Cieľ aktivity Kurz prepája individuálny vzhľad a vystupovanie obchodníka s firemnou kultúrou, ale zároveň vytvára obchodníkovi priestor na… |
Cieľ aktivity Cieľom kurzu je rozvýjať kreativitu obchodníkov pri príprave telefonických rozhovorov a ich realizácii, vrátane improvizácie. Vďaka… |
Vstupní znalosti Věk nad 18 let a ukončené střední odborné vzdělání, základní znalosti obsluhy výpočetní techniky Zaměření Ovládat formy… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit základy telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Proposed training structure (subject to precision according to client´s requirements): Purpose of etiquette and protocol rules in social and… |
OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI Cíle kurzu • Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách • Pochopíte… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi… |
Cíle kurzu Nejste zrovna „ajťáci“ a sociální sítě vám přijdou zbytečné nebo vás tak trochu děsí? Nechcete neustále komentovat ba ani sledovat, co se na… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Obsah kurzu Bojujete s cenou? Stále vás zákazníci srovnávají s konkurencí? Odmítají vaše nabídky s tím, že jste příliš drazí? Získejte příjem, který si… |
Obsah kurzu Bojujete s cenou? Stále vás zákazníci srovnávají s konkurencí? Odmítají vaše nabídky s tím, že jste příliš drazí? Získejte příjem, který si… |
I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého… |
Vyjednávání je součástí každodenní reality, a to nejen v obchodě. Uvědomujete si důležitost správné taktiky při vyjednávání? Vyjednávání má určité… |
Naše výrobky a služby mají výborné parametry - ty ale bohužel zákazníka nezajímají. My potřebujeme prezentovat užitek, který z nich má. Jak to… |
Zvládnutí námitek je obtížná obchodní disciplína - jenže právě ta baví úspěšné obchodníky, protože jsou kořením obchodních jednání. "4 kroky ke… |
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou… |
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování dokumentu a jeho uložení první práce s textem vkládání textu z jiných programů či webových stránek základy… |
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se… |
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a… |
Jak členství v Evropské unii působí na hospodářskou politiku země. Modely obchodu a investic mezi členskými zeměmi. Vliv rozšíření Evropské unie na… |
Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším… |
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů… |
510 vyučovacích hodin 4 rekvalifikační kurzy najednou 4 osvědčení s celostátní platností 15 300,- Kč Požadavky: maturita Závěrečná zkouška:… |
Rekvalifikační kurzy jsou ideální pro všechny, kteří chtějí začít s technikami: modeláž nehtů akrylem a gelem, manikúra, pedikúra, nail art a AirBrush… |
Jedná sa o dvojdenný tréning určený primárne pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových predajcov, pracovníkov prvého kontaktu so… |
Cieľ aktivity Vystupovanie obchodníka navonok reprezentuje firmu, vytvára pozitívny dojem o podniku u obchodných partnerov. Cieľom je osvojenie… |
Cieľ aktivity Tréning predstavuje prvý stupienok zdokonaľovania sa obchodníkov, ktorí využívajú vo svojej praxi telefonické dojednávanie… |
Požadavky: základní vzdělání Závěrečná zkouška: rekvalifikační zkouška Certifikát: osvědčení s celostátní platností |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Dobrý obchodník ví, jak vést prodejní jednání a umí se zákazníkem správně mluvit. Úspěšný obchodník nedělá chyby, které vedou ke zbytečně… |
Vybíráte nové zaměstnance do firmy? Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje… |
Cíle kurzu Nejste zrovna „ajťáci“ a sociální sítě vám přijdou zbytečné nebo vás tak trochu děsí? Nechcete neustále komentovat ba ani sledovat, co se na… |
Cíle kurzu Zjistíte, že telefonování nemusí být stresující – naopak, naučíte se, jak zaujmout klienta hned napoprvé a vést rozhovor tak, aby byl… |
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké… |
Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky… |
Obsah kurzu Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Monopolní či dominantní dodavatel často bývá noční můrou nákupčích. Protože si je… |
Obsah kurzu Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Monopolní či dominantní dodavatel často bývá noční můrou nákupčích. Protože si je… |
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto… |
Už víte, kým jste, v čem je firma dobrá a jaká je její přidaná hodnota. Máte už osloveného zákazníka a nyní k němu vyrážíte na obchodní jednání. Na co… |