Komunikace

Komunikační a prezentační dovednosti
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 150 - chcete vidět všech 75914 kurzů zaregistrujte se
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se…
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se…
Mnoho z Vás se dostalo do situace, kdy jste si připravili scénář k jednání a očekáváte, že to proběhne přesně dle vaší osnovy. Když se však dostanete…
Popis kurzu Jak efektivně spolupracovat s indickým týmem a vyhnout se zbytečným konfliktům a nedorozuměním. Komunikace s Indy není vždy jednoduchá…
Description How to work effectively with the Indian team and avoid unnecessary conflicts and misunderstandings. Communicating with Indians is not always…
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se…
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se…
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím pracovníkům, manažerům, team leaderům, mistrům aj. Kurz je zaměřen na řízení lidských zdrojů z…
O akci  Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními…
O akci  Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními…
Cíle kurzu - Vyzkoušíte si 6 praktických simulací vyjednávání a dostanete zpětnou vazbu od předního evropského vyjednavače. - Uvidíte 9 krátkých filmů…
Cíle kurzu Umět vybírat správné lidi a dobře je nastartovat tak, aby již v průběhu zkušební doby bylo jasné, zdali je nováček pro danou pozici vhodný…
Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento…
Kurz je určen manažerům, budoucím manažerům, vedoucím týmů, koordinátorům, specialistům i supervizorům. Za pomoci různých aktivit při řešení vašich…
Communicating Across Your Organization In this course, students will learn to build trust and commitment, motivating others through respectful and…
Cíl kurzu: Naučit se motivovat a vést podřízené ve výrobním provozu Rozvinout schopnost řídit týmy ke kvalitním výsledkům Vysvětlit užití…
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro…
  Webinář se zaměří na komunikace a její úskalí: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P…
  Webinář se zaměří na: Základní zásady komunikace – axiomy, verbální vs neverbální komunikace. Dovednosti efektivní komunikace Mapa asertivity…
Zvládněte i vyhrocené situace s klidem Pokud chcete umět zachovat klid ve vypjatých situacích a reagovat maximálně racionálně ale zároveň jasně…
Naučte lidi v týmu samostatnosti Workshop je určen pro senior a junior manažery středního managementu, skupiny talentů ve společnostech, vedoucí…
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ…
Chcete zjistit, jaké jsou vaše zkušenosti a kompetence ve facilitaci? Během online webináře vám pomůžeme rozpoznat vaše facilitační silné stránky i…
WORKSHOP PRO POKROČILÉ „Zaujal mě váš originální inzerát!“ slyšeli jsme už mnohokrát od šikovných nováčků, které jsme přijali k nám nebo k našim…
Chcete doopravdy porozumět lidem a ještě více proniknout do toho, jak je úspěšně a s lehkostí vést? A máte odvahu s tím začít u sebe? Pak je tenhle…
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a…
                                                                       Komu je školení určeno                                   • interním auditorům…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut?    …
Přihlaste se do našeho workshopu asertivity pro ženy, které vědí, co chtějí, ale neumějí se ozvat. Připojte se k ženám, které už nechtějí…
Kurz „Asertivita – budovanie vzťahov a pomoc pri riešení konfliktov“ vám pomôže rozvíjať zručnosti, ktoré vám umožnia efektívne presadzovať svoje…
Kurz „Asertivita – budovanie vzťahov a pomoc pri riešení konfliktov“ vám pomôže rozvíjať zručnosti, ktoré vám umožnia efektívne presadzovať svoje…
Kurz je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, má rozsah 61 hodin teoretické výuky. Absolvent kurzu bude umět komunikovat v…
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je…
Cíle kurzu Seminář je zaměřen na prvky, které ovlivňují neverbální komunikaci. Tedy ne na pantomimu těla a gest, ale na propojenost slov s řečí těla a…
Cíle kurzu Seminář přispěje k vaší větší jistotě při zvládání obtížných situací, které mohou v průběhu vyjednávání nastat. Prostřednictvím tréninku a…
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a…
Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat smysluplné záměry a cíle. Pouze tak můžeme vytvářet hodnotu, dosahovat výsledky a…
Náročné a konfliktní situace z praxe účastníků - inventář náročných situací - modelové příklady Asertivní komunikace - agresivita, manipulace…
Každý z nás je jiný, a to je dobře, pokud rozdílům mezi námi rozumíme, respektujeme je a umíme je při spolupráci s ostatními využít. V opačném případě…
Obsah kurzu Říká se, že kdo se ptá, ten vede rozhovor. Smysluplné a vhodné otázky jsou základní stavební kámen jakéhokoliv dialogu. Pokud se dobře…
Obsah kurzu Prezentování online může být výzvou, ale s vhodnými technikami můžete své vystoupení proměnit v nezapomenutelný zážitek. Naučte se, jak…
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní…
Dost často se dostáváme do situace, kdy máme ostatním představit své myšlenky a přesvědčit je. Představovat vlastní produkt či službu nebo prezentovat…
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že…
  Jak přemýšlet o věcech jinak a udržet krok s dobou. Jak být kreativní. Existují metody, které nám umožní podívat se na věci jinak, najít řešení…