Obsah kurzu Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než jsme my sami často vedou k porážce… |
Přemýšleli jste někdy nad tím, čím to je, že s některými lidmi se domluvíme poměrně snadno, zatímco s jinými nám neustále hrozí konflikty a… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Neprodávejte – motivujte zákazníka, aby nakupoval! Nekopírujte poučky – pochopte věci, které v knihách nenajdete. Program vznikl na základě… |
Chcete vědět, jak zhodnotit, ušetřit, vydělat peníze? Investice, finance, bankovní produkty, peněžní fondy, zacházení s penězi, přehled na trhu, růst… |
Obsah kurzu Tento kurz nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklus získáte účast na seminářích: 1. Obchodní… |
Obsah kurzu Určeno pro zaměstnance ministerstev, územně samosprávných celků, nemocnic, pojišťoven, vysokých škol a výzkumných ústavů. Cílem semináře je… |
Cítíte, že vám život už nepřináší tolik radosti? Jste vyčerpaní a nevíte, jak se znovu dostat do stavu, kdy vás život naplňuje? Kurz „Jak nevyhořet a… |
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
AKREDITACE MŠMT Praktická rétorika - kultura projevu a technika řeči, práce s hlasem kurz - s Miroslavem Dvořákem. Jak důležitý je hlas, jakou má… |
Profesionalizace písemného styku Kam dát a nedat čárku? Jak je to s velkými písmeny? Odpovídá Vaše korespondence všem požadavkům současných norem… |
Obsah kurzu Určeno pro: Všechny, kteří se chtějí podívat na rozmanitost lidských povah a projevů a lépe tak pochopit jednání lidí, se kterými přicházejí… |
Obsah kurzu Určeno pro ty, kteří chtějí dosahovat lepších výsledků v každodenním vyjednávání, v soukromém i pracovním životě. Cílem kurzu je porozumět… |
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. … |
„Nemám čas!“ „Nestíhám!“ „Kéž by měl den více hodin!“ Také máte pocit, že je čas spíše vaším nepřítelem než spojencem? Tento jednodenní seminář vás… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
CO JE NOVÉHO V PRAVOPISE A STYLISTICE OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a značky… |
ZVLÁDÁNÍ TRÉMY PŘI VEŘEJNÉM VYSOUPENÍ "Těžko na cvičišti, lehko při prezentaci!" Zábavně, efektivně, bez stresu Tréma - setkáváme se s ní skoro… |
Obsah kurzu Určeno pro celní deklaranty, dovozce a vývozce zboží, pracovníky poradenských firem. Cíl:Seminář je zaměřen na problematiku prokazování a… |
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky realizující dovozy a vývozy zboží příp. celní deklaranty, kteří potřebují získat informace o souvislostech celních… |
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo… |
RÉTORIKA PRO LÍDRY DVOUDENNÍ intenzivní kurz mluveného slova pro manažery a obchodníky Proměňte svůj hlas v nástroj vašeho úspěchu. Stane se z vás… |
Certifikovaný rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti, obchodní schůzce, nebo třeba při cestě výtahem tak, abyste zanechali skvělý… |
URČENO obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům PŘÍNOS zlepšení komunikačních dovedností a umění efektivně vést telefonické hovory … |
Obsah kurzu „Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší… |
Obsah kurzu Určeno pro: Obchodníky, obchodně – technické zástupce, obchodní reprezentanty a další zájemce, kteří jsou zodpovědní rozvíjení obchodní… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Umíte se dostatečně prosadit, přesvědčit o svých kvalitách? Nepokulhává vaše sebeprezenatce za vašimi schopnostmi - nebrzdí vaši kariéru? Mnohdy… |
1. SEBEPREZENTACE - jak se umět prodat Absolventi kurzu: zdokonalí se v technikách sebeprezentace dozví se, jak přesvědčit o svých kvalitách… |
Obsah kurzu Moto kurzu: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než je ta naše, často vedou k porážce… |
Obsah kurzu Určeno pro: Obchodníky, obchodně – technické zástupce, obchodní reprezentanty atd., kteří jsou zodpovědní za rozvoj obchodní spolupráce se… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |
Pokračující kurz pro ty, kteří se chtějí v péči o oči posunout dál. Náplní kurzu je intenzivní výuka rozšiřujících očních cviků a technik, které… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
® INDIVIDUÁLNÍ VÝUKA, TRÉNINK A KONZULTACE Individuální výuka, poradenství a konzultace jsou nejefektivnější formou práce lektora s… |
3 MODULOVÝ TRÉNINK PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY Jak vám mohu pomocííí? Tak tohle jistě… |
Obsah kurzu Chtěli byste lépe rozumět lidem kolem sebe a efektivněji je ovlivňovat? Osobnostní typologie MBTI vám umožní porozumět tomu, jak různí lidé… |
Obsah kurzu Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností… |
Efektivně pracovat neznamená dělat víc. Znamená to dělat správné věci. V práci je vždycky víc úkolů než času. Školení je určeno pro všechny, kdo se… |