Specifika vyjednávání s velkými zákazníky a vyjednávání o ceně

Základní info

Obsah kurzu

Pro koho:

Obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, prodejce a vyjednavače, kteří vyjednávají nebo chtějí vyjednávat s velkými tuzemskými i mezinárodními společnostmi a pro ty, kteří potřebují vyjednávat o ceně.

Cíle:

  • Naučit se zvládat strategii a techniku vyjednávání s výrazně většími zákazníky.
  • Naučit se pragmaticky a věcně stanovit své vyjednávací cíle, zhodnotit své šance na úspěch a důvěřovat si.
  • Zvládnout kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně.
  • Naučit se účinně čelit tlaku na snižování ceny a pracovat s cenou systematicky.

Specifika vyjednávání s velkými zákazníky a vyjednávání o ceně

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a sedm ? Součet zapište číslicemi.