Komunikace

Komunikační a prezentační dovednosti
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 501550 - chcete vidět všech 74893 kurzů zaregistrujte se
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a…
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do…
Cíl webináře: ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě. Cílem je posílit…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozice marketingového manažera, account manažera…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Rétorika - Argumentace - Prezentace - Storytelling - Mediální komunikace 5 modulový trénink komunikačních dovedností s cílem získat a posílit…
Toužíte posunout svoji komunikaci o úroveň výš?  Chcete vědět, co se opravdu skrývá za tím, co Vám druzí říkají? Chcete vědět, co Vás prozradí, když…
Na práci s X,Y a Z jsme zvyklí ze školních lavic a počítání rovnic. Jak to ale dopadne když si za jednotlivé neznámé dosadíme tváře ze svého okolí a…
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku   Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a…
Cíle kurzu Cílem kurzu je pomoci účastníkům porozumět individuálním komunikačním stylům na základě systému Human Design a naučit se efektivně…
Cíle kurzu Získáte návody na rozmanité postupy, které využijete k dosažení shody v jednání s druhými. Najdete nové a účinné cesty pro jednání s lidmi…
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: 1…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří pracují na manažerských pozicích: nově jmenované manažery i zkušenější manažery, členy středního i vyššího…
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať…
Cíle školení: Pro koho je kurz určen: Obsah školení: Komunikační dovednosti manažera Efektivní vedení týmu Vedení a motivace spolupracovníků Závěr školení: …
Účastníci kurzu získají poznatky o přímé komunikaci a procvičí si komunikační techniky v obtížných situacích. Posílí svoji jistotu při jednání se…
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a…
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do…
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení…
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení…
Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli…
Ve světě nedostanete to, co si spravedlivě zasloužíte, ale pouze to, co si sami vyjednáte! Víte, co chcete, a cílevědomě si za tím jdete. Ale i ostatní…
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik…
Cíle kurzu Přínosy pro absolventy tréninku Reného Müllera: • výrazné zlepšení schopnosti pochopení a zapamatování si nových informací, • zlepšení…
Obsah kurzu Motto: „V komunikaci většinou nejde jen o to, co říkáme, ale jak to říkáme.“  Řeč těla (tón hlasu, postoj, gesta aj.) má velký vliv. Je…
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: CENOVÉ…
Cíle školení: Pro koho je kurz určen: Obsah školení: Komunikační dovednosti manažera Efektivní vedení týmu Vedení a motivace spolupracovníků Závěr školení: …
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením…
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se…
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení…
Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti, obchodní schůzce, nebo třeba při cestě výtahem tak, abyste zanechali skvělý…
Chcete se cítit sebejistě v každé situaci a s lehkostí vést poutavé rozhovory?  Tento komplexní kurz Vás provede klíčovými principy úspěšné komunikace…
Objevte v sobě schopnosti lídra a využijte naplno potenciál svého týmu Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? K čemu mi může být leadership užitečný…
Cíle kurzu Seminář je zaměřen na prvky, které ovlivňují neverbální komunikaci. Tedy ne na pantomimu těla a gest, ale na propojenost slov s řečí těla a…
Cíle kurzu Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý dojem. Odnesete si informace, jak vystupovat…
Obsah kurzu Řešení sporů a konfliktů není snadné. Pro šéfy je to ovšem nevyhnutelně jedna z primárních rolí. Ať už to je konflikt mezi zaměstnanci…
Obsah kurzu Tento kurz nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklus získáte účast na seminářích: 1. Obchodní…
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a…
Komu je kurz určen: Vzdělávací kurz je určen všem, kteří se chtějí lépe a účinněji bránit agresivnímu a manipulativnímu jednání.   Přínos kurzu: Účastníci…
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a…
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je pochopit podstatu vyjednávání při různých situacích, umět uplatnit přípravu i vyjednávací postupy a zjistit…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti, obchodní schůzce, nebo třeba při cestě výtahem tak, abyste zanechali skvělý…