Komunikace

Komunikační a prezentační dovednosti
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 150 - chcete vidět všech 75523 kurzů zaregistrujte se
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a…
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a…
Mnoho z Vás se dostalo do situace, kdy jste si připravili scénář k jednání a očekáváte, že to proběhne přesně dle vaší osnovy. Když se však dostanete…
Popis kurzu Jak efektivně spolupracovat s indickým týmem a vyhnout se zbytečným konfliktům a nedorozuměním. Komunikace s Indy není vždy jednoduchá…
Description How to work effectively with the Indian team and avoid unnecessary conflicts and misunderstandings. Communicating with Indians is not always…
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli…
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se…
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím pracovníkům, manažerům, team leaderům, mistrům aj. Kurz je zaměřen na řízení lidských zdrojů z…
O akci  Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními…
O akci  Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními…
Cíle kurzu Umět vybírat správné lidi a dobře je nastartovat tak, aby již v průběhu zkušební doby bylo jasné, zdali je nováček pro danou pozici vhodný…
Cíle kurzu Umět spojovat požadavky top managementu a týmu a dosahovat naplánovaných výsledků.Obsah kurzu + Pochopení role a autority manažera a umět je…
Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento…
Kurz je určen manažerům, budoucím manažerům, vedoucím týmů, koordinátorům, specialistům i supervizorům. Za pomoci různých aktivit při řešení vašich…
Communicating Across Your Organization In this course, students will learn to build trust and commitment, motivating others through respectful and…
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a…
VEDENÍ LIDÍ A TÝMŮ - ŘÍDIT NEBO VÉST? Cíl kurzu:   Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí Analyzovat stávající styl vedení Naučit…
  Webinář se zaměří na komunikace a její úskalí: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P…
  Webinář se zaměří na: Základní zásady komunikace – axiomy, verbální vs neverbální komunikace. Dovednosti efektivní komunikace Mapa asertivity…
Proč nás někteří lídři přitahují jako magnet a jiní v nás nezanechají téměř žádný dojem? Charisma není jen “darem” od přírody – je to soubor…
Zvládněte i vyhrocené situace s klidem Pokud chcete umět zachovat klid ve vypjatých situacích a reagovat maximálně racionálně ale zároveň jasně…
Zvládněte i vyhrocené situace s klidem Pokud chcete umět zachovat klid ve vypjatých situacích a reagovat maximálně racionálně ale zároveň jasně…
Chcete zjistit, jaké jsou vaše zkušenosti a kompetence ve facilitaci? Během online webináře vám pomůžeme rozpoznat vaše facilitační silné stránky i…
Esence metody facilitace. Ty nejdůležitější facilitační dovednosti pro vaši praxi za jediný den. Kurz je akreditovaný MPSV. Na kurzu Facilitační…
WORKSHOP PRO POKROČILÉ „Zaujal mě váš originální inzerát!“ slyšeli jsme už mnohokrát od šikovných nováčků, které jsme přijali k nám nebo k našim…
Chcete doopravdy porozumět lidem a ještě více proniknout do toho, jak je úspěšně a s lehkostí vést? A máte odvahu s tím začít u sebe? Pak je tenhle…
Komu je školení určeno všem pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora v organizaci…
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut?    …
Přihlaste se do našeho workshopu asertivity pro ženy, které vědí, co chtějí, ale neumějí se ozvat. Připojte se k ženám, které už nechtějí…
Kurz je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, má rozsah 61 hodin teoretické výuky. Absolvent kurzu bude umět komunikovat v…
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla? Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a…
Objevte v sobě schopnosti lídra a využijte naplno potenciál svého týmu Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? K čemu mi může být leadership užitečný…
Cíle kurzu Zažijete vysoce intenzívní trénink v bezpečném prostředí, získáte pokročilé tipy pro komunikaci v obtížných situacích. Seminář je veden…
Cíle kurzu Máte dvě možnosti: buď absolvovat řadu kurzů na různé dovednosti z oblasti komunikace, vynaložit mnoho dnů a přiměřeně peněz, nebo jít na…
Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat smysluplné záměry a cíle. Pouze tak můžeme vytvářet hodnotu, dosahovat výsledky a…
Náročné a konfliktní situace z praxe účastníků - inventář náročných situací - modelové příklady Asertivní komunikace - agresivita, manipulace…
Každý z nás je jiný, a to je dobře, pokud rozdílům mezi námi rozumíme, respektujeme je a umíme je při spolupráci s ostatními využít. V opačném případě…
Obsah kurzu Určeno pro: Trénink je určen manažerům i těm, kteří se připravují na roli projektového manažera. Zároveň je vhodné i pro všechny…
Obsah kurzu Určeno pro: Trénink je určen manažerům i těm, kteří se připravují na roli projektového manažera. Zároveň je vhodné i pro všechny…
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní…
Dost často se dostáváme do situace, kdy máme ostatním představit své myšlenky a přesvědčit je. Představovat vlastní produkt či službu nebo prezentovat…
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že…
  Jak přemýšlet o věcech jinak a udržet krok s dobou. Jak být kreativní. Existují metody, které nám umožní podívat se na věci jinak, najít řešení…
Emoce jsou přirozenou součástí nás. To, jak se cítíme, ovlivňuje naše chování a jednání. Naše vztahy i pracovní úspěchy závisí na výši emoční…