Další soft skills kurz společnosti ICT PRO se zaměřuje na argumentaci a vyjednávání. Hodí se pro všechny ty, kteří se s komunikací setkávají v… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se… |
Při prezentování je důležité říci to nejpodstatnější jasnou a stručnou formou v co nejkratším čase. Prezentace, které jsou posluchačům příjemné, jsou… |
Při prezentování je důležité říci to nejpodstatnější jasnou a stručnou formou v co nejkratším čase. Prezentace, které jsou posluchačům příjemné, jsou… |
Popis kurzu Seznamte se s hlavními specifiky americké kultury a poznejte její odlišnosti vůči té české kultuře. V nadnárodních firmách spolu často… |
Popis kurzu Seznamte se s hlavními specifiky čínské kultury a poznejte její odlišnosti vůči té české kultuře. V nadnárodních firmách spolu často… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se… |
O akci Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními… |
O akci Business Brunch® je série online konferencí zaměřených na firemní vzdělávání, která propojuje inspirativní přednášky s interaktivními… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen nejen pro vedoucí pracovníky, ale pro všechny, kdož jsou ve svém zaměstnání nuceni prezentovat výsledky své… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí a potřebují mít přirozený hlasový projev, sebevědomě mluvit a zvládat veřejná vystoupení. Kultivovaný… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvou dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: … |
Cíle kurzu Umět vybírat správné lidi a dobře je nastartovat tak, aby již v průběhu zkušební doby bylo jasné, zdali je nováček pro danou pozici vhodný… |
Cíle kurzu Umět spojovat požadavky top managementu a týmu a dosahovat naplánovaných výsledků.Obsah kurzu + Pochopení role a autority manažera a umět je… |
Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento… |
Kurz je určen manažerům, budoucím manažerům, vedoucím týmů, koordinátorům, specialistům i supervizorům. Za pomoci různých aktivit při řešení vašich… |
Communicating Across Your Organization In this course, students will learn to build trust and commitment, motivating others through respectful and… |
OSOBNÍ KOUČINK Nejvhodnější pro: Manažery, vedoucí firem a oddělení, personální pracovníky, kteří jsou součástí systému rozvoje pracovníků, školí a… |
Cíl webináře: ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě. Dnešní doba často… |
Webinář se zaměří na: Základní zásady komunikace – axiomy, verbální vs neverbální komunikace. Dovednosti efektivní komunikace Mapa asertivity… |
Webinář se zaměří na komunikace a její úskalí: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P… |
Jsou vaše porady zdlouhavé, vyčerpávající a neefektivní? Přihlaste se a zjistěte, jak z porady udělat pevný základ pro další spolupráci. Prakticky si… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
? Místo: Praha ? Datum: 28. 8. 2025(6 hodin) ? Lektor: Blanka Pracná Tento kurz je prakticky zaměřený a je určený pro vedoucí pracovníky a týmy… |
? Místo: Praha ? Datum: 29. 7. 2025 (8 hodin) ? Lektor: Blanka Pracná Víte, že koučování přispívá ke zvýšení psychologického bezpečí? A že… |
Chcete doopravdy porozumět lidem a ještě více proniknout do toho, jak je úspěšně a s lehkostí vést? A máte odvahu s tím začít u sebe? Pak je tenhle… |
Komu je školení určeno všem pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora v organizaci… |
Komu je školení určeno • interním auditorům… |
Standardní délka kurzu je půl dne (čtyři vyučovací hodiny). Výuka probíhá na počítačové učebně. Školení probíhají od 9:00 do 12:00 nebo od 13:00 do 16… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné… |
Anotace Kurz se praktickou formou zaměřuje na objasnění tématu komunikace s cílovou skupinou osob s demencí. Věnuje se tématům, která jsou nezbytná… |
Anotace Kurz se zaměřuje na význam spirituality a spirituální péče v multidisciplinárním prostředí zdravotní a sociální péče, se zvláštním důrazem na… |
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění! Ukázkový výstup zde.… |
Komunikace je srdcem života. Bez komunikace člověk není schopen zvládat své okolí a mít dobré vztahy s lidmi. Tento kurz obsahuje životně důležité… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
Nefunguje vám to v týmech? Jsou vaši lidé málo aktivní, demotivovaní, nepřebírají odpovědnost, chybí vzájemná podpora, nadšení a vášeň, projevují se… |
Úvod Image znamená v angličtině obraz, podoba, představa, symbol. Zjednodušeně řečeno, image nějaké osoby je to, jaký dojem vyvolává daná osoba u… |
- jak dát firmě tvář Naučte se, jak vytvořit firemní identitu a uvést ji do praxe. Co stojí za jednotnou image firmy, jejími kodexy chování a… |
Základní kurz pro interní lektory firem a podniků i externí lektory (na volné noze). Kurz jsme připravili v blended formě kombinující praktické… |
Kurz „Osobný rozvoj a sebapoznanie“ je navrhnutý pre tých, ktorí chcú lepšie porozumieť sami sebe, identifikovať svoje silné a slabé stránky a… |
Kurz je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, má rozsah 61 hodin teoretické výuky. Absolvent kurzu bude umět komunikovat v… |
Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat smysluplné záměry a cíle. Pouze tak můžeme vytvářet hodnotu, dosahovat výsledky a… |
Náročné a konfliktní situace z praxe účastníků - inventář náročných situací - modelové příklady Asertivní komunikace - agresivita, manipulace… |
Úvod Chcete zlepšit své vztahy nejen na pracovišti? Víte jak uplatnit své osobní přednosti pro rozvoj strategie navazování a udržování pracovních… |
Úvod Jak se připravit na výuku, být schopen předat informace druhým, abyste je zaujmuli. S čím se můžete v praxi lektora setkat a jak se vyvarovat… |
Každý z nás je jiný, a to je dobře, pokud rozdílům mezi námi rozumíme, respektujeme je a umíme je při spolupráci s ostatními využít. V opačném případě… |
Cíle kurzu Cílem vzdělávacího programu je seznámení s novými pravidly pravopisu, aktualizovanou korespondenční normou a změnami ve stylistice… |
Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli… |
Cíle kurzu Sympatie, ale i nelibost druhých, lze často získat poměrně rychle. Mnohdy k tomu dochází dokonce jen krátce poté, co jsme se s nimi poprvé… |