Cílem každého dobrého obchodníka je uzavřít obchod. Tento kurz Vás provede jednotlivými kroky, které vedou k uzavření obchodu. Kurz je zaměřen na komplexní spektrum obchodních dovedností, od základů psychologie a typologie zákazníka přes prodejní cyklus až po specifika komunikace v obchodní sféře. Na kurzu nezískáte pouze teoretické dovednosti, ale především nástroje k využití nově nabytých dovedností do Vaší obchodní praxe.
Pro koho je kurz určen?
- obchodní zástupci a manažeři
- pracovníci klientských center
- obchodníkům a manažerům, kteří mají na starosti budování a řízení vztahu se zákazníky
- všem, kteří si chtějí osvojit účinné metody a techniky pro získání a udržení svých zákazníků
Co Vám kurz přinese:
- získáte sebevědomí a profesionalitu v prodeji s ohledem na vlastní komunikační styl
- naučíte se jak pracovat se sebemotivací obchodníka
- seznámíte se se specifiky práce s klíčovými zákazníky s cílem dlouhodobě udržet jejich spokojenost a zájem
- připraví Vás na efektivní zvládání krizových a konfliktních situací nejen v obchodní činnosti
- naučíte se efektivně využívat případných zákazníkových stížností ve svůj prospěch
- díky ostatním účastníkům z různých oborů získáte nový pohled a zkušenosti v obchodní činnosti
Obsah programu:
1. den
- psychologie & typologie zákazníka
- specifikum komunikace se zákazníkem
- prodejní cyklus
- koučování příležitostí a schopností
- „Proces, nebo cíl?“ – typy obchodních přístupů
- příprava na obchodní jednání
2. den
- možnosti a rizika ovlivnění klienta
- význam a specifika klíčových zákazníků
- hledající vs. nehledající zákazník a jak jej oslovit
- kupní signály – verbální a neverbální projevy zájmu
- analýza potřeb klienta – kladení otázek
Metodika výuky
- krátké teoretické bloky
- intenzivní zaměření na praktickou stránku problematiky
- případové studie
- řízená diskuze
- výměna zkušeností
Účastníci se budou učit především sami od sebe – budou si nacházet vlastní, pro ně optimální řešení – nebudou jim nabízena jednoduchá, ale nefungující řešení. Během programu se budou řešit především praktické problémy, s nimiž se účastníci sami setkávají ve své praxi.
Kontaktní osoba:
Markéta Havelková
tel: 326 999 151
fax: 326 999 150
E-mail: mhavelkova@cmc.cz
Obchodní dovednosti
Středočeský kraj Čelákovice
česky