Délka kurzu: celodenní kurz ( 8 hodin ) Grafologie je metoda, umožňující na základě zkoumání rukopisu dospět ke komplexní psychologické… |
Co vás čeká: V průběhu tohoto kurzu se dozvíte, jak by měla vaše prezentace vypadat od A-Z. Budeme s vámi pracovat na vašem vystupování, budeme… |
* úvod do komunikace * verbální a neverbální komunikace * transakční analýza * asertivita, vyjednávání, úspěšné vedení obchodního jednání * kreativita… |
Komu je kurz určen? Zadavatelům auditu, manažerům jakosti, auditorům systému managementu, kteří si potřebují zdokonalit požadované dovednosti k… |
Prestižní postgraduální studijní program Master of Public Administration (MPA) přináší do oblasti veřejného sektoru typ vzdělání, který známe z… |
Čtyřdenní výcvik pro zvýšení dovedností v ovlivňování veřejnosti Cíle kurzu Seznámit se s principy a metodami moderní komunikace Zlepšit schopnost… |
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do… |
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do… |
Popis kurzu Jak efektivně spolupracovat s indickým týmem a vyhnout se zbytečným konfliktům a nedorozuměním. Komunikace s Indy není vždy jednoduchá… |
Popis kurzu Seznamte se s hlavními specifiky americké kultury a poznejte její odlišnosti vůči té české kultuře. V nadnárodních firmách spolu často… |
Naše doba je komplexní, rychlá, plná změn. Se změnou se setkáváme na každém kroku. V rámci našeho workshopu se podíváme na to, jak nás příroda… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se… |
O akci Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními… |
Cíle kurzu Využívat nejdůležitější nástroje každodenního řízení pro zvýšení motivace a synergie týmu.Obsah kurzu + Uvědomění si důležitosti "malé… |
Constructive Conflict Management In this course, students will learn to recognize the warning signs that precede quarrels and how to mitigate their… |
Contemporary Leadership in a Complex World Leading others requires building credibility, communicating effectively, developing trust, making… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Dokázat se prosadit Posílit vlastní… |
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit komunikační nástroje a jejich využití v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest, mimiky, řeči… |
Naučte lidi v týmu samostatnosti Workshop je určen pro senior a junior manažery středního managementu, skupiny talentů ve společnostech, vedoucí… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Komu je školení určeno • interním auditorům… |
Komu je školení určeno všem pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora v organizaci… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Nefunguje vám to v týmech? Jsou vaši lidé málo aktivní, demotivovaní, nepřebírají odpovědnost, chybí vzájemná podpora, nadšení a vášeň, projevují se… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
VYJEDNÁVÁNÍ Cíl: Porozumět tomu, co je to vyjednávání, že vyjednáváme prakticky stále, aniž bychom si to uvědomovali, a naučit se používat… |
Proposed training structure (subject to precision according to client´s requirements): Purpose of etiquette and protocol rules in social and… |
Nechcete být v oblasti personalistiky pouze v servisní roli? Zažíváte situace, kdy víte, co by se ve firmě mělo změnit, nastavit, zajistit, ale vaše… |
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních pilířů úspěchu mistra. Máte nějaké komunikační zlozvyky? Musíte často sdělovat nepopulární opatření… |
Cíle kurzu Natrénujete techniky, které vám pomohou k rychlejšímu přečtení a hlavně pochopení i dlouhých textů. Již v průběhu semináře zjistíte, jaké… |
Cíle kurzu Zažijete intenzivní trénink zaměřený na Vaši praxi Budete trénovat v bezpečném prostředí s důrazem na užitečnou zpětnou vazbu Zjistíte jak… |
Chcete zvýšit zapojení lidí, vést je k větší samostatnosti, odpovědnosti a týmové spolupráci? Potřebujete zlepšit atmosféru, komunikaci a vztahy… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny pracovníky, kteří se zabývají náborem zaměstnanců. Cíl: Zlepšit a sjednotit náborový proces Zvýšit úspěšnost výběrových… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny pracovníky, kteří se zabývají náborem zaměstnanců. Cíl: Zlepšit a sjednotit náborový proces Zvýšit úspěšnost výběrových… |
Říká se, že povinnost si stoupnout před lidi a něco jim přednést vyvolává v lidech větší strach, než je strach ze smrti. Máte to také tak? A přitom… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
Cílová skupina Kurz je určen všem, kdo chtějí lépe porozumět svým komunikačním stereotypům, zvýšit efektivitu své komunikace a naučit se lépe bránit… |
Cílová skupina Manažeři, vedoucí týmů, veřejně vystupující odborníci, školitelé, lektoři, učitelé, prodejci, tiskoví mluvčí, moderátoři, PR… |
Cieľ kurzu: Identifikovať a korigovť svoje reakcie v stresových situáciach. Rozvinúť schpnosti pracovníkov potrebné k zvládaniu stresu a stresových… |
Cieľ kurzu: Predstaviť komunikačný štýl k vytvoreniu otvorenejších vzťahov s ostatnými, zdokonaliť a rozvinúť schopnosti k synergii – spolupráci… |
Cíl: Získat znalosti i dovednosti v efektivní komunikaci. Bez komunikace to nejde - jak být tedy v komunikaci pohotový a mít rychlé odpovědi? Tipy a… |
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma… |
Asertivita se stala moderním zaklínadlem. Jednat "asertivně" může být vnímáno jako agresivní chování či naopak jako velmi dobrá pomoc v komunikačně… |
Účastníci kurzu si osvojí vhodné způsoby komunikace v období permanentních změn. Dozví se, jak je důležité, aby byla firma připravená na změny a také… |
Co získáte: Mapu svých zdrojů, silných stránek, schopností a způsobů jejich využití. Identifikování osobního „Taxisu“ – tj. místa, kde se točím… |
Co získáte: Mapu svých zdrojů, silných stránek, schopností a způsobů jejich využití. Identifikování osobního „Taxisu“ – tj. místa, kde se točím… |
Krátký popis: V tomto modulu se naučíte cíleně připravovat a uskutečňovat porady, týmová zasedání a Workshopy a také zaznamenávat jejich výsledky… |
Kurz je ideální pro kohokoliv, kdo se potřebuje naučit či zdokonalit v psaní e-mailů a různorodých textů v pracovním prostředí. Široká škála aktivit a… |