Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Obsah kurzu Tento trénink nabízíme jako cyklus dvoudenních seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklu získáte účast na seminářích: CENOVÉ… |
Obsah kurzu Řešení sporů a konfliktů není snadné. Pro šéfy je to ovšem nevyhnutelně jedna z primárních rolí. Ať už to je konflikt mezi zaměstnanci… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál… |
Kurz je zaměřen na pochopení významu a uplatňování emoční inteligence při komunikaci a řízení lidí. Nestačí mít vysoké IQ, bez emoční inteligence… |
Kurz je zaměřen na stanovování příčin negativních postojů zejména výkonných zaměstnanců k organizačním změnám a doporučené postupy jejich překonávání.… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a… |
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozice marketingového manažera, account manažera… |
Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, Vést nepříjemné… |
MOTIVUJTE A PŘESVĚDČUJTE PROSTŘEDNICTVÍM PŘÍBĚHŮ PREZENTUJTE ZAJÍMAVĚ, EFEKTIVNĚ A PROFESIONÁLNĚ… |
Jak prezentovat čísla, grafy a tabulky tak, aby jim posluchači rozuměli a prezentace je bavila Věřte nebo ne, PowerPoint je skvělý software pro… |
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké… |
Cíle kurzu Naučíte se jasněji komunikovat a budete si ve svém vyjadřování jistější. Natrénujete, jak dávat otevřenou zpětnou vazbu (šéfovi, kolegům… |
Cíle kurzu Naučíte se pracovat se svými emocemi a předcházet emočním únosům. Natrénujete využití pozitivních emocí. Odkryjete omezující myšlenkové a… |
Obsah kurzu Tento kurz nabízíme jako cyklus dvou seminářů za zvýhodněnou cenu. Zakoupením tohoto cyklus získáte účast na seminářích: 1. Obchodní… |
Obsah kurzu Určeno pro vedoucí týmů, obchodníky, nákupčí, majitele firem, zkrátka pro každého, kdo chce pochopit principy a pravidla komunikace, a to… |
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s… |
Pokračující kurz pro ty, kteří se chtějí v péči o oči posunout dál. Náplní kurzu je intenzivní výuka rozšiřujících očních cviků a technik, které… |
Rozsah: 120 hodin Obsah kurzu: Základy profesionálního telefonování Prodej po telefonu Zvládání stresových situací Efektivní komunikace Budování… |
Účastníci kurzu získají poznatky o přímé komunikaci a procvičí si komunikační techniky v obtížných situacích. Posílí svoji jistotu při jednání se… |
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout praktické dovednosti pro úspěšné zvládání konfliktů, včetně komunikace při projevech pasivity, agrese a… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
HIGHLY-EFFECTIVE AND SUCCESSFUL PRESENTATION - how to gain self-confidence and win the audience, presentation skills in english Do you need to… |
Rétorika - Argumentace - Prezentace - Storytelling - Mediální komunikace 5 modulový trénink komunikačních dovedností s cílem získat a posílit… |
Chcete se cítit sebejistě v každé situaci a s lehkostí vést poutavé rozhovory? Tento komplexní kurz Vás provede klíčovými principy úspěšné komunikace… |
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti… |
Cíle kurzu Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro efektivní komunikaci, zejména v situacích, kdy je třeba porozumět nejen slovům, ale i emocím… |
Cíle kurzu Čísla bez kontextu nikoho nezajímají. V tomto kurzu se naučíte, jak výsledky, výkazy a analýzy prezentovat tak, aby jim rozumělo vedení… |
Obsah kurzu Určeno pro: Všechny, kteří se chtějí podívat na rozmanitost lidských povah a projevů a lépe tak pochopit jednání lidí, se kterými přicházejí… |
Obsah kurzu Určeno pro HR manažery, HR Business partnery, manažery recruitmentu, pracovníky recruitmentu. Cílem semináře je utřídit si informace o… |
Efektivně pracovat neznamená dělat víc. Znamená to dělat správné věci. V práci je vždycky víc úkolů než času. Školení je určeno pro všechny, kdo se… |
Vyjednávání ovlivňuje všechny aspekty našich životů. Vyjednáváme v obchodě, v práci, se svými přáteli, rodinnými příslušníky, sousedy. Přesto většina… |
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a… |
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího… |
Toužíte posunout svoji komunikaci o úroveň výš? Chcete vědět, co se opravdu skrývá za tím, co Vám druzí říkají? Chcete vědět, co Vás prozradí, když… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Prezentujte své projekty, myšlenky či produkty zajímavě, jasně a sebejistě Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce… |
Proč asertivita nefunguje při komunikaci s blízkými lidmi a v jakých situacích asertivita situaci dokonce zhoršuje? Co by se extroverti měli nauc… |
Cíle kurzu Seznámíte se s typy a známkami skryté manipulace. Poznáte, co manipulace způsobuje, jak vás ovlivňuje v běžném pracovním i osobním životě. … |
Cíle kurzu Čísla bez kontextu nikoho nezajímají. V tomto kurzu se naučíte, jak výsledky, výkazy a analýzy prezentovat tak, aby jim rozumělo vedení… |
Obsah kurzu Určeno pro mistry, předáky a další zájemce, kteří chtějí umět lépe vysvětlit a předat úkol. Cílem kurzu je zdokonalit své komunikační… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří jsou součástí týmu, spolupracují s kolegy na projektech či jakýchkoliv činnostech, řeší často nenadálé situace a… |