Obchodní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 150 - chcete vidět všech 74098 kurzů zaregistrujte se
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte…
Trénink obchodních zástupců v oblasti strategie prodeje a argumentace, velká část prodejců používá neefektivní a pro klienty nezajímavý prezentační…
Jako komunikační styl a strategie se asertivita liší od agrese i pasivity. Pro rozlišení těchto tří konceptů je důležité pochopit, jak se chovají ke…
Kurz je zaměřen na zvládnutí řešení základních problémů při návrhu struktury objektově orientovaného datového modelu SW aplikací. Provedeme vás cestou…
Leadership Excellence for Senior Management To maximize performance and foster a healthy environment, senior managers must also motivate others,…
Providing Outstanding Customer Service This course offers practical tools and techniques to win clients, create loyal advocates for your business,…
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit komunikační nástroje a jejich využití  v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest, mimiky, řeči…
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro…
Cílem vzdělávacího kurzu Obchodní referent je, aby posluchač získal znalosti ze zahraničního či domácího obchodu, služeb, peněžnictví, agendy…
? Místo: Praha ? Datum: 17. 7. 2025 (6 hodin) ? Lektor: Jana Přibylová   Úspěch v obchodě nestojí jen na produktu, ale na vztahu se zákazníkem…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět…
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a…
Poznejte lidi lépe, odhalte jejich potenciál Zkvalitníte nábor i adaptaci Identifikujete rozvojové potřeby Odhalíte silné stránky a potenciální…
Tento intenzivní program je určen nejen těm, kdo prezentují, ale všem, kteří se chtějí posunout ve své komunikaci a stylu sebeprezentace ke své…
Zlepšete mezikulturní povědomí a znalosti, stejně jako schopnost přizpůsobit své komunikační chování a vhodně reagovat na kulturní rozdíly. V případě…
Osvojte si 5 základních dovedností efektivního vyjednavače! Cílem kurzu je osvojit si pět základních dovedností efektivního vyjednavače: příprava…
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při…
ÚVOD Jak v dnešní době získat a udržet zákazníka? Jak zefektivnit prodej?  Manažeři volají po „upgradu“ a „restartu“ svých obchodníků. Jak jim znovu…
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi…
Cíle kurzu Na tomto semináři: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, …
Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni.  Podobný kurz na českém trhu dosud není…
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit…
Cíl semináře Tím, jak hovoříte, světu o sobě vysíláte, kdo jste. V tom dobrém i špatném smyslu. Jakmile jsou slova zbytečná, polopravdivá…
Obsah kurzu Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a…
Obsah kurzu Cíle a přínosy kurzu Už jste někdy zažili frustraci z toho, že vás „správná“ odpověď napadne, když už je pozdě? Jednání skončilo a vy jste…
Pro firmy, které nemají dostatek pracovníků a pro řadu lidí, kteří se rozvíjí individuálně, máme k dispozici individuální školení a otevřené kurzy.  …
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní…
Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů…
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že…
Poznejte své přednosti, zlepšujte kvality a zažívejte pracovní úspěch. Naučíme vás umění podnikání, vyjednávání a navazování vztahů. Vyjděte z …
Potřebujete rozhýbat svoji firmu, nastavit některé procesy v řízení a vedení Vaší firmy? Zvažujete externí konzultace, koučink či inspiraci "zvenčí"?…
Termín konání: 18.6.2021 9:00-13:00 živě on-line nebo kdykoli ze záznamu Lektor: TOMÁŠ LÍBAL Cena školení: 1850 Kč >> Více o školení najdete tady…
Produktovou manažerku Sašu čeká prezentace před managementem. Pojďme se na ni připravit.   Prezentace ve 3 krocích: 1. Příprava prezentace - jak…
Analýza zákazníka a příprava na jednání je prvním krokem obchodního jednání. Často tento krok podceňujeme a přitom nám může ušetřit spoustu energie.…
Účastník tréninku pochopí, proč je důležité upravit svůj obchodní mindset a aktivity, natrénuje, jak se správně ptát a identifikovat potřebu…
KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca deseti různých typů komunikačního prostoru Význam alokace lidí v prostoru "Demokratické" alokace Autoritativní…
Akreditovaný kurz Naučte se komunikovat efektivně (1-denní kurz) - podrobný program Podrobný obsah: KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca…
Základní informace k celému cyklu Kurz je rozdělen na dva samostatné celky, které na sebe navazují. V prvním cyklu (2 dny, obchodní proces) se…
Není možné přehlédnout, co máte na sobě.    Oblečení ovlivňuje váš úspěch. Zjistěte, které oděvy vám pomáhají, vytvořte si osobní styl, udělejte…
Přestaňte jen prodávat. Získejte srdce vašich klientů.   Jak svým chováním pozitivně ovlivňovat klienty a tvořit dobré obchodní vztahy? Objevte…
Tento kurz je zameraný na zvládnutie riešení základných problémov pri návrhu štruktúry objektovo-orientovaného dátového modelu softwarových aplikácií…
Přemýšleli jste? Jak se někdo stane odborníkem? Co je mentální účetnictví? Co dělají kompetentní lidé jinak? Jaké jsou 3 součásti sebeovládání? Proč…
Jiní autoři se úspěchem zabývají moc úzce. Buď berou na zřetel jen peníze a majetek. Nebo jsou příliš ezoteričtí. A hlavně řeší jen to, co vede k…
Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov profesionálne a zákaznícky orientovanými technikami zvládať konfliktné a záťažové situácie v telefonických rozhovoroch.…
Co se na školení naučíte Vyzkoušíte si skutečnou tvorbu marketingových textů na web. Zlepšíte své textařské dovednosti a obchodní výsledky…

Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést…

Podívejte se na kurz, který pomohl již 30 000 obchodníků. Po jeho shlédnutí skončí každá Vaše obchodní schůzka úspěchem. Budete umět využít námitky…

Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění!  Ukázkový výstup zde.…