Úvod
Běžně sdílený názor týkající se úspěšného prodeje je, že: "Dobré výsledky v prodeji přímo souvisí s dovednostmi obchodníka". Poněkud odlišný názor tvrdí, že: "Úspěch při prodeji souvisí s tím, jakým způsobem se zákazník rozhoduje". Dokázat myslet a cítit se jako zákazník a zaměřit se na jeho starosti a zájmy je podstatou efektivního a úspěšného prodeje.
Cíle
Konkrétně budete schopni
Rozpoznat u zákazníků jejich potřeby a navázat s nimi perspektivní obchodní vztah, zejména: identifikovat jejich emocionální potřeby, najít řešení, které bude s těmito potřebami v souladu, správně vyhodnotit každou fázi obchodního jednání. Hlouběji poznat zákazníka a získat informace jak z jeho slov, tak i jeho chování, empaticky vnímat jeho profesionální i osobní potřeby, prezentovat mu pozitivně sebe i svoji nabídku. Odhalit příčiny zákazníkových námitek, zvládnout zákazníkovy námitky a zodpovědět jeho otázky, dovést zákazníka k uzavření dohody.
Přidaná hodnota
Koncept prodejních dovedností, který je uveden v e-learningových modulech, přináší zcela jiný pohled na kvalifikační výbavu obchodníků. Cílem není jen se naučit další nové prodejní techniky, ale především upřít pozornost na uvažování a rozhodování klienta. Dochází k zásadní změně při analýze potřeb zákazníka a jejich maximálním naplnění. Prodejce není postaven do role toho, kdo urputně přesvědčuje ke koupi, ale naopak se stává partnerem zákazníka, který přesně chápe složitost jeho situace a komplexnost potřeb. Zkušenosti ukazují, že při tomto prodejním postupu je úspěšnost prodeje nezvykle vysoká.
Cílová skupina
Všichni obchodníci s praktickou zkušeností z prodeje.
Délka
Cca 150 minut
Dostupné jazyky
Čeština, angličtina.
Prodejní dovednosti - e-learningový balíček
ONLINE
česky