Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
EQ Jak dokážeme zvládat vlastní emoce? A jak zvládáme naslouchání a vcítění se do emocí ostatních? EQ tvoří základ umění pro jednání s lidmi a je… |
- how to gain self-confidence and win the audience, presentation skills in english Do you need to enforce your service, product, project or idea in… |
Kurz Mezikulturní komunikace je otevřený pro každého, kdo by chtěl kultivovat otevřenější komunikaci v setkání s druhým. Ať už jednáte s lidmi z… |
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Cíle kurzu Naučíte se jasněji komunikovat a budete si ve svém vyjadřování jistější. Natrénujete, jak dávat otevřenou zpětnou vazbu (šéfovi, kolegům… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Nebo jednotlivé moduly. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na… |
Obsah kurzu Určeno pro ty, kteří se chtějí rozvíjet v sebepoznání a práci s emocemi. Tyto znalosti a dovednosti se hodí všem, kteří pracují s lidmi… |
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku… |
Kurz je zaměřen na rozvíjení kreativity účastníků a dovedností pro efektivní řešení problémů. Důraz je kladen především na týmové řešení problémů, tj… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout nástroje a dovednosti, které zvýší vaši sebejistotu v telefonické komunikaci. Naučíte se nejen překonat trému,… |
Cíl webináře: ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě. Základní a… |
Cíl webináře: ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě. Základní a… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Zajímají vás pojmy: zvýšení výkonnosti jednotlivců a týmu, týmová práce, leadership, manažerské vedení lidí, manažerský rozvoj, vztahy v týmu… |
Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, Vést nepříjemné… |
Proč asertivita nefunguje při komunikaci s blízkými lidmi a v jakých situacích asertivita situaci dokonce zhoršuje? Co by se extroverti měli nauc… |
Chcete se cítit sebejistě v každé situaci a s lehkostí vést poutavé rozhovory? Tento komplexní kurz Vás provede klíčovými principy úspěšné komunikace… |
Cíle kurzu Skrz krk prochází dech – tedy život do našeho těla. Skrz hlasivky pak dech odchází a vytváří zvuk. I proto je dobré vědět, jak a proč… |
Cíle kurzu Reagujte adekvátně na situace vyvolané konfliktními zaměstnanci; nenechte se strhnout manipulací a emocemi. Osvojíte si konkrétní reakce na… |
Obsah kurzu Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy. Cíl:… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: Trénink obchodních… |
Jak je možné, že věříme lhářům i tomu, co se nikdy nestalo? Umí se náš mozek bránit stresu? Nejen na tyto otázky získáte na semináři odpověď. Dozvíte… |
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s teoretickými základy a nástroji řešení obtížných situací. V praxi se většinou jedná o kombinaci týmového… |
Kurz je zaměřen na pochopení významu a uplatňování emoční inteligence při komunikaci a řízení lidí. Nestačí mít vysoké IQ, bez emoční inteligence… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout nástroje a dovednosti, které zvýší vaši sebejistotu v telefonické komunikaci. Naučíte se nejen překonat trému,… |
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a… |
Cíl webináře: ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě. Základní a… |
Cíl webináře: ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě. Stále více a více se… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
MOTIVUJTE A PŘESVĚDČUJTE PROSTŘEDNICTVÍM PŘÍBĚHŮ PREZENTUJTE ZAJÍMAVĚ, EFEKTIVNĚ A PROFESIONÁLNĚ… |
HIGHLY-EFFECTIVE AND SUCCESSFUL PRESENTATION - how to gain self-confidence and win the audience, presentation skills in english Do you need to… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích… |
Cíle kurzu Na tomto semináři: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, … |
Cíle kurzu Pochopíte chování svoje a také chování druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a… |
Obsah kurzu Určeno pro předáky, mistry, vedoucí dělnických kolektivů, manažery výroby i vedoucí pracovníky odpovědné za výsledky výrobního oddělení… |
Obsah kurzu Seminář se zabývá formální úpravou korespondence. |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé… |
Kurz je zaměřen na stanovování příčin negativních postojů zejména výkonných zaměstnanců k organizačním změnám a doporučené postupy jejich překonávání.… |
Rozsah: 120 hodin Obsah kurzu: Základy profesionálního telefonování Prodej po telefonu Zvládání stresových situací Efektivní komunikace Budování… |