Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se… |
Description How to work effectively with the Indian team and avoid unnecessary conflicts and misunderstandings. Communicating with Indians is not always… |
Description Get acquainted with the main specifics of American culture and get to know the differences from Czech culture. In multinational companies… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
Writing for the Business Professional In this course, you will learn the essential skills needed to organize your thoughts and select the best words… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Esence metody facilitace. Ty nejdůležitější facilitační dovednosti pro vaši praxi za jediný den. Kurz je akreditovaný MPSV. Na kurzu Facilitační… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
Dobrý obchodník ví, jak vést prodejní jednání a umí se zákazníkem správně mluvit. Úspěšný obchodník nedělá chyby, které vedou ke zbytečně… |
Mluvte srozumitelně, kultivovaně a poutavě – Vaši zákazníci a šéfové to ocení ÚVOD A CÍL Kurz rétoriky a práce s hlasem je zaměřen na techniku a… |
Cíle kurzu Cílem kurzu je pomoci účastníkům porozumět individuálním komunikačním stylům na základě systému Human Design a naučit se efektivně… |
Cíle kurzu Konečně užitečná a citlivá zpětná vazba v osobním i v pracovním životě Jak už nikdy nemusíte říkat druhým cokoliv nepříjemného Jak se zastat… |
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je… |
Opakujete stále stejné drama, i když jste vyměnili kulisy i herce? Přemýšlíte o tom, proč na vás druzí reagují tak, jak na vás reagují? Nakolik vůbec… |
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout… |
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout… |
PROTOKOL & ETIKETA PRO PROFESIONÁLY Celodenní seminář pro úředníky, manažery a diplomatické pracovníky Ovládněte umění reprezentace a staňte se mistrem… |
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s teoretickými základy a nástroji řešení obtížných situací. V praxi se většinou jedná o kombinaci týmového… |
Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku… |
Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším… |
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a… |
Description Get acquainted with the main specifics of Chinese culture and get to know the differences from Czech culture. In multinational companies… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
VEDENÍ LIDÍ A TÝMŮ - ŘÍDIT NEBO VÉST? Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí Analyzovat stávající styl vedení Naučit… |
Jsou vaše porady zdlouhavé, vyčerpávající a neefektivní? Přihlaste se a zjistěte, jak z porady udělat pevný základ pro další spolupráci. Prakticky si… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Nefunguje vám to v týmech? Jsou vaši lidé málo aktivní, demotivovaní, nepřebírají odpovědnost, chybí vzájemná podpora, nadšení a vášeň, projevují se… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě. Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující. … |
Objevte sílu otázky a koučovací přístup v komunikaci. Kdo se ptá, vede rozhovor. Kdo se umí správně ptát, je ve výhodě. "Nikdy nebudeme mít odpověď… |
Cíle kurzu Získáte návody na rozmanité postupy, které využijete k dosažení shody v jednání s druhými. Najdete nové a účinné cesty pro jednání s lidmi… |
Cíle kurzu Každý člověk má dokonalou osobnost – jen každý mluví trochu jiným jazykem. Naučíte se rychlé rozklíčovat typ a komunikační jazyk daného… |
Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje… |
Výborná úroveň rétoriky vám umožní úspěšnou sebeprezentaci Rétorika je nedílnou součástí lidské existence, kultury a komunikace. Prakticky ji využíváme… |
Obsah kurzu Mezi rozhodnutím a výsledkem je poměrně složitý vztah. I špatné rozhodnutí může nakonec přinést dobrý výsledek, a naopak. Roli hraje nejen… |
Obsah kurzu Určeno pro začínající mistry nebo parťáky, kterým je vzhledem k jejich solidní technické odbornosti nově svěřeno částečné nebo plné vedení… |
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |