Prezentujte své projekty, myšlenky či produkty zajímavě, jasně a sebejistě Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce… |
Výborná úroveň rétoriky vám umožní úspěšnou sebeprezentaci Rétorika je nedílnou součástí lidské existence, kultury a komunikace. Prakticky ji využíváme… |
Cíle kurzu Seznámíte se s typy a známkami skryté manipulace. Poznáte, co manipulace způsobuje, jak vás ovlivňuje v běžném pracovním i osobním životě. … |
Cíle kurzu Čísla bez kontextu nikoho nezajímají. V tomto kurzu se naučíte, jak výsledky, výkazy a analýzy prezentovat tak, aby jim rozumělo vedení… |
Obsah kurzu Určeno pro mistry, předáky a další zájemce, kteří chtějí umět lépe vysvětlit a předat úkol. Cílem kurzu je zdokonalit své komunikační… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří jsou součástí týmu, spolupracují s kolegy na projektech či jakýchkoliv činnostech, řeší často nenadálé situace a… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. … |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Díky autentické a otevřené komunikaci mnohem více porozumíte nejen sami sobě, ale i druhým. Kolikrát v životě jste řekli lidem kolem vás něco… |
"Lidé si nebudou pamatovat, co jste řekli, ale budou si pamatovat, jak se u toho cítili." Na vás záleží, jaká bude vaše prezentace. Buďte… |
Nechcete být v oblasti personalistiky pouze v servisní roli? Zažíváte situace, kdy víte, co by se ve firmě mělo změnit, nastavit, zajistit, ale vaše… |
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla? Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi… |
Cíle kurzu Cílem vzdělávacího programu je seznámení s novými pravidly pravopisu, aktualizovanou korespondenční normou a změnami ve stylistice… |
Obsah kurzu Firemní kultura je tak dobrá, jak efektivní je interní komunikace zaměstnanců. Mnoho firem dnes zapomíná na potenciál, který skrývá… |
Obsah kurzu Cíl:Dokázat zvládat konfliktní situace, kdy nedokážeme najít shodu s druhými (podřízenými, kolegy, nadřízenými) a marně hledáme cesty, jak… |
Program semináře: Asertivita je klíčová dovednost, která umožňuje jasně a sebevědomě vyjadřovat své názory, potřeby a hranice, aniž by docházelo ke… |
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je pochopit podstatu vyjednávání při různých situacích, umět uplatnit přípravu i vyjednávací postupy a objevit… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je pochopit podstatu vyjednávání při různých situacích, umět uplatnit přípravu i vyjednávací postupy a objevit… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Cílová skupina Kurz je určen pro všechny bez ohledu na profesi, kteří se chtějí zdokonalit v mluveném projevu. Přínos pro posluchače Kurz se zaměřuje… |
Proč jsou týmy, které dosahují špičkových výkonů a lidé v nich rádi pracují? Proč se v jiných týmech naopak lidé cítí stísněně a nesvobodně, proč… |
Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli… |
Na práci s X,Y a Z jsme zvyklí ze školních lavic a počítání rovnic. Jak to ale dopadne když si za jednotlivé neznámé dosadíme tváře ze svého okolí a… |
Cíle kurzu Cílem vzdělávacího programu je seznámení s novými pravidly pravopisu, aktualizovanou korespondenční normou a změnami ve stylistice… |
Cíle kurzu Přínosy pro absolventy tréninku Reného Müllera: • výrazné zlepšení schopnosti pochopení a zapamatování si nových informací, • zlepšení… |
Obsah kurzu Určeno pro ty, kteří chtějí dosahovat lepších výsledků v každodenním vyjednávání, v soukromém i pracovním životě. Cílem kurzu je porozumět… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí umět vytvářet efektivní a mimořádné prezentace pomocí AI, ušetřit čas při jejich tvorbě a maximalizovat… |
Cílem kurzu je představit hlavní principy efektivní stylizace textu se zvláštním zřetelem k úřední a obchodní praxi. Vychází z přesvědčení, že při… |
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením… |
Popis kurzu Cílem tréninku je získat přehled o nástrojích a možnostech využití interní komunikace. Získáte praktické postupy, jak řešit různé krizové… |
Popis kurzu Cílem tréninku je získat přehled o nástrojích a možnostech využití interní komunikace. Získáte praktické postupy, jak řešit různé krizové… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Jak umět prodávat a získat více klientů a zakázek? Daří ve vám v obchodě? Chcete být úspěšným obchodníkem a vyniknout? SMYSL A CÍL Smyslem tohoto… |
Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, vést nepříjemné… |
Kurz Mezikulturní komunikace je otevřený pro každého, kdo by chtěl kultivovat otevřenější komunikaci v setkání s druhým. Ať už jednáte s lidmi z… |
Objevte v sobě schopnosti lídra a využijte naplno potenciál svého týmu Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? K čemu mi může být leadership užitečný… |
Cíle kurzu Poznáte základní metody a nástroje řízení projektu. Získáte poznatky, které vám pomohou úspěšně zvládnout váš projekt: od zadání, naplánování… |
Cíle kurzu Seminář se zabývá hlavními předpoklady a zásadami přesvědčivé komunikace – důvěryhodností mluvčího, přesvědčivostí sdělení, vhodnou… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří se chtějí zorientovat v dnešním světě, plném obrovského množství dat. Cíl:Ukázat si, jak vytěžit užitečné… |
Obsah kurzu Motivace a hranice výkonnosti – v mnoha skupinách a společnostech si často lidé myslí, že jsou na hranici svých sil, možností. Jak poznat… |
Cílem kurzu je představit hlavní principy efektivní stylizace textu se zvláštním zřetelem k úřední a obchodní praxi. Vychází z přesvědčení, že při… |
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál… |