Základní info
Kurz je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento kurz umožní účastníkům prohloubit jejich obratnost po telefonu, uspořit čas při přípravě telefonu, zvýšit efektivitu telefonického rozhovoru. Přínosem bude trénink naslouchání a trénink asertivních reakcí na námitky. Účastníci budou mít možnost naučit se překonávat své obavy, postoje a návyky při telefonování.
OBSAH KURZU
- Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
- Nabídka a prodej produktů po telefonu
- Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
- Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
- Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
- Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru
INFORMACE KE KURZU
ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ
- Uvedený obsah je v rozsahu 16 hodin
- Výukový den trvá 8 x 60 minut
- Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
- Kurz je realizován prezenční formou
- Obsah i rozsah kurzu Vám rádi přizpůsobíme na míru