Obchodní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 101150 - chcete vidět všech 76717 kurzů zaregistrujte se
Obchodování nás provází takřka na každém kroku našeho života. Nezáleží na tom, jestli jste obchodníkem – profesionálem, nebo potřebujete JENOM…
Popis tréninku Tento trénink je určen pro ty z vás, kteří chtějí a potřebují správně zacházet s telefonem. Základní myšlenka a cíl tréninku je…
Popis tréninku Tento trénink není jenom pro trenéry, je určen i pro manažery obchodních skupin, kteří trénují a připravují své spolupracovníky do…
Cieľ aktivity Podporiť osobnú angažovanosť obchodníkov na zvyšovaní obratu firiem. Cieľom je povzbudiť obchodníkov k zvýšeniu svojich aktivít…
Dvojdenný tréning určený primárne zamestnancom call centier. Cieľom tréningového programu je: Oboznámiť účastníkov s efektívnym telefonovaním tak, aby…
Vstupní znalosti Věk nad 18 let, střední odborné vzdělání Zaměření Osvojit si zásady efektivního telefonování a uplatnit svůj vliv při…
Vstupní znalosti Vstupní požadavky: Věk nad 18 let, středoškolské vzdělání, znalost obsluhy výpočetní techniky Zaměření Získat znalosti a…
Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního…
Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací I nízkonákladová reklama funguje! Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout…
Kurz kreativity Kurz je určen manažerům ve strategických a řídících pozicích, vedoucím projektů, vedoucím výzkumu a vývoje, talentovaným absolventům…
* úvod do komunikace * verbální a neverbální komunikace * transakční analýza * asertivita, vyjednávání, úspěšné vedení obchodního jednání * kreativita…
Požadavky: ukončená ZŠ, zdravotní způsobilost Závěrečná zkouška: závěrečná zkouška - písemná, praktická a ústní část Certifikát: osvědčení s…
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor…
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří…
Mnoho z Vás se dostalo do situace, kdy jste si připravili scénář k jednání a očekáváte, že to proběhne přesně dle vaší osnovy. Když se však dostanete…
Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit se základy jazyka UML a s možnostmi jeho využití při analýze a návrhu informačních systémů. Na…
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout…
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout…
Strategic Negotiation Skills Students will learn the essential strategies and techniques needed to guide negotiations from opening discussions…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a…
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět…
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a…
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut?    …
VYJEDNÁVÁNÍ Cíl:  Porozumět tomu, co je to vyjednávání, že vyjednáváme prakticky stále, aniž bychom si to uvědomovali, a naučit se používat…
Prihláste sa na kurz „Zvládnutie náročných zákazníkov“ a zdokonaľte svoje schopnosti efektívne riešiť požiadavky a problémy zákazníkov s…
Prihláste sa na kurz „Zvládnutie náročných zákazníkov“ a zdokonaľte svoje schopnosti efektívne riešiť požiadavky a problémy zákazníkov s…
Cíle kurzu Nejste zrovna „ajťáci“ a sociální sítě vám přijdou zbytečné nebo vás tak trochu děsí? Nechcete neustále komentovat ba ani sledovat, co se na…
Cíle kurzu Zjistíte, že telefonování nemusí být stresující – naopak, naučíte se, jak zaujmout klienta hned napoprvé a vést rozhovor tak, aby byl…
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké…
Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky…
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s…
Jste nespokojeni se svou současnou životní/pracovní situací a chcete ji změnit? Máte pocit, že jste pod neustálým časovým tlakem? Seminář Vám umožní…
Umět správně vést obchodní rozhovor je základ pro úspěch každého prodeje. Obchodní talent není samozřejmostí a je potřeba jej stále oživovat a…
Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je…
První osobní kontakt se zákazníkem - víme jaký první dojem vytváříme? První dojem je jen jeden - druhou šanci nedostaneme. Čím jej můžeme ovlivnit?…
Klíčová fáze jednání se zákazníkem - zjišťování potřeb. Jaké máme dávat otázky? Která otázka je ta správná?  A lze se naučit naslouchání ? Co v…
Úvod Být si vědom omezení, která vycházejí z role obchodního manažera v měnícím se prostředí, rozvíjet schopnost udržet neustálou pozornost při…
Úvod Běžně sdílený názor týkající se úspěšného prodeje je, že: "Dobré výsledky v prodeji přímo souvisí s dovednostmi obchodníka". Poněkud odlišný názor…
Kurz je zaměřen na podrobný rozbor motivačních prvků a jejich praktické využití v práci výkonného zaměstnance i manažera. Porozumění umění motivace…
Účastníci kurzu rozvinou své dovednosti, které uplatní při obchodních jednáních za účelem zvýšení efektivity prodeje produktů společnosti. Procvičí si…
Statistické techniky pro sběr a analýzu údajů. Plán sběru primárních a sekundárních údajů. Statistické veličiny z rozdělení četnosti. Předpovědi…
Tvorba a výklad obchodních a kupních smluv. Zákonná ustanovení v oblasti ochrany spotřebitele. Vznik podnikatelského subjektu. Výběr typu…
Cílem programu je rozvinout dovednosti účastníků profesionálně vyjednávat. Absolvování intenzivního vzdělávacího programu účastníkům umožní: • Osvojit…
Kurz modeláž nehtů gelem je ideální pro všechny, kteří chtějí začít s technikou modeláže nehtů. Gelové nehty jsou krásné a jejich aplikace je rychlá.…
Kurz je ideální pro všechny, kteří mají rádi kreativitu při zdobení nehtů. Technika Airbrush je výborný pomocník, přes šablony lze vytvořit krásné…
Target Group: Sales and Product Team Goals & Target Practice: Gain a greater awareness of how to build trust and how different types of behaviours…
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a…
Kurz je určen všem, kdo potřebují získat jistotu a pohotovost jak při řízeni, tak účasti na poradách. Cílem kurzu je rozšířit komunikační dovednosti…
Obsah kurzu / workshopu   Rozdíl mezi budováním klasické a start up společnosti. Budování z vlastních peněz nebo pomocí investorů a úskalí obou…