Popis tréninku
Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance, kteří jsou se zákazníkem v písemné komunikaci, jež tvoří běžnou součást jejich denní práce. Zákazník má během svého „životního cyklu“ relativně málo kontaktů se společností a opakovaně si potvrzuje nebo vyvrací správnost volby (moment pravdy) společnosti a produktu. Dle těchto zážitků se rozhoduje, jak dlouho setrvá v obchodním vztahu. Trénink je určen pro pracovníky, kteří komunikují a vytvářejí momenty pravdy prostřednictvím písemné komunikace. Dopis oproti osobní komunikaci může vyvolávat opakovaně nepříjemné zážitky. Například tím, že jej zákazník nepochopí, neumí ho řešit sám bez cizí pomoci, cítí se odbytý, atd. Pojďme společně budovat nejlepší možné zážitky v těchto momentech pravdy. Chceme, aby se zákazník u nás cítil dobře a chtěl u nás zůstat co nejdéle.
Účastník na základě tréninku bude zvládat tyto dovednosti:
Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:
Většina času je věnována praktickému procvičování, jež pomáhá vytvářet a zvládat probíraná komunikační pravidla. Obsah je zaměřen na přímou práci a posun v hlavních potřebách skupiny dle denní praxe. Můžete očekávat profesionální a zároveň uvolněnou atmosféru s dávkou humoru a praktických cvičení. Trénink bude v režii zkušených trenérů Jakuba Řeřichy a Karla Königsteina, kteří spojí učení se zábavnou atmosférou (škola hrou).
Počet účastníků: maximální velikost skupiny je 12 osob, minimální počet účastníků pro realizaci tréninku je 7 osob.
OTEVŘENÝ TRÉNINK PÍSEMNÁ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM
Moravskoslezský kraj
česky