Popis kurzu Cílem praktického workshopu je pochopit podstatu vyjednávání při různých situacích, umět uplatnit přípravu i vyjednávací postupy a objevit… |
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je pochopit podstatu vyjednávání při různých situacích, umět uplatnit přípravu i vyjednávací postupy a objevit… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
MOTIVUJTE A PŘESVĚDČUJTE PROSTŘEDNICTVÍM PŘÍBĚHŮ PREZENTUJTE ZAJÍMAVĚ, EFEKTIVNĚ A PROFESIONÁLNĚ… |
HIGHLY-EFFECTIVE AND SUCCESSFUL PRESENTATION - how to gain self-confidence and win the audience, presentation skills in english Do you need to… |
Proč asertivita nefunguje při komunikaci s blízkými lidmi a v jakých situacích asertivita situaci dokonce zhoršuje? Co by se extroverti měli nauc… |
Prezentujte své projekty, myšlenky či produkty zajímavě, jasně a sebejistě Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce… |
Cíle kurzu Zjistíte, jak minimalizovat svoji nesoustředěnost a roztržitost v průběhu dne. Dozvíte se, jak vám různé techniky pomohou zvládat stres a tím… |
Cíle kurzu Naučíte se jasněji komunikovat a budete si ve svém vyjadřování jistější. Natrénujete, jak dávat otevřenou zpětnou vazbu (šéfovi, kolegům… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: CENOVÉ… |
Obsah kurzu Řešení sporů a konfliktů není snadné. Pro šéfy je to ovšem nevyhnutelně jedna z primárních rolí. Ať už to je konflikt mezi zaměstnanci… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál… |
Účastníci kurzu získají poznatky o přímé komunikaci a procvičí si komunikační techniky v obtížných situacích. Posílí svoji jistotu při jednání se… |
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a… |
Popis kurzu Telefonický rozhovor je často spojen s prvním dojmem, který o sobě nebo své firmě zanecháte. Tento trénink vám pomůže cítit se při… |
Popis kurzu Telefonický rozhovor je často spojen s prvním dojmem, který o sobě nebo své firmě zanecháte. Tento trénink vám pomůže cítit se při… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Rétorika - Argumentace - Prezentace - Storytelling - Mediální komunikace 5 modulový trénink komunikačních dovedností s cílem získat a posílit… |
Toužíte posunout svoji komunikaci o úroveň výš? Chcete vědět, co se opravdu skrývá za tím, co Vám druzí říkají? Chcete vědět, co Vás prozradí, když… |
Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli… |
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních pilířů úspěchu mistra. Máte nějaké komunikační zlozvyky? Musíte často sdělovat nepopulární opatření… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Cíle kurzu Naučíte se pracovat se svými emocemi a předcházet emočním únosům. Natrénujete využití pozitivních emocí. Odkryjete omezující myšlenkové a… |
Obsah kurzu Tento kurz nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklus získáte účast na seminářích: 1. Obchodní… |
Obsah kurzu Určeno pro vedoucí týmů, obchodníky, nákupčí, majitele firem, zkrátka pro každého, kdo chce pochopit principy a pravidla komunikace, a to… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |
Pokračující kurz pro ty, kteří se chtějí v péči o oči posunout dál. Náplní kurzu je intenzivní výuka rozšiřujících očních cviků a technik, které… |
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a… |
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Zákaznická zkušenost je rozhodující faktor úspěchu každé firmy. Tento praktický trénink vám pomůže zvládnout i ty nejnáročnější zákaznické interakce s… |
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své… |
Cíle kurzu Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro efektivní komunikaci, zejména v situacích, kdy je třeba porozumět nejen slovům, ale i emocím… |
Cíle kurzu Čísla bez kontextu nikoho nezajímají. V tomto kurzu se naučíte, jak výsledky, výkazy a analýzy prezentovat tak, aby jim rozumělo vedení… |
Obsah kurzu Určeno pro: Všechny, kteří se chtějí podívat na rozmanitost lidských povah a projevů a lépe tak pochopit jednání lidí, se kterými přicházejí… |
Obsah kurzu Určeno pro HR manažery, HR Business partnery, manažery recruitmentu, pracovníky recruitmentu. Cílem semináře je utřídit si informace o… |
Efektivně pracovat neznamená dělat víc. Znamená to dělat správné věci. V práci je vždycky víc úkolů než času. Školení je určeno pro všechny, kdo se… |
Vyjednávání ovlivňuje všechny aspekty našich životů. Vyjednáváme v obchodě, v práci, se svými přáteli, rodinnými příslušníky, sousedy. Přesto většina… |
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozice marketingového manažera, account manažera… |
Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti, obchodní schůzce, nebo třeba při cestě výtahem tak, abyste zanechali skvělý… |
Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti, obchodní schůzce, nebo třeba při cestě výtahem tak, abyste zanechali skvělý… |