OTEVŘENÝ TRÉNINK AKTIVNÍ TELEMARKETING

kurz

Základní info

Popis tréninku

Tento trénink je určen pro ty z vás, kteří chtějí a potřebují správně zacházet s telefonem. Základní myšlenka a cíl tréninku je  – musím jednat se všemi zainteresovanými lidmi osobně. Dvoudenní trénink poskytne každému účastníkovi odpovědi na to, kde najít seznamy, komu telefonovat, jak zahájit telefonický rozhovor, jak vést a ukončit telefonický rozhovor, jak zvládat nejčastější námitky do telefonu a jak překonat brzdící obavy, postoje a návyky právě při telefonování.

Účastník po tréninku bude zvládat tyto dovednosti:

  • Ví, kde najít nové potenciální klienty
  • Používá scénáře dle cílových skupin s důrazem na přínos klienta
  • Naslouchá a asertivně reaguje na námitky klienta vedoucí k navázání vztahu
  • Reviduje své postoje a otevřeně pojmenovává své postoje a pocity

Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:

  • Úspora času při přípravě telefonu
  • Vyšší efektivita telefonického rozhovoru
  • Schopnost zaujmout do telefonu
  • Sjednání …. schůzek denně z ….. telefonátů
  • Zvládání námitek a dosahování  … % úspěšnosti sjednání schůzek

Většina času na tréninku je věnována procvičování ve dvou skupinkách po šesti účastnících, které povedou dva zkušení trenéři Darina Doškářová a Jaromír Pasker. Dělením do skupinek získáte více pohody a dostatek času minimálně čtyřikrát si vyzkoušet vlastní vystoupení. Můžete očekávat neformální přístup, příjemnou atmosféru, humor a nadhled.

Takže ….. každý kontakt je příležitost.

Počet účastníků: maximální velikost skupiny je 12 osob, minimální počet účastníků pro realizaci tréninku je 7 osob.

OTEVŘENÝ TRÉNINK AKTIVNÍ TELEMARKETING

Vybraný termín:

 Moravskoslezský kraj

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.