Call centrum

Základní info

Kurz je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento kurz umožní účastníkům prohloubit jejich obratnost po telefonu, uspořit čas při přípravě telefonu, zvýšit efektivitu telefonického rozhovoru. Přínosem bude trénink naslouchání a trénink asertivních reakcí na námitky. Účastníci budou mít možnost naučit se překonávat své obavy, postoje a návyky při telefonování.

OBSAH KURZU

  • Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
  • Nabídka a prodej produktů po telefonu
  • Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
  • Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
  • Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
  • Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru

INFORMACE KE KURZU

ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ

  • Uvedený obsah je v rozsahu 16 hodin
  • Výukový den trvá 8 x 60 minut
  • Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
  • Kurz je realizován prezenční formou
  • Obsah i rozsah kurzu Vám rádi přizpůsobíme na míru

 

Call centrum

Vybraný termín:

 Moravskoslezský kraj

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a dvě ? Součet zapište číslicemi.