Komunikace

Komunikační a prezentační dovednosti
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 251300 - chcete vidět všech 74059 kurzů zaregistrujte se
Máte pobočky a na nich lidi? Nemáte možnost se s lidmi na pobočkách vidět a přitom je vhodné, aby byli odpovědní měli stále nasazení. Zajímá vás…
Potkali jste se situací, kdy slyšíte otázku a nerozumíte jí? Nebo jste položili otázku a nemáte korektní odpověď? Stává se Vám, že se k Vám…
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou…
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování dokumentu a jeho uložení první práce s textem vkládání textu z jiných programů či webových stránek základy…
Kurz se zaměřuje na řešení konfliktních situací, s nimiž se účastníci mohou každodenně setkat. Posluchači si osvojí techniky, které jim pomohou…
Kurz se zaměřuje na objasnění principů komunikace v krizové situaci s cílem zabránit poškození dobrého jména firmy. Co se naučíte? Hlavní zásady krizové…
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a…
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a…
Účastníci v tomto programu porozumí tomu, že každý má svého interního zákazníka. Naučí se, jak mu vycházet vstříc a jak s ním jednat ku prospěchu celé…
Popis tréninku Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance procházející vyšším stresovým zatížením v komunikaci, coby běžnou součástí denní práce…
Popis tréninku Trénink je určen pro pracovníky call center a přepážkové pracovníky, kteří komunikují a vytvářejí momenty pravdy během telefonické nebo…
Cílem kurzu je pomoci zájemcům s orientací v určitých zákonitostech fungování týmů a seznámí je se zásadními principy i při prožívání složitějších…
Cílem kurzu je pojmenovat základní příčiny stresu a krizových situací a naučit se definovat a vysvětlit základní techniky zvládání krizových situací.…
Dvojdenný tréning určený pre zamestnancov, expertov, špecialistov inštitúcií a firiem, ktorí by si chceli rozvinúť komunikačné zručnosti na vyššej…
Dvojdenný tréning určený pre manažérov, ktorí sami vedú alebo sa chystajú viesť hodnotiace rozhovory, tiež personálnym manažérom, ktorí so systémom…
Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního…
 KURZ ANGLIČTINY PRO PRÁVNÍKY - 2 týdny: Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže…
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do…
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do…
Popis kurzu Vše, co chcete a potřebujete vědět o německé a rakouské kultuře. Německá ekonomika je a vždy bude pro nás Evropany a Středoevropany obzvlášť…
Popis kurzu Jak efektivně spolupracovat s indickým týmem a vyhnout se zbytečným konfliktům a nedorozuměním. Komunikace s Indy není vždy jednoduchá…
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se…
Naše doba je komplexní, rychlá, plná změn. Se změnou se setkáváme na každém kroku. V rámci našeho workshopu se podíváme na to, jak nás příroda…
Leadership Excellence for Senior Management To maximize performance and foster a healthy environment, senior managers must also motivate others,…
The Art of Effective Presentations In this course, students will learn strategies to master your speaking skills, confidently standing before a group…
Cíl kurzu: Naučit se motivovat a vést podřízené ve výrobním provozu Rozvinout schopnost řídit týmy ke kvalitním výsledkům Vysvětlit užití…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Dokázat se prosadit Posílit vlastní…
Esence metody facilitace. Ty nejdůležitější facilitační dovednosti pro vaši praxi za jediný den. Kurz je akreditovaný MPSV. Na kurzu Facilitační…
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI Cíle kurzu • Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách • Pochopíte…
- pomoc a podpora konzultanta před konkrétním jednáním či vyjednáváním Individuální příprava před (obchodním) jednáním a vyjednáváním Čeká vás…
Cíle kurzu Pochopíte chování svoje a také chování druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a…
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik…
Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace Naučte se asertivně něco nebo někoho odmítat! Odolávejte nátlakovým…
Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích…
Obsah kurzu Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a…
Obsah kurzu Cíle a přínosy kurzu Už jste někdy zažili frustraci z toho, že vás „správná“ odpověď napadne, když už je pozdě? Jednání skončilo a vy jste…
Komunikace je základem té správné spolupráce. Komunikace je jedinou cestou, jak porozumět ostatním a jak jim předat své myšlenky. Mnohdy se však…
Máte pocit, že námitky jsou špatné? Pak se mýlíte, protože od zákazníka dostáváte zpětnou vazbu, se kterou se dá pracovat. Námitka je totiž naopak…
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma…
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování pracovního sešitu a jeho uložení základy práce s buňkami vytvoření jednoduché tabulky formátování tabulky a…
Kurz se zaměřuje na specifické zvyklosti a odlišnosti různých kultur. Účastníci si osvojí poznatky, které jsou nezbytné pro úspěšnou komuikaci v…
Kurz představí účastníkům způsoby, jak zlepšit vzájemnou spolupráci ve společnosti a dosáhnout tak lepších pracovních výsledků. Účastníci se seznámí s…
Kurz je zaměřen jednak na pracovníky v oblasti personalistiky a lidských zdrojů, kteří pracují v nadnárodních společnostech nebo firmách s mezinárodní…
Kurz je určen všem, kdo potřebují získat jistotu a pohotovost jak při řízeni, tak účasti na poradách. Cílem kurzu je rozšířit komunikační dovednosti…
Cílem kurzu je seznámit se s procesem řešení problémů, tak, abychom při jejich řešení využili techniky, které by se staly účinnými nástroji. Kurz…