kdo umí dobře vycházet s druhými, lépe spolupracovat…
Využijte vlastní potenciál a dosahujte svých cílů pomocí pozitivních návyků a zvládání emocí. Zvyšte kvalitu a efektivitu vztahů s druhými. CÍL …
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké…
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti…
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak využívat LinkedIn jako strategický nástroj pro vyhledávání kandidátů, budování employer brandu a propagaci…
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik…
Obsah kurzu Bojujete s cenou? Stále vás zákazníci srovnávají s konkurencí? Odmítají vaše nabídky s tím, že jste příliš drazí? Získejte příjem, který si…
Obsah kurzu Říká se, že kdo se ptá, ten vede rozhovor. Smysluplné a vhodné otázky jsou základní stavební kámen jakéhokoliv dialogu. Pokud se dobře…
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve…
Obchod. Zdá se, že je to jednoduchá lidská aktivita, kterou vykonávají lidé už po tisíce let. Jenže dnešní doba mění požadavky na firmy tak rychle, že…
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy…
Kurz je zaměřen na podrobný rozbor motivačních prvků a jejich praktické využití v práci výkonného zaměstnance i manažera. Porozumění umění motivace…
Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž…
Obsah školení SAP MRP10 | Plánování nákupu a výroby materiálu: V tomto SAP kurzu se především naučíme principy, na jakých SAP objednává materiál…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte…
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Popis kurzu KPI s orientací na proces nákupu.Obsah kurzu Výukové video inspirací a návodů. KPI = klíčový indikátor výkonnosti, k čemu a proč vlastně KPI…
ÚVOD Kvalitní finanční řízení společnosti vyžaduje v dnešní době úzkou spolupráci všech manažerů bez ohledu na zastávanou funkci. U technicky…
MOTIVUJTE A PŘESVĚDČUJTE PROSTŘEDNICTVÍM PŘÍBĚHŮ PREZENTUJTE ZAJÍMAVĚ, EFEKTIVNĚ A PROFESIONÁLNĚ…
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní…
Naučte se rozumět celnímu řízení a staňte se profesionálními celními deklaranty Zboží dovážené na území EU podléhá celnímu dohledu. V celním řízení se…
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak využívat LinkedIn jako strategický nástroj pro vyhledávání kandidátů, budování employer brandu a propagaci…
Cíle kurzu Na tomto semináři: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, …
Obsah kurzu Prezentování online může být výzvou, ale s vhodnými technikami můžete své vystoupení proměnit v nezapomenutelný zážitek. Naučte se, jak…
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky, kteří v rámci své profese uzavírají smlouvy v obchodních vztazích. Kurz vedený JUDr. Tomášem Ptáčkem se zaměřuje na…
Komunikace je základem té správné spolupráce. Komunikace je jedinou cestou, jak porozumět ostatním a jak jim předat své myšlenky. Mnohdy se však…
Máte pocit, že námitky jsou špatné? Pak se mýlíte, protože od zákazníka dostáváte zpětnou vazbu, se kterou se dá pracovat. Námitka je totiž naopak…
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. …
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a…
Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka. Co se…
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět…