Komunikační a prezentační dovednosti

Všechny kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 251300 - chcete vidět všech 74361 kurzů zaregistrujte se
Účastnili jste se kurzu RÉTORIKA a rádi byste na získaných základech dále stavěli? Máte zvládnutou teorii, ale potřebujete více praxe? Pracujete na…
Zprostředkováváme studijní pobyty v naší partnerské jazykové škole v Bournemouth. Zprostředkování studijního pobytu zahrnuje poradenskou službu a…
Co vás čeká: V průběhu workshopu se dozvíte, jak je důležitá rovnováha mezi pracovním a soukromým životem. Naučíme vás asertivně reagovat na stresové…
Co vás čeká V průběhu tohoto workshopu se budeme věnovat vám. Vašim konkrétním situacím a spolu s našimi profesionálními kouči hledat možnosti…
Popis kurzu Účastníci tréninku budou schopni školit a vzdělávat se v rámci celoživotního vzdělávání. Umět sestavit a prezentovat vzdělávací obsah…
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a…
Novela zákoníku práce připravovaná v roce 2023 zásadním způsobem mění práva a povinnosti zaměstnavatelů. Nová pravidla se týkají nejen např. práce…
Popis kurzu Seznamte se s hlavními specifiky čínské kultury a poznejte její odlišnosti vůči té české kultuře.   V nadnárodních firmách spolu často…
Description Everything you need to know about German and Austrian culture. German economy is and always will be particularly crucial for us Europeans…
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se…
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli…
Critical Facilitation Skills for Leaders Students will learn how to develop and apply facilitation techniques to support their team at every stage of…
Developing Successful Interpersonal Skills This course will prepare students for the collaborative situations inherent in every facet of business,…
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a…
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit  základy telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků…
? Místo: Praha ? Datum: 26. 8. 2025 (8 hodin) ? Lektor: Barbora Smijová   HR není jen o náboru, tabulkách a směrnicích. Je to práce s lidmi, která…
? Místo: Praha ? Datum: 28. 8. 2025(6 hodin) ? Lektor: Blanka Pracná    Tento kurz je prakticky zaměřený a je určený pro vedoucí pracovníky a týmy…
Chcete metodu facilitace poznat opravdu do hloubky? Projděte naším půlročním výcvikem a získejte všechny potřebné kompetence pro roli úspěšného…
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
TRÉNINK PAMĚTI Stává se Vám,že si nemůžete vybavit jméno obchodního partnera nebo jméno zapomenete už ve chvíli, kdy se Vám partner představuje…
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut?    …
Cíle kurzu Reagujte adekvátně na situace vyvolané konfliktními zaměstnanci; nenechte se strhnout manipulací a emocemi. Osvojíte si konkrétní reakce na…
Cíle kurzu Na tomto semináři: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, …
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla? Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a…
Potřebujete se zdokonalit v mluveném projevu před lidmi nebo se naučit prezentovat tak, aby vás ostatní poslouchali? V prakticky zaměřeném kurzu si…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří jednají se zákazníky a kolegy. Cílem kurzu je naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří jednají se zákazníky a kolegy. Cílem kurzu je naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli…
Máte pobočky a na nich lidi? Nemáte možnost se s lidmi na pobočkách vidět a přitom je vhodné, aby byli odpovědní měli stále nasazení. Zajímá vás…
Potkali jste se situací, kdy slyšíte otázku a nerozumíte jí? Nebo jste položili otázku a nemáte korektní odpověď? Stává se Vám, že se k Vám…
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou…
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování dokumentu a jeho uložení první práce s textem vkládání textu z jiných programů či webových stránek základy…
Kurz se zaměřuje na řešení konfliktních situací, s nimiž se účastníci mohou každodenně setkat. Posluchači si osvojí techniky, které jim pomohou…
Kurz se zaměřuje na objasnění principů komunikace v krizové situaci s cílem zabránit poškození dobrého jména firmy. Co se naučíte? Hlavní zásady krizové…
Krátký popis: V tomto modulu se naučíte cíleně připravovat a uskutečňovat porady, týmová zasedání a Workshopy a také zaznamenávat jejich výsledky…
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a…
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a…
Účastníci v tomto programu porozumí tomu, že každý má svého interního zákazníka. Naučí se, jak mu vycházet vstříc a jak s ním jednat ku prospěchu celé…
Popis tréninku Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance procházející vyšším stresovým zatížením v komunikaci, coby běžnou součástí denní práce…
Popis tréninku Trénink je určen pro pracovníky call center a přepážkové pracovníky, kteří komunikují a vytvářejí momenty pravdy během telefonické nebo…
Cílem kurzu je pomoci zájemcům s orientací v určitých zákonitostech fungování týmů a seznámí je se zásadními principy i při prožívání složitějších…
Cílem kurzu je pojmenovat základní příčiny stresu a krizových situací a naučit se definovat a vysvětlit základní techniky zvládání krizových situací.…
Dvojdenný kurz určený pre všetkých, ktorí akýmkoľvek spôsobom reprezentujú spoločnosť a potrebujú si vybudovať profesionálny imidž a prirodzene si…
Dvojdenný tréning určený primárne pre pracovníkov zákazníckych centier, pracovníkov oddelení Telesales, Telemarketing, zástupcov spoločností…
Název: Úspěšná prezentace Krátký popis: V tomto modulu se naučíte vytvářet prezentace a informovat, motivovat a přesvědčovat jimy své spolupracovníky. …
Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního…
 KURZ ANGLIČTINY PRO PRÁVNÍKY - 2 týdny: Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže…