Cieľ aktivity Podporiť osobnú angažovanosť obchodníkov na zvyšovaní obratu firiem. Cieľom je povzbudiť obchodníkov k zvýšeniu svojich aktivít… |
Dvojdenný tréning určený primárne zamestnancom call centier. Cieľom tréningového programu je: Oboznámiť účastníkov s efektívnym telefonovaním tak, aby… |
Vstupní znalosti Věk nad 18 let, střední odborné vzdělání Zaměření Osvojit si zásady efektivního telefonování a uplatnit svůj vliv při… |
Vstupní znalosti Vstupní požadavky: Věk nad 18 let, středoškolské vzdělání, znalost obsluhy výpočetní techniky Zaměření Získat znalosti a… |
Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního… |
Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací I nízkonákladová reklama funguje! Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout… |
Kurz kreativity Kurz je určen manažerům ve strategických a řídících pozicích, vedoucím projektů, vedoucím výzkumu a vývoje, talentovaným absolventům… |
* úvod do komunikace * verbální a neverbální komunikace * transakční analýza * asertivita, vyjednávání, úspěšné vedení obchodního jednání * kreativita… |
Požadavky: ukončená ZŠ, zdravotní způsobilost Závěrečná zkouška: závěrečná zkouška - písemná, praktická a ústní část Certifikát: osvědčení s… |
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří… |
Popis kurzu Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří… |
Mnoho z Vás se dostalo do situace, kdy jste si připravili scénář k jednání a očekáváte, že to proběhne přesně dle vaší osnovy. Když se však dostanete… |
Strategic Negotiation Skills Students will learn the essential strategies and techniques needed to guide negotiations from opening discussions… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut? … |
VYJEDNÁVÁNÍ Cíl: Porozumět tomu, co je to vyjednávání, že vyjednáváme prakticky stále, aniž bychom si to uvědomovali, a naučit se používat… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Cíle kurzu Získáte návody na rozmanité postupy, které využijete k dosažení shody v jednání s druhými. Najdete nové a účinné cesty pro jednání s lidmi… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Potřebujete prosadit svou myšlenku a zaujmout druhé? Prezentujete klientům návrhy řešení? Jste odborníci a předáváte informace laikům? Pracovní svět je… |
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout… |
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout… |
Umět správně vést obchodní rozhovor je základ pro úspěch každého prodeje. Obchodní talent není samozřejmostí a je potřeba jej stále oživovat a… |
Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je… |
První osobní kontakt se zákazníkem - víme jaký první dojem vytváříme? První dojem je jen jeden - druhou šanci nedostaneme. Čím jej můžeme ovlivnit?… |
Klíčová fáze jednání se zákazníkem - zjišťování potřeb. Jaké máme dávat otázky? Která otázka je ta správná? A lze se naučit naslouchání ? Co v… |
Úvod Být si vědom omezení, která vycházejí z role obchodního manažera v měnícím se prostředí, rozvíjet schopnost udržet neustálou pozornost při… |
Úvod Běžně sdílený názor týkající se úspěšného prodeje je, že: "Dobré výsledky v prodeji přímo souvisí s dovednostmi obchodníka". Poněkud odlišný názor… |
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování pracovního sešitu a jeho uložení základy práce s buňkami vytvoření jednoduché tabulky formátování tabulky a… |
Jak je možné, že věříme lhářům i tomu, co se nikdy nestalo? Umí se náš mozek bránit stresu? Nejen na tyto otázky získáte na semináři odpověď. Dozvíte… |
Kurz je zaměřen na podrobný rozbor motivačních prvků a jejich praktické využití v práci výkonného zaměstnance i manažera. Porozumění umění motivace… |
Účastníci kurzu rozvinou své dovednosti, které uplatní při obchodních jednáních za účelem zvýšení efektivity prodeje produktů společnosti. Procvičí si… |
Statistické techniky pro sběr a analýzu údajů. Plán sběru primárních a sekundárních údajů. Statistické veličiny z rozdělení četnosti. Předpovědi… |
Tvorba a výklad obchodních a kupních smluv. Zákonná ustanovení v oblasti ochrany spotřebitele. Vznik podnikatelského subjektu. Výběr typu… |
Cílem programu je rozvinout dovednosti účastníků profesionálně vyjednávat. Absolvování intenzivního vzdělávacího programu účastníkům umožní: • Osvojit… |
Kurz modeláž nehtů gelem je ideální pro všechny, kteří chtějí začít s technikou modeláže nehtů. Gelové nehty jsou krásné a jejich aplikace je rychlá.… |
Kurz je ideální pro všechny, kteří mají rádi kreativitu při zdobení nehtů. Technika Airbrush je výborný pomocník, přes šablony lze vytvořit krásné… |
Target Group: Sales and Product Team Goals & Target Practice: Gain a greater awareness of how to build trust and how different types of behaviours… |
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
Kurz je určen všem, kdo potřebují získat jistotu a pohotovost jak při řízeni, tak účasti na poradách. Cílem kurzu je rozšířit komunikační dovednosti… |
Obsah kurzu / workshopu Rozdíl mezi budováním klasické a start up společnosti. Budování z vlastních peněz nebo pomocí investorů a úskalí obou… |
Po absolvování kurzu efektivní komunikace ve firmě získáte, informace o tom, jakými způsoby nejlépe komunikovat. Naučíte se komunikovat s lidmi v celé… |
Praxe proběhne pod dohledem bývalého ředitele hypermarketu Kaufland, zaměření na praxi Požadavky: maturita Závěrečná zkouška: rekvalifikační zkoušky… |
zdarma učebnice, pomůcky Požadavky: vyučen Závěrečná zkouška: rekvalifikační zkouška Certifikát: osvědčení s celostátní platností |
Popis tréninku Tento trénink je určen pro ty z vás, kterým klienti volají přes telefon a potřebují vaše služby. Základní myšlenka a cíl tréninku je… |
Dvojdenný tréning určený primárne pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových predajcov, korporátnych vyjednávačov, pracovníkov štátnej a… |
Dvojdenný tréning primárne určený pre obchodných manažérov, obchodných zástupcov, manažérov predaja, reprezentantov spoločností, obchodníkov. Cieľ… |