Popis tréninku
Trénink je určen pro pracovníky call center a přepážkové pracovníky, kteří komunikují a vytvářejí momenty pravdy během telefonické nebo osobní komunikace, která je velmi rychlá, interaktivní a často vyvolává emoce. Pojďme společně budovat nejlepší možné zážitky v těchto momentech pravdy. Chceme, aby se zákazník u nás cítil dobře a chtěl u nás zůstat co nejdéle.
Účastník po tréninku bude zvládat tyto dovednosti:
Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:
Většina času je věnována praktickému procvičování konkrétních modelových situací, jež pomáhá vytvářet a zvládat probíraná komunikační pravidla. Trénink bude v režii zkušených trenérů Jakuba Řeřichy a (druhý trenér bude vybrán v závislosti na termínech), kteří spojí učení se zábavnou atmosférou (škola hrou). Chcete-li rozebrat jakoukoli konkrétní situaci při komunikaci s klientem, připravte si její detailní popis s sebou na trénink.
Počet účastníků: maximální velikost skupiny je 12 osob, minimální počet účastníků pro realizaci tréninku je 7 osob.
OTEVŘENÝ TRÉNINK TELEFONICKÁ A OSOBNÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM
Moravskoslezský kraj
česky