Účastnili jste se kurzu RÉTORIKA a rádi byste na získaných základech dále stavěli? Máte zvládnutou teorii, ale potřebujete více praxe? Pracujete na… |
Zprostředkováváme studijní pobyty v naší partnerské jazykové škole v Bournemouth. Zprostředkování studijního pobytu zahrnuje poradenskou službu a… |
Co vás čeká: V průběhu workshopu se dozvíte, jak je důležitá rovnováha mezi pracovním a soukromým životem. Naučíme vás asertivně reagovat na stresové… |
Co vás čeká V průběhu tohoto workshopu se budeme věnovat vám. Vašim konkrétním situacím a spolu s našimi profesionálními kouči hledat možnosti… |
Popis kurzu Účastníci tréninku budou schopni školit a vzdělávat se v rámci celoživotního vzdělávání. Umět sestavit a prezentovat vzdělávací obsah… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a… |
Novela zákoníku práce připravovaná v roce 2023 zásadním způsobem mění práva a povinnosti zaměstnavatelů. Nová pravidla se týkají nejen např. práce… |
Popis kurzu Seznamte se s hlavními specifiky čínské kultury a poznejte její odlišnosti vůči té české kultuře. V nadnárodních firmách spolu často… |
Description Everything you need to know about German and Austrian culture. German economy is and always will be particularly crucial for us Europeans… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
Critical Facilitation Skills for Leaders Students will learn how to develop and apply facilitation techniques to support their team at every stage of… |
Developing Successful Interpersonal Skills This course will prepare students for the collaborative situations inherent in every facet of business,… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit základy telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků… |
? Místo: Praha ? Datum: 26. 8. 2025 (8 hodin) ? Lektor: Barbora Smijová HR není jen o náboru, tabulkách a směrnicích. Je to práce s lidmi, která… |
? Místo: Praha ? Datum: 28. 8. 2025(6 hodin) ? Lektor: Blanka Pracná Tento kurz je prakticky zaměřený a je určený pro vedoucí pracovníky a týmy… |
Chcete metodu facilitace poznat opravdu do hloubky? Projděte naším půlročním výcvikem a získejte všechny potřebné kompetence pro roli úspěšného… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
TRÉNINK PAMĚTI Stává se Vám,že si nemůžete vybavit jméno obchodního partnera nebo jméno zapomenete už ve chvíli, kdy se Vám partner představuje… |
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut? … |
Cíle kurzu Reagujte adekvátně na situace vyvolané konfliktními zaměstnanci; nenechte se strhnout manipulací a emocemi. Osvojíte si konkrétní reakce na… |
Cíle kurzu Na tomto semináři: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, … |
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla? Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a… |
Potřebujete se zdokonalit v mluveném projevu před lidmi nebo se naučit prezentovat tak, aby vás ostatní poslouchali? V prakticky zaměřeném kurzu si… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří jednají se zákazníky a kolegy. Cílem kurzu je naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří jednají se zákazníky a kolegy. Cílem kurzu je naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli… |
Máte pobočky a na nich lidi? Nemáte možnost se s lidmi na pobočkách vidět a přitom je vhodné, aby byli odpovědní měli stále nasazení. Zajímá vás… |
Potkali jste se situací, kdy slyšíte otázku a nerozumíte jí? Nebo jste položili otázku a nemáte korektní odpověď? Stává se Vám, že se k Vám… |
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou… |
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování dokumentu a jeho uložení první práce s textem vkládání textu z jiných programů či webových stránek základy… |
Kurz se zaměřuje na řešení konfliktních situací, s nimiž se účastníci mohou každodenně setkat. Posluchači si osvojí techniky, které jim pomohou… |
Kurz se zaměřuje na objasnění principů komunikace v krizové situaci s cílem zabránit poškození dobrého jména firmy. Co se naučíte? Hlavní zásady krizové… |
Krátký popis: V tomto modulu se naučíte cíleně připravovat a uskutečňovat porady, týmová zasedání a Workshopy a také zaznamenávat jejich výsledky… |
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
Účastníci v tomto programu porozumí tomu, že každý má svého interního zákazníka. Naučí se, jak mu vycházet vstříc a jak s ním jednat ku prospěchu celé… |
Popis tréninku Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance procházející vyšším stresovým zatížením v komunikaci, coby běžnou součástí denní práce… |
Popis tréninku Trénink je určen pro pracovníky call center a přepážkové pracovníky, kteří komunikují a vytvářejí momenty pravdy během telefonické nebo… |
Cílem kurzu je pomoci zájemcům s orientací v určitých zákonitostech fungování týmů a seznámí je se zásadními principy i při prožívání složitějších… |
Cílem kurzu je pojmenovat základní příčiny stresu a krizových situací a naučit se definovat a vysvětlit základní techniky zvládání krizových situací.… |
Dvojdenný kurz určený pre všetkých, ktorí akýmkoľvek spôsobom reprezentujú spoločnosť a potrebujú si vybudovať profesionálny imidž a prirodzene si… |
Dvojdenný tréning určený primárne pre pracovníkov zákazníckych centier, pracovníkov oddelení Telesales, Telemarketing, zástupcov spoločností… |
Název: Úspěšná prezentace Krátký popis: V tomto modulu se naučíte vytvářet prezentace a informovat, motivovat a přesvědčovat jimy své spolupracovníky. … |
Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního… |
KURZ ANGLIČTINY PRO PRÁVNÍKY - 2 týdny: Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže… |