Call centrum

Základní info

Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento kurz umožní účastníkům prohloubit jejich obratnost po telefonu, uspořit čas při přípravě telefonu, zvýšit efektivitu telefonického rozhovoru. Přínosem bude trénink naslouchání a trénink asertivních reakcí na námitky. Účastníci budou mít možnost naučit se překonávat své obavy, postoje a návyky při telefonování.

Obsah

  • Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
  • Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
  • Nabídka a prodej produktů po telefonu
  • Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
  • Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
  • Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
  • Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru
  • Poskytování distančního zákaznického servisu v anglickém jazyce na minimální úrovni (B1)

Rozsah kurzu

  • Uvedený obsah je v rozsahu 124 výukových hodin + 4×60 minut zkouška
  • Výukový den trvá 8 hodin, výuková hodina trvá 45 minut
  • Obsah i rozsah kurzu lze přizpůsobit dle Vašich potřeb, nebude se však již jednat o akreditovaný kurz

Kurz je realizován prezenční formou
Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 21.900,- Kč bez DPH za den

 

Call centrum

Vybraný termín:

 Moravskoslezský kraj

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a devět ? Součet zapište číslicemi.