Vaše schopnost jednat s negativními lidmi bude mít větší vliv na Váš celkový úspěch a štěstí než jakákoli jiná dovednost, kterou můžete rozvíjet. Je… |
Popis kurzu Cílem tréninku je osvojit si dovednosti potřebné pro komunikaci a spolupráci v multikulturním pracovním prostředí. Dosáhnout vzájemného… |
Popis kurzu Cílem tréninku je osvojit si dovednosti potřebné pro komunikaci a spolupráci v multikulturním pracovním prostředí. Dosáhnout vzájemného… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné… |
Individuální příprava řečníků Většina vystupujících prezentaci a projev nějak zvládne. Připravíme Vás, abyste vynikli. Proč se máte nechat vést… |
POD ZÁŠTÍTOU JAPONSKÉHO VELVYSLANECTVÍ V RÁMCI OFICIÁLNÍHO PROJEKTU ROKU MEZILIDSKÝCH VZTAHŮ MEZI EVROPSKOU UNIÍ A JAPONSKEM POŘÁDÁME Netradiční a… |
Výborná úroveň rétoriky vám umožní úspěšnou sebeprezentaci Rétorika je nedílnou součástí lidské existence, kultury a komunikace. Prakticky ji využíváme… |
Zákaznická zkušenost je rozhodující faktor úspěchu každé firmy. Tento praktický trénink vám pomůže zvládnout i ty nejnáročnější zákaznické interakce s… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cílem je získat znalosti a návyky… |
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je naučit se důležité zásady, principy rétoriky a jak lépe pracovat s vlastním mluveným projevem. Zdokonalíte… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je naučit se důležité zásady, principy rétoriky a jak lépe pracovat s vlastním mluveným projevem. Zdokonalíte… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT Kdo umí dobře mluvit, vítězí! Řečnické schopnosti umožňují člověku vyjádřit potřebné, řídit komunikaci, přesvědčit druhou osobu… |
AKREDITACE MŠMT Praktická rétorika - kultura projevu a technika řeči, práce s hlasem kurz - s Miroslavem Dvořákem. Jak důležitý je hlas, jakou má… |
Improvizace aplikovaná do manažerské praxe je dnes nepostradatelnou dovedností, která podporuje komunikační a prezentační dovednosti, inovativní a… |
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je naučit se lépe pracovat s emocemi při prezentaci. Na praktických cvičeních si natrénujete, jak lépe pracovat… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je naučit se lépe pracovat s emocemi při prezentaci. Na praktických cvičeních si natrénujete, jak lépe pracovat… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozice marketingového manažera, account manažera… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
ÚVOD Program je určen pro všechny pozice vyžadující psaní tvůrčích textů v rámci interní či externí komunikace, redaktorům firemních periodik, vedoucím… |
Profesionalizace písemného styku Kam dát a nedat čárku? Jak je to s velkými písmeny? Odpovídá Vaše korespondence všem požadavkům současných norem… |
Trénink "Budování Důvěry se Zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Komunikujeme neustále. Někdy to jde lehce a jindy drhne, záleží, v jaké interakci a s kým se nacházíme. Cílem tohoto semináře je se naučit fígle, jak… |
„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat… |
Popis kurzu Cílem našeho tréninku je otevřít vám dveře do světa úspěšných prezentací, kde se naučíte nejen ovládnout umění vystupování, ale také… |
Popis kurzu Cílem našeho tréninku je otevřít vám dveře do světa úspěšných prezentací, kde se naučíte nejen ovládnout umění vystupování, ale také… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
CO JE NOVÉHO V PRAVOPISE A STYLISTICE OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a značky… |
Pracujete v reklamě nebo v marketingu? Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a… |
Rozpoznejte, zda je před Vámi pravdomluvný člověk, anebo máte co do činění s rafinovaným lhářem Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi… |
Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje… |
Popis kurzu V rámci tréninku budete schopni školit a vzdělávat se v rámci celoživotního vzdělávání. Umět sestavit obsah, časový harmonogram a… |
Popis kurzu V rámci tréninku budete schopni školit a vzdělávat se v rámci celoživotního vzdělávání. Umět sestavit obsah, časový harmonogram a… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm… |
ZVLÁDÁNÍ TRÉMY PŘI VEŘEJNÉM VYSOUPENÍ "Těžko na cvičišti, lehko při prezentaci!" Zábavně, efektivně, bez stresu Tréma - setkáváme se s ní skoro… |
Jak zvládat vystoupení v médiích a krizovou komunikaci ? Připravte se na vystoupení dříve, než Vás novináři překvapí ! Zásady komunikace s médii, … |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a… |
Popis kurzu Cílem tréninku je získat přehled o nástrojích a možnostech využití interní komunikace. Získáte praktické postupy, jak řešit různé krizové… |
Popis kurzu Cílem tréninku je získat přehled o nástrojích a možnostech využití interní komunikace. Získáte praktické postupy, jak řešit různé krizové… |