Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří… |
Trénink obchodních zástupců v oblasti strategie prodeje a argumentace, velká část prodejců používá neefektivní a pro klienty nezajímavý prezentační… |
Jako komunikační styl a strategie se asertivita liší od agrese i pasivity. Pro rozlišení těchto tří konceptů je důležité pochopit, jak se chovají ke… |
Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s modelováním podnikových procesů v UML. Na kurzu se naučíte modelovat procesy tak, abyste… |
Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s modelováním podnikových procesů v UML. Na kurzu se naučíte modelovat procesy tak, abyste… |
Leadership Excellence for Senior Management To maximize performance and foster a healthy environment, senior managers must also motivate others,… |
Providing Outstanding Customer Service This course offers practical tools and techniques to win clients, create loyal advocates for your business,… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit komunikační nástroje a jejich využití v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest, mimiky, řeči… |
Cílem vzdělávacího kurzu Obchodní referent je, aby posluchač získal znalosti ze zahraničního či domácího obchodu, služeb, peněžnictví, agendy… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Poznejte lidi lépe, odhalte jejich potenciál Zkvalitníte nábor i adaptaci Identifikujete rozvojové potřeby Odhalíte silné stránky a potenciální… |
Tento intenzivní program je určen nejen těm, kdo prezentují, ale všem, kteří se chtějí posunout ve své komunikaci a stylu sebeprezentace ke své… |
Zlepšete mezikulturní povědomí a znalosti, stejně jako schopnost přizpůsobit své komunikační chování a vhodně reagovat na kulturní rozdíly. V případě… |
Osvojte si 5 základních dovedností efektivního vyjednavače! Cílem kurzu je osvojit si pět základních dovedností efektivního vyjednavače: příprava… |
ÚVOD Jak v dnešní době získat a udržet zákazníka? Jak zefektivnit prodej? Manažeři volají po „upgradu“ a „restartu“ svých obchodníků. Jak jim znovu… |
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut? … |
Cíle kurzu Lidé na trhu práce se mění, stejně jako technologie. Dělejte personální marketing tak, abyste měli větší úspěšnost při náboru vhodných… |
Cíle kurzu Dopolední seminář pro všechny, kteří se sociální sítí LinkedIn začínají nebo jsou jen mírně pokročilí. Osvojíte si principy efektivní práce v… |
Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Cíl semináře Tím, jak hovoříte, světu o sobě vysíláte, kdo jste. V tom dobrém i špatném smyslu. Jakmile jsou slova zbytečná, polopravdivá… |
Obsah kurzu Moto kurzu: „Od podavače k prodavači.“ Určeno pro: Prodavače, prodejce, vedoucí prodejen, regionální manažery v maloobchodě. Cíl: Seznámit… |
Obsah kurzu Moto kurzu: „Od podavače k prodavači.“ Určeno pro: Prodavače, prodejce, vedoucí prodejen, regionální manažery v maloobchodě. Cíl: Seznámit… |
Pro firmy, které nemají dostatek pracovníků a pro řadu lidí, kteří se rozvíjí individuálně, máme k dispozici individuální školení a otevřené kurzy. … |
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní… |
Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že… |
Poznejte své přednosti, zlepšujte kvality a zažívejte pracovní úspěch. Naučíme vás umění podnikání, vyjednávání a navazování vztahů. Vyjděte z … |
Potřebujete rozhýbat svoji firmu, nastavit některé procesy v řízení a vedení Vaší firmy? Zvažujete externí konzultace, koučink či inspiraci "zvenčí"?… |
Termín konání: 18.6.2021 9:00-13:00 živě on-line nebo kdykoli ze záznamu Lektor: TOMÁŠ LÍBAL Cena školení: 1850 Kč >> Více o školení najdete tady… |
Produktovou manažerku Sašu čeká prezentace před managementem. Pojďme se na ni připravit. Prezentace ve 3 krocích: 1. Příprava prezentace - jak… |
Analýza zákazníka a příprava na jednání je prvním krokem obchodního jednání. Často tento krok podceňujeme a přitom nám může ušetřit spoustu energie.… |
Účastník tréninku pochopí, proč je důležité upravit svůj obchodní mindset a aktivity, natrénuje, jak se správně ptát a identifikovat potřebu… |
KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca deseti různých typů komunikačního prostoru Význam alokace lidí v prostoru "Demokratické" alokace Autoritativní… |
Akreditovaný kurz Naučte se komunikovat efektivně (1-denní kurz) - podrobný program Podrobný obsah: KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca… |
Základní informace k celému cyklu Kurz je rozdělen na dva samostatné celky, které na sebe navazují. V prvním cyklu (2 dny, obchodní proces) se… |
Není možné přehlédnout, co máte na sobě. Oblečení ovlivňuje váš úspěch. Zjistěte, které oděvy vám pomáhají, vytvořte si osobní styl, udělejte… |
Přestaňte jen prodávat. Získejte srdce vašich klientů. Jak svým chováním pozitivně ovlivňovat klienty a tvořit dobré obchodní vztahy? Objevte… |
Kurz je určený pre všetkých, ktorí sa chcú zoznámiť s modelovaním podnikových procesov v UML. Na kurze sa naučíte modelovať procesy tak, aby ste… |
Tento kurz je zameraný na zvládnutie riešení základných problémov pri návrhu štruktúry objektovo-orientovaného dátového modelu softwarových aplikácií… |
Přemýšleli jste? Jak se někdo stane odborníkem? Co je mentální účetnictví? Co dělají kompetentní lidé jinak? Jaké jsou 3 součásti sebeovládání? Proč… |
Jiní autoři se úspěchem zabývají moc úzce. Buď berou na zřetel jen peníze a majetek. Nebo jsou příliš ezoteričtí. A hlavně řeší jen to, co vede k… |
Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov profesionálne a zákaznícky orientovanými technikami zvládať konfliktné a záťažové situácie v telefonických rozhovoroch.… |
Co se na školení naučíte Vyzkoušíte si skutečnou tvorbu marketingových textů na web. Zlepšíte své textařské dovednosti a obchodní výsledky… |
Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést… |
Podívejte se na kurz, který pomohl již 30 000 obchodníků. Po jeho shlédnutí skončí každá Vaše obchodní schůzka úspěchem. Budete umět využít námitky… |