Obchodní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 150 - chcete vidět všech 75736 kurzů zaregistrujte se
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor…
Trénink obchodních zástupců v oblasti strategie prodeje a argumentace, velká část prodejců používá neefektivní a pro klienty nezajímavý prezentační…
Jako komunikační styl a strategie se asertivita liší od agrese i pasivity. Pro rozlišení těchto tří konceptů je důležité pochopit, jak se chovají ke…
Kurz je určený především pro architekty a programátory, kteří potřebují rozumět či vytvářet logické a fyzické modely svých řešení, a to jak za účelem…
Kurz je zaměřen na zvládnutí řešení základních problémů při návrhu struktury objektově orientovaného datového modelu SW aplikací. Provedeme vás cestou…
Leadership Excellence for Senior Management To maximize performance and foster a healthy environment, senior managers must also motivate others,…
Providing Outstanding Customer Service This course offers practical tools and techniques to win clients, create loyal advocates for your business,…
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a…
Cílem vzdělávacího kurzu Obchodní referent je, aby posluchač získal znalosti ze zahraničního či domácího obchodu, služeb, peněžnictví, agendy…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Poznejte lidi lépe, odhalte jejich potenciál Zkvalitníte nábor i adaptaci Identifikujete rozvojové potřeby Odhalíte silné stránky a potenciální…
Tento intenzivní program je určen nejen těm, kdo prezentují, ale všem, kteří se chtějí posunout ve své komunikaci a stylu sebeprezentace ke své…
Tento intenzivní program je určen nejen těm, kdo prezentují, ale všem, kteří se chtějí posunout ve své komunikaci a stylu sebeprezentace ke své…
Zlepšete mezikulturní povědomí a znalosti, stejně jako schopnost přizpůsobit své komunikační chování a vhodně reagovat na kulturní rozdíly. V případě…
Osvojte si 5 základních dovedností efektivního vyjednavače! Cílem kurzu je osvojit si pět základních dovedností efektivního vyjednavače: příprava…
ÚVOD Jak v dnešní době získat a udržet zákazníka? Jak zefektivnit prodej?  Manažeři volají po „upgradu“ a „restartu“ svých obchodníků. Jak jim znovu…
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut?    …
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své…
Cíle kurzu Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte bát. Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním telefonickém kontaktu. Natrénujete využití otázek pro…
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké…
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak využívat LinkedIn jako strategický nástroj pro vyhledávání kandidátů, budování employer brandu a propagaci…
Cíl semináře Tím, jak hovoříte, světu o sobě vysíláte, kdo jste. V tom dobrém i špatném smyslu. Jakmile jsou slova zbytečná, polopravdivá…
Obsah kurzu Určeno pro obchodní zástupce, manažery, nákupčí a všechny, kteří komunikují, prodávají nebo vyjednávají převážně po telefonu, emailu nebo…
Obsah kurzu Určeno pro obchodní zástupce, manažery, nákupčí a všechny, kteří komunikují, prodávají nebo vyjednávají převážně po telefonu, emailu nebo…
Pro firmy, které nemají dostatek pracovníků a pro řadu lidí, kteří se rozvíjí individuálně, máme k dispozici individuální školení a otevřené kurzy.  …
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní…
Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů…
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že…
Poznejte své přednosti, zlepšujte kvality a zažívejte pracovní úspěch. Naučíme vás umění podnikání, vyjednávání a navazování vztahů. Vyjděte z …
Potřebujete rozhýbat svoji firmu, nastavit některé procesy v řízení a vedení Vaší firmy? Zvažujete externí konzultace, koučink či inspiraci "zvenčí"?…
Termín konání: 18.6.2021 9:00-13:00 živě on-line nebo kdykoli ze záznamu Lektor: TOMÁŠ LÍBAL Cena školení: 1850 Kč >> Více o školení najdete tady…
Produktovou manažerku Sašu čeká prezentace před managementem. Pojďme se na ni připravit.   Prezentace ve 3 krocích: 1. Příprava prezentace - jak…
Analýza zákazníka a příprava na jednání je prvním krokem obchodního jednání. Často tento krok podceňujeme a přitom nám může ušetřit spoustu energie.…
Účastník tréninku pochopí, proč je důležité upravit svůj obchodní mindset a aktivity, natrénuje, jak se správně ptát a identifikovat potřebu…
KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca deseti různých typů komunikačního prostoru Význam alokace lidí v prostoru "Demokratické" alokace Autoritativní…
Akreditovaný kurz Naučte se komunikovat efektivně (1-denní kurz) - podrobný program Podrobný obsah: KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca…
Základní informace k celému cyklu Kurz je rozdělen na dva samostatné celky, které na sebe navazují. V prvním cyklu (2 dny, obchodní proces) se…
Není možné přehlédnout, co máte na sobě.    Oblečení ovlivňuje váš úspěch. Zjistěte, které oděvy vám pomáhají, vytvořte si osobní styl, udělejte…
Přestaňte jen prodávat. Získejte srdce vašich klientů.   Jak svým chováním pozitivně ovlivňovat klienty a tvořit dobré obchodní vztahy? Objevte…
Kurz je určený predovšetkým pre architektov a programátorov, ktorí potrebujú rozumieť či vytvárať logické a fyzické modely svojich riešení, a to ako…
Kurz je určený pre všetkých, ktorí sa chcú zoznámiť s modelovaním podnikových procesov v UML. Na kurze sa naučíte modelovať procesy tak, aby ste…
Přemýšleli jste? Jak se někdo stane odborníkem? Co je mentální účetnictví? Co dělají kompetentní lidé jinak? Jaké jsou 3 součásti sebeovládání? Proč…
Jiní autoři se úspěchem zabývají moc úzce. Buď berou na zřetel jen peníze a majetek. Nebo jsou příliš ezoteričtí. A hlavně řeší jen to, co vede k…
Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov profesionálne a zákaznícky orientovanými technikami zvládať konfliktné a záťažové situácie v telefonických rozhovoroch.…
Co se na školení naučíte Vyzkoušíte si skutečnou tvorbu marketingových textů na web. Zlepšíte své textařské dovednosti a obchodní výsledky…

Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést…