Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Objevte sílu otázky a koučovací přístup v komunikaci. Kdo se ptá, vede rozhovor. Kdo se umí správně ptát, je ve výhodě. "Nikdy nebudeme mít odpověď… |
Jaká je síla našich emocí? Proč jsou emoce motorem lidského chování? Proč v praxi uspěje lépe ten, kdo umí dobře vycházet s druhými, lépe spolupracovat… |
Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Cíle kurzu Změřte to, co má skutečně smysl. Kurz vás naučí vybrat správná KPI pro různé typy oddělení – od výroby přes obchod až po marketing – a ukáže… |
Cíle kurzu Změřte to, co má skutečně smysl. Kurz vás naučí vybrat správná KPI pro různé typy oddělení – od výroby přes obchod až po marketing – a ukáže… |
Obsah kurzu Bojujete s cenou? Stále vás zákazníci srovnávají s konkurencí? Odmítají vaše nabídky s tím, že jste příliš drazí? Získejte příjem, který si… |
Obsah kurzu Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím (vnitrounijní i mimounijní obchod). Cílem semináře je vydefinovat… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
Obchod. Zdá se, že je to jednoduchá lidská aktivita, kterou vykonávají lidé už po tisíce let. Jenže dnešní doba mění požadavky na firmy tak rychle, že… |
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma… |
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování pracovního sešitu a jeho uložení základy práce s buňkami vytvoření jednoduché tabulky formátování tabulky a… |
Kurz je zaměřen na podrobný rozbor motivačních prvků a jejich praktické využití v práci výkonného zaměstnance i manažera. Porozumění umění motivace… |
Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž… |
Obsah školení SAP MRP10 | Plánování nákupu a výroby materiálu: V tomto SAP kurzu se především naučíme principy, na jakých SAP objednává materiál… |
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří… |
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Využijte vlastní potenciál a dosahujte svých cílů pomocí pozitivních návyků a zvládání emocí. Zvyšte kvalitu a efektivitu vztahů s druhými. CÍL … |
ÚVOD Kvalitní finanční řízení společnosti vyžaduje v dnešní době úzkou spolupráci všech manažerů bez ohledu na zastávanou funkci. U technicky… |
Chcete-li naplno využít potenciálu vašich nových obchodníků, poskytněte jim nástroje a dovednosti, které potřebují k tomu, aby byli efektivní, a… |
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi… |
Obsah kurzu Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím (vnitrounijní i mimounijní obchod). Cílem semináře je vydefinovat… |
Obsah kurzu Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Monopolní či dominantní dodavatel často bývá noční můrou nákupčích. Protože si je… |
Komunikace je základem té správné spolupráce. Komunikace je jedinou cestou, jak porozumět ostatním a jak jim předat své myšlenky. Mnohdy se však… |
Máte pocit, že námitky jsou špatné? Pak se mýlíte, protože od zákazníka dostáváte zpětnou vazbu, se kterou se dá pracovat. Námitka je totiž naopak… |
PROTOKOL & ETIKETA PRO PROFESIONÁLY Celodenní seminář pro úředníky, manažery a diplomatické pracovníky Ovládněte umění reprezentace a staňte se mistrem… |
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé… |
Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka. Co se… |
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
MOTIVUJTE A PŘESVĚDČUJTE PROSTŘEDNICTVÍM PŘÍBĚHŮ PREZENTUJTE ZAJÍMAVĚ, EFEKTIVNĚ A PROFESIONÁLNĚ… |
Toužíte posunout svoji komunikaci o úroveň výš? Chcete vědět, co se opravdu skrývá za tím, co Vám druzí říkají? Chcete vědět, co Vás prozradí, když… |
Chcete přijít, vidět a zvítězit jako Julius Caesar? Jděte na to psychologicky Obchody se primárně neuzavírají mezi firmami, ale mezi lidmi. Proto se v… |
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní… |
Cíle kurzu Seminář přispěje k vaší větší jistotě při zvládání obtížných situací, které mohou v průběhu vyjednávání nastat. Prostřednictvím tréninku a… |
Cíle kurzu V komunikaci někdy dojde k neporozumění a ke konfliktu. Existují možnosti, jak se změnou komunikace takovým situacím vyhnout nebo je významně… |
Obsah kurzu Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Monopolní či dominantní dodavatel často bývá noční můrou nákupčích. Protože si je… |
Obsah kurzu Říká se, že kdo se ptá, ten vede rozhovor. Smysluplné a vhodné otázky jsou základní stavební kámen jakéhokoliv dialogu. Pokud se dobře… |
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |