Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je pochopit podstatu vyjednávání při různých situacích, umět uplatnit přípravu i vyjednávací postupy a objevit… |
Při prezentování je důležité říci to nejpodstatnější jasnou a stručnou formou v co nejkratším čase. Prezentace, které jsou posluchačům příjemné, jsou… |
Při prezentování je důležité říci to nejpodstatnější jasnou a stručnou formou v co nejkratším čase. Prezentace, které jsou posluchačům příjemné, jsou… |
Popis kurzu Jak efektivně spolupracovat s indickým týmem a vyhnout se zbytečným konfliktům a nedorozuměním. Komunikace s Indy není vždy jednoduchá… |
Description How to work effectively with the Indian team and avoid unnecessary conflicts and misunderstandings. Communicating with Indians is not always… |
Jak vypadá výcvik koučování, který není jen o technikách, ale o přítomnosti, zvědavosti a skutečné změně? Přijďte si to zažít na vlastní kůži. V… |
Jak vypadá výcvik koučování, který není jen o technikách, ale o přítomnosti, zvědavosti a skutečné změně? Přijďte si to zažít na vlastní kůži. V… |
O akci Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními… |
O akci Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen nejen pro vedoucí pracovníky, ale pro všechny, kdož jsou ve svém zaměstnání nuceni prezentovat výsledky své… |
Cíle kurzu - Vyzkoušíte si 6 praktických simulací vyjednávání a dostanete zpětnou vazbu od předního evropského vyjednavače. - Uvidíte 9 krátkých filmů… |
Cíle kurzu Umět vybírat správné lidi a dobře je nastartovat tak, aby již v průběhu zkušební doby bylo jasné, zdali je nováček pro danou pozici vhodný… |
Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento… |
Kurz je určen manažerům, budoucím manažerům, vedoucím týmů, koordinátorům, specialistům i supervizorům. Za pomoci různých aktivit při řešení vašich… |
Communicating Across Your Organization In this course, students will learn to build trust and commitment, motivating others through respectful and… |
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit komunikační nástroje a jejich využití v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest, mimiky, řeči… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
Webinář se zaměří na: Základní zásady komunikace – axiomy, verbální vs neverbální komunikace. Dovednosti efektivní komunikace Mapa asertivity… |
Webinář se zaměří na komunikace a její úskalí: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P… |
Zvládněte i vyhrocené situace s klidem Pokud chcete umět zachovat klid ve vypjatých situacích a reagovat maximálně racionálně ale zároveň jasně… |
Naučte lidi v týmu samostatnosti Workshop je určen pro senior a junior manažery středního managementu, skupiny talentů ve společnostech, vedoucí… |
? Místo: Praha ? Datum: 17. 7. 2025 (6 hodin) ? Lektor: Jana Přibylová Úspěch v obchodě nestojí jen na produktu, ale na vztahu se zákazníkem… |
? Místo: Praha ? Datum: 23. 7. 2025 (8 hodin) ? Lektor: Šimon Schusser Každá generace přináší do pracovního prostředí jiný pohled, styl i… |
Chcete zjistit, jaké jsou vaše zkušenosti a kompetence ve facilitaci? Během online webináře vám pomůžeme rozpoznat vaše facilitační silné stránky i… |
Na webináři zažijete praktickou ukázku facilitace a sami si vyzkoušíte, jak vést komunikaci ve skupině efektivněji. Chcete zjistit, jaké jsou vaše… |
WORKSHOP PRO POKROČILÉ „Zaujal mě váš originální inzerát!“ slyšeli jsme už mnohokrát od šikovných nováčků, které jsme přijali k nám nebo k našim… |
Chcete doopravdy porozumět lidem a ještě více proniknout do toho, jak je úspěšně a s lehkostí vést? A máte odvahu s tím začít u sebe? Pak je tenhle… |
Komu je školení určeno • interním auditorům… |
Komu je školení určeno všem pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora v organizaci… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Anotace Kurz se praktickou formou zaměřuje na objasnění tématu komunikace s cílovou skupinou osob s demencí. Věnuje se tématům, která jsou nezbytná… |
Anotace Kurz se zaměřuje na význam spirituality a spirituální péče v multidisciplinárním prostředí zdravotní a sociální péče, se zvláštním důrazem na… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
KDO UMÍ MLUVIT, VÍTĚZÍ! Umíte dobře mluvit a vystupovat? Chcete působit přirozeně, jistě a přesvědčivě? Je Váš hlas dostatečně znělý, energický… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při… |
Základní kurz pro interní lektory firem a podniků i externí lektory (na volné noze). Kurz jsme připravili v blended formě kombinující praktické… |
Kurz „Osobný rozvoj a sebapoznanie“ je navrhnutý pre tých, ktorí chcú lepšie porozumieť sami sebe, identifikovať svoje silné a slabé stránky a… |
Kurz je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, má rozsah 61 hodin teoretické výuky. Absolvent kurzu bude umět komunikovat v… |
Cíle kurzu Skrz krk prochází dech – tedy život do našeho těla. Skrz hlasivky pak dech odchází a vytváří zvuk. I proto je dobré vědět, jak a proč… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak improvizovat, když je to potřeba, a jak elegantně reagovat i ve chvílích, kdy si nejste jistí – bez ztráty důvěryhodnosti… |
Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli… |
Ve světě nedostanete to, co si spravedlivě zasloužíte, ale pouze to, co si sami vyjednáte! Víte, co chcete, a cílevědomě si za tím jdete. Ale i ostatní… |
Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat smysluplné záměry a cíle. Pouze tak můžeme vytvářet hodnotu, dosahovat výsledky a… |
Náročné a konfliktní situace z praxe účastníků - inventář náročných situací - modelové příklady Asertivní komunikace - agresivita, manipulace… |
Každý z nás je jiný, a to je dobře, pokud rozdílům mezi námi rozumíme, respektujeme je a umíme je při spolupráci s ostatními využít. V opačném případě… |
Obsah kurzu Jediná jistota v našem životě je změna. Přesto jsou změny pro mnohé velkým strašákem. Společně se podíváme na to, proč tomu tak je a jak… |
Obsah kurzu Jediná jistota v našem životě je změna. Přesto jsou změny pro mnohé velkým strašákem. Společně se podíváme na to, proč tomu tak je a jak… |