Popis kurzu Cílem tréninku je získat přehled o možnostech využití a nástrojích interní komunikace. Získáte praktické postupy, jak řešit různé krizové… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout nástroje a dovednosti, které zvýší vaši sebejistotu v telefonické komunikaci. Naučíte se nejen překonat trému,… |
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit základy telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků… |
Cíl kurzu: Naučit se motivovat a vést podřízené ve výrobním provozu Rozvinout schopnost řídit týmy ke kvalitním výsledkům Vysvětlit užití… |
Chcete, aby vaše školení a workshopy byly poutavější a opravdu přínosné? Potřebujete získat větší sebejistotu při vedení kurzů? Přihlaste se na náš… |
Naprostá většina školení, kurzů a workshopů se přesunula do online prostředí. Přináší to nové výzvy a současně se objevují nové možnosti. V tomto… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Jaká je síla našich emocí? Proč jsou emoce motorem lidského chování? Proč v praxi uspěje lépe ten, kdo umí dobře vycházet s druhými, lépe spolupracovat… |
aktuálně: 2019 https://www.educity.cz/kurzy/praha/1-recnicka-skola-retorika-mluveny-projev-a-prace-s-hlasem-ko-s3666281 … |
Trénink "Budování Důvěry se Zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé… |
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a… |
Cíle kurzu Poznáte základní metody a nástroje řízení projektu. Získáte poznatky, které vám pomohou úspěšně zvládnout váš projekt: od zadání, naplánování… |
Cíle kurzu Zdokonalíte své dovednosti konstruktivních reakcí v situacích, které hrozí vyústit v konflikt, nebo ve chvíli, když už konflikt eskaloval… |
Obsah kurzu Chcete lépe porozumět sami sobě, využít svůj skrytý potenciál a dosahovat více v osobním i profesním životě? Na tomto semináři se naučíte… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cílem je získat znalosti a návyky… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“… |
Školu už jsme opustili dávno a někdy si nejsme jisti správností formulace nebo gramatickým jevem? Vyhněme se zbytečným pravopisným chybám a nevhodným… |
Kurz je zaměřen na pochopení významu a uplatňování emoční inteligence při komunikaci a řízení lidí. Nestačí mít vysoké IQ, bez emoční inteligence… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout nástroje a dovednosti, které zvýší vaši sebejistotu v telefonické komunikaci. Naučíte se nejen překonat trému,… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Dokázat se prosadit Posílit vlastní… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Dostáváte se do situací, kdy souhlasíte s něčím, co vám následně nevyhovuje? Bojíte se manipulace? Váháte, když si máte o něco říci? Je pro vás… |
Chcete metodu facilitace poznat opravdu do hloubky? Projděte naším půlročním výcvikem a získejte všechny potřebné kompetence pro roli úspěšného… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
aktuálně 2019 https://www.educity.cz/kurzy/praha/1-recnicka-skola-retorika-mluveny-projev-a-prace-s-hlasem-ko-s3666281… |
aktuálně rok 2019 https://www.educity.cz/kurzy/praha/1-recnicka-skola-retorika-mluveny-projev-a-prace-s-hlasem-ko-s3666281 www.agentura-aha.cz… |
Výborná úroveň rétoriky vám umožní úspěšnou sebeprezentaci Rétorika je nedílnou součástí lidské existence, kultury a komunikace. Prakticky ji využíváme… |
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla? Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a… |
Cíle kurzu Zjistíte, jak minimalizovat svoji nesoustředěnost a roztržitost v průběhu dne. Dozvíte se, jak vám různé techniky pomohou zvládat stres a tím… |
Cíle kurzu Stanete se lepším šéfem a kolegou. Naučíte se, jak vést tým plný různých povah tak, aby táhli za jeden provaz. Pochopíte, proč je každý člen… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cílem je získat znalosti a návyky… |
Obsah kurzu Jediná jistota v našem životě je změna. Přesto jsou změny pro mnohé velkým strašákem. Společně se podíváme na to, proč tomu tak je a jak… |
1) pracovní skupina jako sociální systém,3) schopnosti asertivity a jak je získat, Prezentace jednoduchých technik – jejich ukázka a vysvětlení… |
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy… |
Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž… |
Kurz se zaměřuje na zvýšení efektivity telefonických hovorů. Účastníci si osvojí zásady profesionálního telefonování, budou procvičovat rétoriku a… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je pochopit podstatu vyjednávání při různých situacích, umět uplatnit přípravu i vyjednávací postupy a zjistit… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
Do you want to find out what your experience and competences in facilitation are? We will help you during this webinar. Facilitation might be a… |
Chcete metodu facilitace poznat opravdu do hloubky? Projděte naším půlročním výcvikem a získejte všechny potřebné kompetence pro roli úspěšného… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné… |
URČENO pro ty, kterým záleží na přesvědčivosti, pohotovosti a srozumitelnosti vyjadřování, kultuře projevu a úrovni prezentace, tedy na profesionální… |
Záleží vám na kvalitě vašeho mluveného projevu a prezentace? Chcete působit na úrovni - profesionálně, srozumitelně a kultivovaně při svém vystoupení… |