Marketing a harmonie - tvorba silné značky

workshop

Základní info

Tvorba a spolutvorba značky

Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management

Osvojíte si roli zadavatele reklamy - sledování a analýza procesů při tvorbě reklamy

Úspory nákladů na marketing bez seškrtání rozpočtu

Obsah:

Značka je to, co rozhoduje u zákazníka v okamžiku nákupu. Krizovému scénáři v oblasti marketingu lze ve firmě zabránit - než seškrtat výdaje na reklamu se více vyplatí nastavit firemní procesy. Víte, jak vytvořit silnou značku, která uspěje v tvrdém konkurenčním boji?

  • Tvorba marketingové strategie a komunikační strategie: co vše musí obsahovat z pohledu praxe
  • Integrální marketingová komunikace značky
  • Tvorba silné značky krok za krokem
  • Věrnost zákazníka jako vrchol CRM
  • Tajemství image značky - jak dosáhnout unikátní komunikace
  • Co to je tzv. klientský brief — odrazový můstek pro výsledný efekt kampaně zpracované reklamní agenturou
  • Proč si ujasnit do detailů zadání dříve než realizujete reklamní kampaň - výhody písemného zadání ve formě briefu
  • “Čas jsou peníze” - jak hlídat dodržování termínů - návaznost na projektové řízení
  • Efektivní spolupráce s reklamní agenturou — vyjednávání o ceně, agenturní provize, prezentace reklamních kampaní a jejich schvalování

Cíle a přínosy:

  • Osvojíte si principy tvorby silných značek a dokážete svou značku na trhu odlišit od konkurence
  • Pochopíte, jak dosáhnout spokojenost zákazníka a budete analyzovat její příčiny
  • Poznáte, jak zabránit neefektivním stereotypům v oblasti plánování medií - jak přesně zasáhnout svou cílovou skupinu
  • Naučíte se, podle jakých kritérií vybírat dodavatele reklamních služeb
  • Naučíte se vytěžit maximum z rozpočtu na reklamu - budete přísně sledovat a kontrolovat náklady
  • Výsledkem bude kreativní marketing, který funguje i prodejně!

Cílová skupina:

  • Zadáno pro klienty a pro všechny, kdo tvoří reklamní kampaně a budují značky , kdo spolupracují s reklamními a komunikačními agenturami - kdo sami vytváří a kontrolují reklamní kampaně

Metody a techniky:

  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná diskuse účastníků

Časová náročnost: 1 den, tedy 8 hodin workshopu

Cena akce: 5.000 Kč plus DPH na jednu osobu *

* Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
Celodenní akce přímo v prostorách klienta - nebo na přání v našem školícím centru
Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Marketing a harmonie - tvorba silné značky

Vybraný termín:

 Praha

Cena
5 000 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.