OTEVŘENÝ TRÉNINK TELEFONICKÁ A OSOBNÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

kurz

Základní info

Popis tréninku

Trénink je určen pro pracovníky call center a přepážkové pracovníky, kteří komunikují a vytvářejí momenty pravdy během telefonické nebo osobní komunikace, která je velmi rychlá, interaktivní a často vyvolává emoce. Pojďme společně budovat nejlepší možné zážitky v těchto momentech pravdy. Chceme, aby se zákazník u nás cítil dobře a chtěl u nás zůstat co nejdéle.

Účastník po tréninku bude zvládat tyto dovednosti:

  • V komunikaci se zákazníkem uplatňuje lidskost a zdravý „selský“ rozum
  • Umí být asertivní a jednat způsobem výhra/výhra
  • Dokáže pracovat s vlastním stresem v nepříjemných situacích

Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:

  • Zvýšení spokojenosti a satisfakce zákazníků prostřednictvím telefonické a osobní komunikace
  • Uvědomuje si důležitost zaměření na zákazníka ve své každodenní práci

Většina času je věnována praktickému procvičování konkrétních modelových situací, jež pomáhá vytvářet a zvládat probíraná komunikační pravidla. Trénink bude v režii zkušených trenérů Jakuba Řeřichy a (druhý trenér bude vybrán v závislosti na termínech), kteří spojí učení se zábavnou atmosférou (škola hrou). Chcete-li rozebrat jakoukoli konkrétní situaci při komunikaci s klientem, připravte si její detailní popis s sebou na trénink.

Počet účastníků: maximální velikost skupiny je 12 osob, minimální počet účastníků pro realizaci tréninku je 7 osob.

OTEVŘENÝ TRÉNINK TELEFONICKÁ A OSOBNÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

Vybraný termín:

 Moravskoslezský kraj

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.