Popis kurzu Cílem tohoto tréninku je zdokonalit vaše komunikační dovednosti, které skutečně rozhodují o úspěchu, ať už vedete projekt, vyjednáváte se… |
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a… |
Mnoho z Vás se dostalo do situace, kdy jste si připravili scénář k jednání a očekáváte, že to proběhne přesně dle vaší osnovy. Když se však dostanete… |
Popis kurzu Jak efektivně spolupracovat s indickým týmem a vyhnout se zbytečným konfliktům a nedorozuměním. Komunikace s Indy není vždy jednoduchá… |
Description How to work effectively with the Indian team and avoid unnecessary conflicts and misunderstandings. Communicating with Indians is not always… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím pracovníkům, manažerům, team leaderům, mistrům aj. Kurz je zaměřen na řízení lidských zdrojů z… |
O akci Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními… |
O akci Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními… |
Cíle kurzu - Vyzkoušíte si 6 praktických simulací vyjednávání a dostanete zpětnou vazbu od předního evropského vyjednavače. - Uvidíte 9 krátkých filmů… |
Cíle kurzu Umět vybírat správné lidi a dobře je nastartovat tak, aby již v průběhu zkušební doby bylo jasné, zdali je nováček pro danou pozici vhodný… |
Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento… |
Kurz je určen manažerům, budoucím manažerům, vedoucím týmů, koordinátorům, specialistům i supervizorům. Za pomoci různých aktivit při řešení vašich… |
Communicating Across Your Organization In this course, students will learn to build trust and commitment, motivating others through respectful and… |
Cíl kurzu: Poznat klíčové prvky vzdělávacího cyklu Získat přehled nástrojů, jak lze analyzovat vzdělávací potřeby a vyhodnocovat přínosy… |
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit komunikační nástroje a jejich využití v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest, mimiky, řeči… |
Webinář se zaměří na: Základní zásady komunikace – axiomy, verbální vs neverbální komunikace. Dovednosti efektivní komunikace Mapa asertivity… |
Webinář se zaměří na komunikace a její úskalí: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P… |
Zvládněte i vyhrocené situace s klidem Pokud chcete umět zachovat klid ve vypjatých situacích a reagovat maximálně racionálně ale zároveň jasně… |
Naučte lidi v týmu samostatnosti Workshop je určen pro senior a junior manažery středního managementu, skupiny talentů ve společnostech, vedoucí… |
Chcete zjistit, jaké jsou vaše zkušenosti a kompetence ve facilitaci? Během online webináře vám pomůžeme rozpoznat vaše facilitační silné stránky i… |
Na webináři zažijete praktickou ukázku facilitace a sami si vyzkoušíte, jak vést komunikaci ve skupině efektivněji. Chcete zjistit, jaké jsou vaše… |
WORKSHOP PRO POKROČILÉ „Zaujal mě váš originální inzerát!“ slyšeli jsme už mnohokrát od šikovných nováčků, které jsme přijali k nám nebo k našim… |
Chcete doopravdy porozumět lidem a ještě více proniknout do toho, jak je úspěšně a s lehkostí vést? A máte odvahu s tím začít u sebe? Pak je tenhle… |
Komu je školení určeno • interním auditorům… |
Komu je školení určeno všem pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora v organizaci… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Anotace Kurz se praktickou formou zaměřuje na objasnění tématu komunikace s cílovou skupinou osob s demencí. Věnuje se tématům, která jsou nezbytná… |
Anotace Kurz se zaměřuje na význam spirituality a spirituální péče v multidisciplinárním prostředí zdravotní a sociální péče, se zvláštním důrazem na… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
společenská etiketaKdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut? … |
Přihlaste se do našeho workshopu asertivity pro ženy, které vědí, co chtějí, ale neumějí se ozvat. Připojte se k ženám, které už nechtějí… |
Kurz „Osobný rozvoj a sebapoznanie“ je navrhnutý pre tých, ktorí chcú lepšie porozumieť sami sebe, identifikovať svoje silné a slabé stránky a… |
Kurz je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, má rozsah 61 hodin teoretické výuky. Absolvent kurzu bude umět komunikovat v… |
Cíle kurzu Zažijete vysoce intenzívní trénink v bezpečném prostředí, získáte pokročilé tipy pro komunikaci v obtížných situacích. Seminář je veden… |
Cíle kurzu Předvedeme si, jak dobře prezentovat. Řekneme si něco o tom, jak mluvit před publikem (nebo i před kamerou). Kromě jiného natrénujete, jak… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích… |
Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat smysluplné záměry a cíle. Pouze tak můžeme vytvářet hodnotu, dosahovat výsledky a… |
Náročné a konfliktní situace z praxe účastníků - inventář náročných situací - modelové příklady Asertivní komunikace - agresivita, manipulace… |
Každý z nás je jiný, a to je dobře, pokud rozdílům mezi námi rozumíme, respektujeme je a umíme je při spolupráci s ostatními využít. V opačném případě… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí pracovat na svém veřejném vystupování (přednáška, prezentace, projev) a působit jako profesionál před… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí pracovat na svém veřejném vystupování (přednáška, prezentace, projev) a působit jako profesionál před… |
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní… |
Dost často se dostáváme do situace, kdy máme ostatním představit své myšlenky a přesvědčit je. Představovat vlastní produkt či službu nebo prezentovat… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Jak nastavit trvale udržitelné tempo rozvoje svého týmu, tedy jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat Navíc tak, že… |