Obchodní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 150 - chcete vidět všech 75907 kurzů zaregistrujte se
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří…
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří…
Trénink obchodních zástupců v oblasti strategie prodeje a argumentace, velká část prodejců používá neefektivní a pro klienty nezajímavý prezentační…
Jako komunikační styl a strategie se asertivita liší od agrese i pasivity. Pro rozlišení těchto tří konceptů je důležité pochopit, jak se chovají ke…
Kurz je zaměřen na zvládnutí řešení základních problémů při návrhu struktury objektově orientovaného datového modelu SW aplikací. Provedeme vás cestou…
Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s modelováním podnikových procesů v UML. Na kurzu se naučíte modelovat procesy tak, abyste…
Leadership Excellence for Senior Management To maximize performance and foster a healthy environment, senior managers must also motivate others,…
Providing Outstanding Customer Service This course offers practical tools and techniques to win clients, create loyal advocates for your business,…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a…
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit  základy telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků…
Cílem vzdělávacího kurzu Obchodní referent je, aby posluchač získal znalosti ze zahraničního či domácího obchodu, služeb, peněžnictví, agendy…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu…
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění!  Ukázkový výstup zde.…
Poznejte lidi lépe, odhalte jejich potenciál Zkvalitníte nábor i adaptaci Identifikujete rozvojové potřeby Odhalíte silné stránky a potenciální…
Zlepšete mezikulturní povědomí a znalosti, stejně jako schopnost přizpůsobit své komunikační chování a vhodně reagovat na kulturní rozdíly. V případě…
Osvojte si 5 základních dovedností efektivního vyjednavače! Cílem kurzu je osvojit si pět základních dovedností efektivního vyjednavače: příprava…
Tento intenzivní program je určen nejen těm, kdo prezentují, ale všem, kteří se chtějí posunout ve své komunikaci a stylu sebeprezentace ke své…
ÚVOD Jak v dnešní době získat a udržet zákazníka? Jak zefektivnit prodej?  Manažeři volají po „upgradu“ a „restartu“ svých obchodníků. Jak jim znovu…
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut?    …
Úvod Loajální zákazník je cílem každého obchodníka. Víte však, jak je důležité rozlišovat mezi spokojeností zákazníka a jeho loajalitou? Umíte při…
Úvod Zvládnutí všech složitostí obchodního vyjednávání by mělo patřit ke standardní výbavě všech špičkových obchodníků. Prostřednictvím našeho e…
Cíl semináře Tím, jak hovoříte, světu o sobě vysíláte, kdo jste. V tom dobrém i špatném smyslu. Jakmile jsou slova zbytečná, polopravdivá…
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a…
Cíle kurzu Nejste zrovna „ajťáci“ a sociální sítě vám přijdou zbytečné nebo vás tak trochu děsí? Nechcete neustále komentovat ba ani sledovat, co se na…
Cíle kurzu Změřte to, co má skutečně smysl. Kurz vás naučí vybrat správná KPI pro různé typy oddělení – od výroby přes obchod až po marketing – a ukáže…
Chcete-li naplno využít potenciálu vašich nových obchodníků, poskytněte jim nástroje a dovednosti, které potřebují k tomu, aby byli efektivní, a…
Pro firmy, které nemají dostatek pracovníků a pro řadu lidí, kteří se rozvíjí individuálně, máme k dispozici individuální školení a otevřené kurzy.  …
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní…
Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů…
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že…
Poznejte své přednosti, zlepšujte kvality a zažívejte pracovní úspěch. Naučíme vás umění podnikání, vyjednávání a navazování vztahů. Vyjděte z …
Potřebujete rozhýbat svoji firmu, nastavit některé procesy v řízení a vedení Vaší firmy? Zvažujete externí konzultace, koučink či inspiraci "zvenčí"?…
Termín konání: 18.6.2021 9:00-13:00 živě on-line nebo kdykoli ze záznamu Lektor: TOMÁŠ LÍBAL Cena školení: 1850 Kč >> Více o školení najdete tady…
Produktovou manažerku Sašu čeká prezentace před managementem. Pojďme se na ni připravit.   Prezentace ve 3 krocích: 1. Příprava prezentace - jak…
Analýza zákazníka a příprava na jednání je prvním krokem obchodního jednání. Často tento krok podceňujeme a přitom nám může ušetřit spoustu energie.…
Účastník tréninku pochopí, proč je důležité upravit svůj obchodní mindset a aktivity, natrénuje, jak se správně ptát a identifikovat potřebu…
KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca deseti různých typů komunikačního prostoru Význam alokace lidí v prostoru "Demokratické" alokace Autoritativní…
Akreditovaný kurz Naučte se komunikovat efektivně (1-denní kurz) - podrobný program Podrobný obsah: KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca…
Základní informace k celému cyklu Kurz je rozdělen na dva samostatné celky, které na sebe navazují. V prvním cyklu (2 dny, obchodní proces) se…
Není možné přehlédnout, co máte na sobě.    Oblečení ovlivňuje váš úspěch. Zjistěte, které oděvy vám pomáhají, vytvořte si osobní styl, udělejte…
Přestaňte jen prodávat. Získejte srdce vašich klientů.   Jak svým chováním pozitivně ovlivňovat klienty a tvořit dobré obchodní vztahy? Objevte…
Kurz “Prezentace” je zaměřen na praktický nácvik komunikačních a prezentačních dovedností a jejich využití při vedení obchodního jednání. V anglické…
Při práci na počítači delší než dvě hodiny pociťuje až 80 % lidí tyto zrakové potíže: pálení, řezání, rozostřené vidění, dvojité obrazy, nemožnost…
Pokračující kurz pro ty, kteří se chtějí v péči o oči posunout dál. Náplní kurzu je intenzivní výuka rozšiřujících očních cviků a technik, které…
Kurz je zaměřen na zlepšování vztahů se zákazníky, což je založeno na principu přesného vnímání a napňování jejich potřeb. Účastníci si osvojí…
Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka. Co se…