Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a… |
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a… |
Mnoho z Vás se dostalo do situace, kdy jste si připravili scénář k jednání a očekáváte, že to proběhne přesně dle vaší osnovy. Když se však dostanete… |
Popis kurzu Jak efektivně spolupracovat s indickým týmem a vyhnout se zbytečným konfliktům a nedorozuměním. Komunikace s Indy není vždy jednoduchá… |
Description How to work effectively with the Indian team and avoid unnecessary conflicts and misunderstandings. Communicating with Indians is not always… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím pracovníkům, manažerům, team leaderům, mistrům aj. Kurz je zaměřen na řízení lidských zdrojů z… |
O akci Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními… |
O akci Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními… |
Cíle kurzu Umět vybírat správné lidi a dobře je nastartovat tak, aby již v průběhu zkušební doby bylo jasné, zdali je nováček pro danou pozici vhodný… |
Cíle kurzu Umět spojovat požadavky top managementu a týmu a dosahovat naplánovaných výsledků.Obsah kurzu + Pochopení role a autority manažera a umět je… |
Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento… |
Kurz je určen manažerům, budoucím manažerům, vedoucím týmů, koordinátorům, specialistům i supervizorům. Za pomoci různých aktivit při řešení vašich… |
Communicating Across Your Organization In this course, students will learn to build trust and commitment, motivating others through respectful and… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
VEDENÍ LIDÍ A TÝMŮ - ŘÍDIT NEBO VÉST? Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí Analyzovat stávající styl vedení Naučit… |
Webinář se zaměří na komunikace a její úskalí: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P… |
Webinář se zaměří na: Základní zásady komunikace – axiomy, verbální vs neverbální komunikace. Dovednosti efektivní komunikace Mapa asertivity… |
Proč nás někteří lídři přitahují jako magnet a jiní v nás nezanechají téměř žádný dojem? Charisma není jen “darem” od přírody – je to soubor… |
Zvládněte i vyhrocené situace s klidem Pokud chcete umět zachovat klid ve vypjatých situacích a reagovat maximálně racionálně ale zároveň jasně… |
Zvládněte i vyhrocené situace s klidem Pokud chcete umět zachovat klid ve vypjatých situacích a reagovat maximálně racionálně ale zároveň jasně… |
Chcete zjistit, jaké jsou vaše zkušenosti a kompetence ve facilitaci? Během online webináře vám pomůžeme rozpoznat vaše facilitační silné stránky i… |
Esence metody facilitace. Ty nejdůležitější facilitační dovednosti pro vaši praxi za jediný den. Kurz je akreditovaný MPSV. Na kurzu Facilitační… |
WORKSHOP PRO POKROČILÉ „Zaujal mě váš originální inzerát!“ slyšeli jsme už mnohokrát od šikovných nováčků, které jsme přijali k nám nebo k našim… |
Chcete doopravdy porozumět lidem a ještě více proniknout do toho, jak je úspěšně a s lehkostí vést? A máte odvahu s tím začít u sebe? Pak je tenhle… |
Komu je školení určeno všem pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora v organizaci… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut? … |
Přihlaste se do našeho workshopu asertivity pro ženy, které vědí, co chtějí, ale neumějí se ozvat. Připojte se k ženám, které už nechtějí… |
Kurz je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, má rozsah 61 hodin teoretické výuky. Absolvent kurzu bude umět komunikovat v… |
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla? Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a… |
Objevte v sobě schopnosti lídra a využijte naplno potenciál svého týmu Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? K čemu mi může být leadership užitečný… |
Cíle kurzu Zažijete vysoce intenzívní trénink v bezpečném prostředí, získáte pokročilé tipy pro komunikaci v obtížných situacích. Seminář je veden… |
Cíle kurzu Máte dvě možnosti: buď absolvovat řadu kurzů na různé dovednosti z oblasti komunikace, vynaložit mnoho dnů a přiměřeně peněz, nebo jít na… |
Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat smysluplné záměry a cíle. Pouze tak můžeme vytvářet hodnotu, dosahovat výsledky a… |
Náročné a konfliktní situace z praxe účastníků - inventář náročných situací - modelové příklady Asertivní komunikace - agresivita, manipulace… |
Každý z nás je jiný, a to je dobře, pokud rozdílům mezi námi rozumíme, respektujeme je a umíme je při spolupráci s ostatními využít. V opačném případě… |
Obsah kurzu Určeno pro: Trénink je určen manažerům i těm, kteří se připravují na roli projektového manažera. Zároveň je vhodné i pro všechny… |
Obsah kurzu Určeno pro: Trénink je určen manažerům i těm, kteří se připravují na roli projektového manažera. Zároveň je vhodné i pro všechny… |
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní… |
Dost často se dostáváme do situace, kdy máme ostatním představit své myšlenky a přesvědčit je. Představovat vlastní produkt či službu nebo prezentovat… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že… |
Jak přemýšlet o věcech jinak a udržet krok s dobou. Jak být kreativní. Existují metody, které nám umožní podívat se na věci jinak, najít řešení… |
Emoce jsou přirozenou součástí nás. To, jak se cítíme, ovlivňuje naše chování a jednání. Naše vztahy i pracovní úspěchy závisí na výši emoční… |