Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte… |
Trénink obchodních zástupců v oblasti strategie prodeje a argumentace, velká část prodejců používá neefektivní a pro klienty nezajímavý prezentační… |
Jako komunikační styl a strategie se asertivita liší od agrese i pasivity. Pro rozlišení těchto tří konceptů je důležité pochopit, jak se chovají ke… |
Kurz je zaměřen na zvládnutí řešení základních problémů při návrhu struktury objektově orientovaného datového modelu SW aplikací. Provedeme vás cestou… |
Leadership Excellence for Senior Management To maximize performance and foster a healthy environment, senior managers must also motivate others,… |
Providing Outstanding Customer Service This course offers practical tools and techniques to win clients, create loyal advocates for your business,… |
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit komunikační nástroje a jejich využití v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest, mimiky, řeči… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
Cílem vzdělávacího kurzu Obchodní referent je, aby posluchač získal znalosti ze zahraničního či domácího obchodu, služeb, peněžnictví, agendy… |
? Místo: Praha ? Datum: 17. 7. 2025 (6 hodin) ? Lektor: Jana Přibylová Úspěch v obchodě nestojí jen na produktu, ale na vztahu se zákazníkem… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Poznejte lidi lépe, odhalte jejich potenciál Zkvalitníte nábor i adaptaci Identifikujete rozvojové potřeby Odhalíte silné stránky a potenciální… |
Tento intenzivní program je určen nejen těm, kdo prezentují, ale všem, kteří se chtějí posunout ve své komunikaci a stylu sebeprezentace ke své… |
Zlepšete mezikulturní povědomí a znalosti, stejně jako schopnost přizpůsobit své komunikační chování a vhodně reagovat na kulturní rozdíly. V případě… |
Osvojte si 5 základních dovedností efektivního vyjednavače! Cílem kurzu je osvojit si pět základních dovedností efektivního vyjednavače: příprava… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při… |
ÚVOD Jak v dnešní době získat a udržet zákazníka? Jak zefektivnit prodej? Manažeři volají po „upgradu“ a „restartu“ svých obchodníků. Jak jim znovu… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi… |
Cíle kurzu Na tomto semináři: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, … |
Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni. Podobný kurz na českém trhu dosud není… |
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit… |
Cíl semináře Tím, jak hovoříte, světu o sobě vysíláte, kdo jste. V tom dobrém i špatném smyslu. Jakmile jsou slova zbytečná, polopravdivá… |
Obsah kurzu Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
Obsah kurzu Cíle a přínosy kurzu Už jste někdy zažili frustraci z toho, že vás „správná“ odpověď napadne, když už je pozdě? Jednání skončilo a vy jste… |
Pro firmy, které nemají dostatek pracovníků a pro řadu lidí, kteří se rozvíjí individuálně, máme k dispozici individuální školení a otevřené kurzy. … |
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní… |
Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že… |
Poznejte své přednosti, zlepšujte kvality a zažívejte pracovní úspěch. Naučíme vás umění podnikání, vyjednávání a navazování vztahů. Vyjděte z … |
Potřebujete rozhýbat svoji firmu, nastavit některé procesy v řízení a vedení Vaší firmy? Zvažujete externí konzultace, koučink či inspiraci "zvenčí"?… |
Termín konání: 18.6.2021 9:00-13:00 živě on-line nebo kdykoli ze záznamu Lektor: TOMÁŠ LÍBAL Cena školení: 1850 Kč >> Více o školení najdete tady… |
Produktovou manažerku Sašu čeká prezentace před managementem. Pojďme se na ni připravit. Prezentace ve 3 krocích: 1. Příprava prezentace - jak… |
Analýza zákazníka a příprava na jednání je prvním krokem obchodního jednání. Často tento krok podceňujeme a přitom nám může ušetřit spoustu energie.… |
Účastník tréninku pochopí, proč je důležité upravit svůj obchodní mindset a aktivity, natrénuje, jak se správně ptát a identifikovat potřebu… |
KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca deseti různých typů komunikačního prostoru Význam alokace lidí v prostoru "Demokratické" alokace Autoritativní… |
Akreditovaný kurz Naučte se komunikovat efektivně (1-denní kurz) - podrobný program Podrobný obsah: KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca… |
Základní informace k celému cyklu Kurz je rozdělen na dva samostatné celky, které na sebe navazují. V prvním cyklu (2 dny, obchodní proces) se… |
Není možné přehlédnout, co máte na sobě. Oblečení ovlivňuje váš úspěch. Zjistěte, které oděvy vám pomáhají, vytvořte si osobní styl, udělejte… |
Přestaňte jen prodávat. Získejte srdce vašich klientů. Jak svým chováním pozitivně ovlivňovat klienty a tvořit dobré obchodní vztahy? Objevte… |
Tento kurz je zameraný na zvládnutie riešení základných problémov pri návrhu štruktúry objektovo-orientovaného dátového modelu softwarových aplikácií… |
Přemýšleli jste? Jak se někdo stane odborníkem? Co je mentální účetnictví? Co dělají kompetentní lidé jinak? Jaké jsou 3 součásti sebeovládání? Proč… |
Jiní autoři se úspěchem zabývají moc úzce. Buď berou na zřetel jen peníze a majetek. Nebo jsou příliš ezoteričtí. A hlavně řeší jen to, co vede k… |
Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov profesionálne a zákaznícky orientovanými technikami zvládať konfliktné a záťažové situácie v telefonických rozhovoroch.… |
Co se na školení naučíte Vyzkoušíte si skutečnou tvorbu marketingových textů na web. Zlepšíte své textařské dovednosti a obchodní výsledky… |
Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést… |
Podívejte se na kurz, který pomohl již 30 000 obchodníků. Po jeho shlédnutí skončí každá Vaše obchodní schůzka úspěchem. Budete umět využít námitky… |
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění! Ukázkový výstup zde.… |