Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka. Co se… |
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní pracovní pozice, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor… |
Popis kurzu Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Toužíte posunout svoji komunikaci o úroveň výš? Chcete vědět, co se opravdu skrývá za tím, co Vám druzí říkají? Chcete vědět, co Vás prozradí, když… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Cíle kurzu Získáte návody na rozmanité postupy, které využijete k dosažení shody v jednání s druhými. Najdete nové a účinné cesty pro jednání s lidmi… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Obsah kurzu Určeno pro obchodní zástupce, manažery, nákupčí a všechny, kteří komunikují, prodávají nebo vyjednávají převážně po telefonu, emailu nebo… |
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky výrobních a obchodních společností, kteří se zabývají vykazováním údajů pro statistiku vnitrounijního pohybu zboží… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“… |
Kurz je zaměřen na zlepšování vztahů se zákazníky, což je založeno na principu přesného vnímání a napňování jejich potřeb. Účastníci si osvojí… |
Kurz je zaměřen na stanovování příčin negativních postojů zejména výkonných zaměstnanců k organizačním změnám a doporučené postupy jejich překonávání.… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké… |
Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Cíle kurzu Seminář přispěje k vaší větší jistotě při zvládání obtížných situací, které mohou v průběhu vyjednávání nastat. Prostřednictvím tréninku a… |
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky výrobních a obchodních společností, kteří se zabývají vykazováním údajů pro statistiku vnitrounijního pohybu zboží… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cílem je získat znalosti a návyky… |
1) pracovní skupina jako sociální systém,3) schopnosti asertivity a jak je získat, Prezentace jednoduchých technik – jejich ukázka a vysvětlení… |
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy… |
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti, obchodní schůzce, nebo třeba při cestě výtahem tak, abyste zanechali skvělý… |
"Lidé si nebudou pamatovat, co jste řekli, ale budou si pamatovat, jak se u toho cítili." Na vás záleží, jaká bude vaše prezentace. Buďte… |
Chcete-li naplno využít potenciálu vašich nových obchodníků, poskytněte jim nástroje a dovednosti, které potřebují k tomu, aby byly efektivní, a… |
Chcete přijít, vidět a zvítězit jako Julius Caesar? Jděte na to psychologicky Obchody se primárně neuzavírají mezi firmami, ale mezi lidmi. Proto se v… |
Cíle kurzu V komunikaci někdy dojde k neporozumění a ke konfliktu. Existují možnosti, jak se změnou komunikace takovým situacím vyhnout nebo je významně… |
Popis kurzu Komunikace a vyjednávání po telefonuCíle kurzu Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cílem je získat znalosti a návyky… |
Cíle školení: Obsah školení: Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra co říkám, jak to říkám a čím to říkám Empatie - vcítění se do pozice… |
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování dokumentu a jeho uložení první práce s textem vkládání textu z jiných programů či webových stránek základy… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Jak umět prodávat a získat více klientů a zakázek? Daří ve vám v obchodě? Chcete být úspěšným obchodníkem a vyniknout? SMYSL A CÍL Smyslem tohoto… |
Prezentujete své služby, výrobky, firmu nebo sami sebe? Většina vystupujících prezentaci a projev "nějak" zvládne. Připravíme Vás, abyste vynikli. … |
Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni. Podobný kurz na českém trhu dosud není… |
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: … |