Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
Writing for the Business Professional In this course, you will learn the essential skills needed to organize your thoughts and select the best words… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
Jsou vaše porady zdlouhavé, vyčerpávající a neefektivní? Přihlaste se a zjistěte, jak z porady udělat pevný základ pro další spolupráci. Prakticky si… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě. Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující. … |
Objevte sílu otázky a koučovací přístup v komunikaci. Kdo se ptá, vede rozhovor. Kdo se umí správně ptát, je ve výhodě. "Nikdy nebudeme mít odpověď… |
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Cíle kurzu Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního nácviku objevíte potenciál dobře položených… |
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak z dat získat relevantní informace, které mají skutečnou hodnotu pro řízení firmy. Kurz nabízí praktické postupy pro… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí pracovat na svém veřejném vystupování (přednáška, prezentace, projev) a působit jako profesionál před… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí pracovat na svém veřejném vystupování (přednáška, prezentace, projev) a působit jako profesionál před… |
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a… |
Úspěšný prodej není o náhodě, ale o schopnosti efektivně komunikovat, správně identifikovat potřeby zákazníka a umět přesvědčivě prezentovat svůj… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s teoretickými základy a nástroji řešení obtížných situací. V praxi se většinou jedná o kombinaci týmového… |
Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku… |
Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším… |
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů… |
Popis kurzu Cílem tréninku je osvojit si dovednosti potřebné pro komunikaci a spolupráci v multikulturním pracovním prostředí. Dosáhnout vzájemného… |
Popis kurzu Cílem tréninku je získat přehled o možnostech využití a nástrojích interní komunikace. Získáte praktické postupy, jak řešit různé krizové… |
Description How to work effectively with the Indian team and avoid unnecessary conflicts and misunderstandings. Communicating with Indians is not always… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
VEDENÍ LIDÍ A TÝMŮ - ŘÍDIT NEBO VÉST? Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí Analyzovat stávající styl vedení Naučit… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Potřebujete se naučit otevřeně a přitom bezpečně sdílet svoje potřeby, pocity i přání vůči ostatním a současně totéž přijímat? Přihlaste se a poznejte… |
The Art Of Facilitation is a practically oriented three-day training that will clearly guide you through facilitation from A to Z. This training is… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
OBSAH Principy komunikace a úspěšného jednání s lidmi Základní komunikační dovednosti umění naslouchat kladení otázek - kdo se ptá, vede… |
Chcete lépe spolupracovat s druhými a budovat dobré vztahy v týmu? Chcete umět efektivněji přesvědčovat, vyjednávat, prezentovat výsledky či se bránit… |
Zákaznická zkušenost je rozhodující faktor úspěchu každé firmy. Tento praktický trénink vám pomůže zvládnout i ty nejnáročnější zákaznické interakce s… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi… |
Cíle kurzu V komunikaci někdy dojde k neporozumění a ke konfliktu. Existují možnosti, jak se změnou komunikace takovým situacím vyhnout nebo je významně… |
Obsah kurzu Máte někdy pocit, že spolupráce s kolegy, kteří nejsou vašimi podřízenými, může být výzvou? Naučte se, jak získat jejich podporu, motivovat… |
Obsah kurzu Chcete lépe porozumět sami sobě, využít svůj skrytý potenciál a dosahovat více v osobním i profesním životě? Na tomto semináři se naučíte… |
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením… |
„Nemám čas!“ „Nestíhám!“ „Kéž by měl den více hodin!“ Také máte pocit, že je čas spíše vaším nepřítelem než spojencem? Tento jednodenní seminář vás… |
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se… |
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a… |
Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit… |
Naučíte se používat cizí jazyk v každodenních situacích spojených s Vaší profesí, kde Vám obecná znalost jazyka již nestačí – rozvoj specializované… |