TRÉNINK PAMĚTI Stává se Vám,že si nemůžete vybavit jméno obchodního partnera nebo jméno zapomenete už ve chvíli, kdy se Vám partner představuje… |
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut? … |
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních pilířů úspěchu mistra. Máte nějaké komunikační zlozvyky? Musíte často sdělovat nepopulární opatření… |
Nechcete být v oblasti personalistiky pouze v servisní roli? Zažíváte situace, kdy víte, co by se ve firmě mělo změnit, nastavit, zajistit, ale vaše… |
Cíle kurzu Natrénujete techniky, které vám pomohou k rychlejšímu přečtení a hlavně pochopení i dlouhých textů. Již v průběhu semináře zjistíte, jaké… |
Cíle kurzu Zažijete intenzivní trénink zaměřený na Vaši praxi Budete trénovat v bezpečném prostředí s důrazem na užitečnou zpětnou vazbu Zjistíte jak… |
Chcete zvýšit zapojení lidí, vést je k větší samostatnosti, odpovědnosti a týmové spolupráci? Potřebujete zlepšit atmosféru, komunikaci a vztahy… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny pracovníky, kteří se zabývají náborem zaměstnanců. Cíl: Zlepšit a sjednotit náborový proces Zvýšit úspěšnost výběrových… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny pracovníky, kteří se zabývají náborem zaměstnanců. Cíl: Zlepšit a sjednotit náborový proces Zvýšit úspěšnost výběrových… |
Říká se, že povinnost si stoupnout před lidi a něco jim přednést vyvolává v lidech větší strach, než je strach ze smrti. Máte to také tak? A přitom… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
Cílová skupina Kurz je určen všem, kdo chtějí lépe porozumět svým komunikačním stereotypům, zvýšit efektivitu své komunikace a naučit se lépe bránit… |
Cílová skupina Manažeři, vedoucí týmů, veřejně vystupující odborníci, školitelé, lektoři, učitelé, prodejci, tiskoví mluvčí, moderátoři, PR… |
Cieľ kurzu: Identifikovať a korigovť svoje reakcie v stresových situáciach. Rozvinúť schpnosti pracovníkov potrebné k zvládaniu stresu a stresových… |
Cieľ kurzu: Predstaviť komunikačný štýl k vytvoreniu otvorenejších vzťahov s ostatnými, zdokonaliť a rozvinúť schopnosti k synergii – spolupráci… |
Cíl: Získat znalosti i dovednosti v efektivní komunikaci. Bez komunikace to nejde - jak být tedy v komunikaci pohotový a mít rychlé odpovědi? Tipy a… |
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma… |
Prezentace dle cílové skupiny Mediální podpora a podklady Argumentační techniky Efektivní ukončení prezentace |
Asertivita se stala moderním zaklínadlem. Jednat "asertivně" může být vnímáno jako agresivní chování či naopak jako velmi dobrá pomoc v komunikačně… |
Účastníci kurzu si osvojí vhodné způsoby komunikace v období permanentních změn. Dozví se, jak je důležité, aby byla firma připravená na změny a také… |
Sociální kompetence je vedle odborných znalostí a znalostí metod klíčovou kvalifikací úspěšné spolupráce s externími klienty stejně jako i s kolegy… |
Cílem programu je rozvinout dovednosti účastníků profesionálně vyjednávat. Absolvování intenzivního vzdělávacího programu účastníkům umožní: • Osvojit… |
(max. osm osob) v domácím prostředí, po dvě soboty za sebou jdoucí, vždy od 10 - 16 hodin |
Co získáte: Mapu svých zdrojů, silných stránek, schopností a způsobů jejich využití. Identifikování osobního „Taxisu“ – tj. místa, kde se točím… |
Co získáte: Mapu svých zdrojů, silných stránek, schopností a způsobů jejich využití. Identifikování osobního „Taxisu“ – tj. místa, kde se točím… |
Nejsilnější prezentační a prodejní techniky a schopnosti Naučte se úspěšně prodat sebe a svou práci! Obchodní dovednosti pro obchodníky, prodejce a… |
Kurz je ideální pro kohokoliv, kdo se potřebuje naučit či zdokonalit v psaní e-mailů a různorodých textů v pracovním prostředí. Široká škála aktivit a… |
Jazykový kurz je určen pracovnicím a pracovníkům na pozici asistentek, sekretářek, recepčních či referentek. Kurz je otevřen také všem ostatním… |
Program je zaměřen na přípravu zaměstnanců, kteří přímo změny netvoří, ale potřebují se s nimi vyrovnávat a zmobilizovat svůj potenciál pro jejich… |
Konflikt bývá vnímán zpravidla negativně. V tomto programu se naučíte získat z konfliktu i jeho pozitivní potenciál a zjistíte, jak konflikty… |
Cíl školení Toto jednodenní školení je vhodné pro kohokoliv komu záleží na tom, zda zanechá dobrý dojem a zvýší tak své šance na úspěch ve výběrovém… |
Tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy - sledování a analýza procesů… |
PŘÍNOS: * zdokonalení prezentačních dovedností důrazem na efektivní komunikaci * zvýšení přesvědčivosti a jistoty prezentací * efektivní… |
PŘÍNOS: * zdokonalení prezentačních dovedností * získání větší jistoty a schopnosti prezentovat informace * prolomení jazykové bariéry… |
TEAMSPIRIT Cieľom projektu je navodiť neformálnu, vzájomne ústretovú komunikáciu a pomôcť vytvoriť pozitívne vzťahy v skupine ľudí. Kurz je vedený… |
TRÉNING TRÉNEROV PRE VZDELÁVANIE DOSPELÝCH Otvorený akreditovaný kurz vedený zážitkovou metódou. Absolventi získajú certifikát trénera pre vzdelávanie… |
Popis tréninku Tento trénink je určen pro ty z vás, kterým klienti volají přes telefon a potřebují vaše služby. Základní myšlenka a cíl tréninku je… |
Popis tréninku Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance, kteří jsou se zákazníkem v písemné komunikaci, jež tvoří běžnou součást jejich denní… |
Cílem kurzu je naučit se, jak postupovat při přípravě prezentace, jaké použít pomůcky, jak zvládat počáteční nervozitu a problematické posluchače, jak… |
Cílem kurzu je seznámit se základními pojmy vztahujícími se k procesu týmové spolupráce a popsat zánitosti efektivně a kvalitně fungujících týmů. Celý… |
Dvojdenný tréning určený primárne zamestnancom call centier. Cieľom tréningového programu je: Oboznámiť účastníkov s efektívnym telefonovaním tak, aby… |
PREDMET ŠTÚDIA Študijný program MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA pripravuje odborníkov zameraných na riešenie úloh v oblasti mediálneho manažmentu a… |
Dvojdenný tréning určený pre obchodníkov, manažérov, nákupcov, reprezentantov spoločností, obchodných manažérov, obchodných zástupcov. Cieľ tréningu:… |
Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního… |
Účastnili jste se kurzu RÉTORIKA a rádi byste na získaných základech dále stavěli? Máte zvládnutou teorii, ale potřebujete více praxe? Pracujete na… |
Zprostředkováváme studijní pobyty v naší partnerské jazykové škole v Bournemouth. Zprostředkování studijního pobytu zahrnuje poradenskou službu a… |
Co vás čeká: V průběhu workshopu se dozvíte, jak je důležitá rovnováha mezi pracovním a soukromým životem. Naučíme vás asertivně reagovat na stresové… |
Co vás čeká V průběhu tohoto workshopu se budeme věnovat vám. Vašim konkrétním situacím a spolu s našimi profesionálními kouči hledat možnosti… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a… |
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do… |