Základní info
PŘÍNOS:
* osvojení si základů péče o zákazníka
* zvládnutí asertivních technik v komunikaci se zákazníky
* získání větší jistoty a přesvědčivosti při řešení problémů a reklamací
* zvládnutí argumentačních technik, slovní zásoby a frazeologie
* možnost kombinace s e-learningem.
SKUPINA:
malé skupinky (max. 8-10 účastníků v kurzu)
PRO KOHO:
mírně pokročilí - pokročilí
JAZYK:
angličtina - (firemním klientům nabízíme i variantu "na klíč" v češtině)
ROZSAH:
dva výukové dny (celkem 16 hodin)
DETAILY:
Kurz je originální kombinací jazykového a manažerského tréninku. Je vhodný pro všechny, kdo komunikují se zákazníky, kolegy a obchodními partnery v angličtině. Jeho obsah je upraven tak, aby byl přínosem jak pro méně zdatné angličtináře tak pro velmi pokročilé.
OBSAH
o základy péče o zákazníka
o formální a neformální komunikace
o aktivní naslouchání
o řešení konfliktů, reklamací a stížností
o asertivita
o modelové situace a hry
o nejběžněji používané fráze a obraty
o efektivní komunikace a argumentace